Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

dj. 29 jul. 2010, 17:49

moltissimes, gracies aka_kun :yeah:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: bleach en catala! al 3xl!

dj. 29 jul. 2010, 18:03

Kero ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Buen trabajo, pero mejor abre un hilo aparte con las subidas de los epis, lo digo porqué creo que este no es el sitio adecuado, pero mejor que un moderador se moje. xD


Jo crec que ja està bé aquí, la gent preguntava on podia veure el capítol 1 per les veus. No veig de posar el capítol al subfòrum de DD si ningú farà una release amb mp4 a 80mb per capítol (que total és la mostra del 3xl) o això espero xD.



Ok, com veieu.

Jo ho deia per si anava pujant més capítols poder-los trobar tots al mateix lloc però bé, aqui també em sembla bona idea deixar-los.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: bleach en catala! al 3xl!

dj. 29 jul. 2010, 18:55

Nightsirk ha escrit:
Jo ho deia per si anava pujant més capítols poder-los trobar tots al mateix lloc però bé, aqui també em sembla bona idea deixar-los.

No sé jo si el 3xl penjarà tooots els episodis de bleach.
Tampoc sé jo si estaran amb la mateixa qualitat que una release ben currada, ja sigui dvbrip o dvdrip.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aka_kun
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dj. 29 jul. 2010, 13:08
Ubicació: Córdoba
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

dj. 29 jul. 2010, 22:15

De la release mejor que se encargue alguien mejor xD yo sobre estos temas no se mucho y tampoco puedo sacar mucho tiempo para ello. El vídeo sólo era la rtmp que extraí, supongo que una release bien hecha es cómo se está haciendo con One Piece, vamos, cuando se estrene el anime. Seguro que alguien se lo monta.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: bleach en catala! al 3xl!

dv. 30 jul. 2010, 18:32

como has conseguido bajarlo al final?
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: bleach en catala! al 3xl!

dv. 30 jul. 2010, 18:44

No havia vist que aquí s'estava parlant de baixar el capítol de la web :o Jo l'he baixat amb el "Replay Media Catcher" i com el vídeo era bastant cutre he fet un muntatge amb un vídeo anglès.
http://ifile.it/j4a2wk8/Bleach_001_cat.avi

He creat un nou fil a DD per a la pujada.
 
hannon13
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dl. 05 abr. 2010, 11:29

comentari 1r capitol i serie

dv. 30 jul. 2010, 20:07

:no: :plora: , com pot ser, la veu de l'ichigo es masa dolenta i dubto que puguin trobat veus per a tots el personatjes (tindran que repetir veus d'uns 5 personatjes) ja que son uns 90 (o mes) personatjes fins on va la serie al japo actualment (mes el manga pero encara queda i el relleu...), la veu d'ichigo al castella al catala s'asembla, pero el catala la veu es massa forta (al castella es mes profunda i no tan forta i al japo es una mica aguda i profunda), els demes personatjes be, un capitol que potser treuran es el 228, molt bestia (no es sang, son noies en bikini i si el fan a les 11:00 potser el veura algun nen), m'agradadaria que trellesin els relleus, no son interesants i tindrien que posar encara mes veus, els capitols els tindrien que fer de dilluns a divendres a les 23:45, res mes :yeah: .
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: comentari 1r capitol i serie

ds. 31 jul. 2010, 04:56

hannon13 ha escrit:
:no: :plora: , com pot ser, la veu de l'ichigo es masa dolenta i dubto que puguin trobat veus per a tots el personatjes (tindran que repetir veus d'uns 5 personatjes) ja que son uns 90 (o mes) personatjes fins on va la serie al japo actualment (mes el manga pero encara queda i el relleu...), la veu d'ichigo al castella al catala s'asembla, pero el catala la veu es massa forta (al castella es mes profunda i no tan forta i al japo es una mica aguda i profunda), els demes personatjes be, un capitol que potser treuran es el 228, molt bestia (no es sang, son noies en bikini i si el fan a les 11:00 potser el veura algun nen), m'agradadaria que trellesin els relleus, no son interesants i tindrien que posar encara mes veus, els capitols els tindrien que fer de dilluns a divendres a les 23:45, res mes :yeah: .


