Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

bleach en catala! al 3xl!

dv. 02 jul. 2010, 20:00

Doncs soc usuari beta de la nova pagina, he visto que com a nova serie tenen a bleach! os deixo captura.

http://img716.imageshack.us/f/42799654.png/
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: bleach en catala! al 3xl!

dv. 02 jul. 2010, 22:09

muy buena noticia! yo are un montaje con los DVDRIP de OVERDRIVE de FOROSFREAKY que tienen muy buena calidad, son sacados directamente de los DVD'S que venden de BLEACH en castellano, dejare el audio castellano tambien, asi k por los k kieran saber si habra release yo are una! xD


P.D: son MKV
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

dv. 02 jul. 2010, 22:44

A saber quants capítols han comprat de la serie. Personalment m'hauria agradat que haguessin escollit una altre serie . Aquesta cada cop hem decepciona més.:wc: :wc:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: bleach en catala! al 3xl!

dv. 02 jul. 2010, 22:54

stex3 ha escrit:
A saber quants capítols han comprat de la serie. Personalment m'hauria agradat que haguessin escollit una altre serie . Aquesta cada cop hem decepciona més.:wc: :wc:



ami lo unico k me decepciona de bleach es el pedazo de relleno k tiene, y cuando digo pedazo me refiero a lo largos k son.. y malos... xDDD por otra parte sigo el anime y la historia esta muy bien, el manga es otra cosa y lei por ay k habia aflojado pero bueno aun no eh llegado a ello asi k de momento me parece muy buena serie xD.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: bleach en catala! al 3xl!

dv. 02 jul. 2010, 23:05

jo crec que, si treuen aixo, ja es un avanc molt bo, i potser despres seria naruto etc
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 00:17

No crec telecinco te els drets i s'esta bolcant amb la serie fins i tot a organitzat un concurs en el qual un fan espanyol podrà doblar al protagonista en un capítol...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 00:33

stex3 ha escrit:
No crec telecinco te els drets i s'esta bolcant amb la serie fins i tot a organitzat un concurs en el qual un fan espanyol podrà doblar al protagonista en un capítol...


aixo no te res a veure, bdz la feian a antena 3 i al 33 a la mateixa vegada, aixo depend dels drets que hagin comprat, ames en la mateixa pagina del 3xl ho diu qu es la nova programacio, os e ensenyat captura, per cert aprofito per dir que death note tambe sortira en catala
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 00:45

Podries posar tota la llista de la programació?


:adeu:
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 00:53

Doncs em sembla que soc l'únic humà al món que no ha vist mai aquesta série, així que si la pujeu (ja t'he vist Osky oferint-te), me la baixaré a veure que tal.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 01:17

Bé, també posaran Death Note i Nana.
Per cert, deixeu dir-me que el disseny no m'està agradant gens.
EDITO: Pel que fa a la resta de la programació, de moment, sembla que també posaran "el nan roig" i un programa que es diu 12+1 que és de varios joves que debaten i fan preguntes a la gent (és del mateix 3xl, com ho van fer els tags pel super3, però promet més).
Paufiri l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 03 jul. 2010, 01:26, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 01:24

brujo_toni ha escrit:
Doncs em sembla que soc l'únic humà al món que no ha vist mai aquesta série, així que si la pujeu (ja t'he vist Osky oferint-te), me la baixaré a veure que tal.


Què bèstia!!!!

Death Note pot venir en català, això seria, en perdó, la hostiaaaa!!! o.O

És de les millor sèries i tot i que la segona temporada, el nivell baixa una mica, la primera temporada és sincerament, sublime, i la segona, sense arribar al nivell de la primera es força bona.

És una sèrie curta que ja hem comentat mil mil·lons de vegades i que si la fan al 3xl, seré el primer en comentar-la amb vosaltres tal i com vem fer amb blue dragon.

D'altra banda, Bleach ara mateix no m'atrau massa. Si doblen la sèrie la baixaré, però només els primers 60 episodis doncs trobo que són molt bons, a partir del "relleno" fastigós dels bounds (crec que eren vampirs) vaig deixar la sèrie, aixi que de moment, si la fan miraré fins on se que és tragable, després, ja veurem. xD

PD: Jo he doblat death note amb en Hawkins a casa meva, dir que tots dos hem fe tdoblatge, ell un any senser i jo ara farà 2 mesos que n'estic aprenent i dir que és una sèrie complicada de doblar. No criden, s'esveren sutilment, mentre un demostra sentiments (Light) L es manté com un pal, i la interpretació té que ser excel·lent perquè les veus donguin el pego, per tant, estic segur que o bé agafaran a alguns dobladors que ja van sortir doblant-la en castellà, o els que agafin serán molt bons perquè si es curren Death Note, el 3XL emergirá de les cendres com un au fenix.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 01:40

Oh deu meu, Death Note, és l'últim anime que he vist i encara estic flipant lo boníssim que és. Si ara m'el donen en català i s'ho curren, pot ser bestial.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 01:48

com que paufiri ja a posat la programacio, (els animes que donen) doncs es ximpleria que posi el mateix, de moment no hi ha res mes
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 01:52

terminator ha escrit:
com que paufiri ja a posat la programacio, (els animes que donen) doncs es ximpleria que posi el mateix, de moment no hi ha res mes


Has vist la filtrada que han fet? Espero, que no sigui així!! ^^u ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 03 jul. 2010, 03:42

Paufiri ha escrit:
terminator ha escrit:
com que paufiri ja a posat la programacio, (els animes que donen) doncs es ximpleria que posi el mateix, de moment no hi ha res mes


Has vist la filtrada que han fet? Espero, que no sigui així!! ^^u ^^u


suposo que sera un diseny per la beta, jo no crec que sigui el final...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 21 visitants