Puc entendre que no t'agradi la veu del Zanni però dir que no li queda bé és una afirmació massa rotunda, no creus?
Van dir que si Bleach triumfava que potser anirien comprant els episodis paulatinament, per tant, el relleno els qui vulguin tragar-se'l que se'l traguin però va ser tant escandalosament dolent que jo almenys, no el miraré.

De veus n'hi haurán forçes de repetides i de variades, només cal parar-hi la orella bé i intentar identificar al doblador.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aka_kun
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dj. 29 jul. 2010, 13:08
Ubicació: Córdoba
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 31 jul. 2010, 23:13

terminator ha escrit:
como has conseguido bajarlo al final?


La verdad es que estuve rompiendome el coco mirando varios tutoriales... entonces al final utilicé Cacheviewer (una extensión para firefox), gracias a eso pude dar con el enlace que me lleva a una página web en XML dónde de ahí saqué el enlace rtmp. Luego usé el programa "rtmpdump" para poder descargarlo en el PC (al ser un flujo rtmp no se puede descargar directamente desde el navegador ni con algunos programas para descargar vídeos online).
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: bleach en catala! al 3xl!

dv. 13 ago. 2010, 17:50

Ja ha penjat un nou video de bleach a la web.

Es del segon capitol, dura 13 segons i es pot sentir a la orihime i a la tatsuki. Les veus son les segënts

Ohihime = Iris Lago (popi i erika de doremi - haruko slam dunk)
Tatsuki = monica padrosa (portier de one piece - kazuha de detectiu conan - chiana de farscape)

No se, la orihime no la veig gaire la veu per les escenes de lluita :no:
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: bleach en catala! al 3xl!

dv. 13 ago. 2010, 18:03

taketokun ha escrit:
Ja ha penjat un nou video de bleach a la web.

Es del segon capitol, dura 13 segons i es pot sentir a la orihime i a la tatsuki. Les veus son les segënts

Ohihime = Iris Lago (popi i erika de doremi - haruko slam dunk)
Tatsuki = monica padrosa (portier de one piece - kazuha de detectiu conan - chiana de farscape)

No se, la orihime no la veig gaire la veu per les escenes de lluita :no:


Jo, fins que no es pugui veure tot el segon capítol m'esperaré, ara que va bé sapiguer qui posa les veus que aixi ja un es fa una idea de com va quedant el producte.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: bleach en catala! al 3xl!

dg. 15 ago. 2010, 19:47

taketokun ha escrit:
Ja ha penjat un nou video de bleach a la web.

Es del segon capitol, dura 13 segons i es pot sentir a la orihime i a la tatsuki. Les veus son les segënts

Ohihime = Iris Lago (popi i erika de doremi - haruko slam dunk)
Tatsuki = monica padrosa (portier de one piece - kazuha de detectiu conan - chiana de farscape)

No se, la orihime no la veig gaire la veu per les escenes de lluita :no:



le echare un vistazo


p.d: ya lo eh visto y para mi gusto no le keda nada bien la voz a la Orihime
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

dg. 15 ago. 2010, 19:52

osky, estoy de acuerdo con tigo jeje no le keda nada bien ¬¬
pero bueno asi serà asi k toca acostumbrarse jeje
salu2 :yeah:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: bleach en catala! al 3xl!

dg. 15 ago. 2010, 20:15

Home, no crec que es pugui jutjar un doblatge per uns quants segons de capítol i a més, a mi personalment crec que hi queda bé, el que passa és que molts esteu acostumats a la versió castellana i és simplement cosa d'acostumarsi.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

dg. 15 ago. 2010, 20:53

Paufiri ha escrit:
Home, no crec que es pugui jutjar un doblatge per uns quants segons de capítol i a més, a mi personalment crec que hi queda bé, el que passa és que molts esteu acostumats a la versió castellana i és simplement cosa d'acostumarsi.


Cert, fins que no es vegi completament els capítols poca cosa es pot dir. Potser sorprenen mostrant una aptitud que tothom desconeixia.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 63 visitants