Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
ferrygv
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 203
Membre des de: dc. 13 gen. 2010, 16:18

Tsubasa les cròniques perdudes

dv. 16 jul. 2010, 10:15

Hola!
Tinc una pregunta sobre la serie de Tsubasa,
A la Tokyo Revelations vaig veure com en el tercer episodi sortia la Sakura la caçadora de cartes clarament era ella!!!
I a l'episodi AL final diu unes últimes paraules....
quien era ella?
quiza una ilusion..
un sueño...
o en realidAD.....
I o deixen així quina rabia ¬¬

Algú em pot explicar de que es tracta si us plau???
Esque em vaig perdre!

A qui us deixo lepisodi
http://www.youtube.com/watch?v=y42NR3x9aHs
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

Re: Tsubasa les cròniques perdudes

dl. 19 jul. 2010, 16:32

T'he enviat a la paperera l'altre post pq pots posar tot en un mateix. Evita de fer post "duplicats". Si vols, pots agafar el que vulguis d'aquell i posar-ho aquí.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mitsu
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dv. 16 jul. 2010, 19:17
Ubicació: Candyland
Contacta:

Re: Tsubasa les cròniques perdudes

dt. 20 jul. 2010, 17:35

Jo t'ho explico, si més no ho intentaré (rialles).

Aquesta aparició de la Sakura de CCS, la de tota la vida, és una cosa que van posar a l'anime, en el manga no hi és. Així que realment no importa aquest detall per entendre la serie. De totes maneres té un significat.

El món de Tokyo Revelations és el "Tokyo" del futur, - que podria ser la possible continuació del manga d'X, el manga original del qual s'extreuen els personatges d'aquesta saga (en Kamui, en Fuuma, en Subaru...).- i Clow és el Tokyo posterior a aquest. [Si senyora, les CLAMP són molt catastrofistes xD. Tant de bo el món no acabi en un desert.] Llavors, la Sakura fantasma que apareix és l'esperit d'una nena que va morir al Tokyo de Tokyo de Tokyo Revelations. D'alguna manera, aquesta Sakura volia protegir a l'altra Sakura (segurament es el seu "jo" d'aquesta dimensió) perquè sabia que gràcies a això protegiria l'aigua de l'edifici del govern, sacrificant la seva ploma. Degut a aixó, l'aigua protegeix a la Sakura de TRC que tots coneixem, perquè ella en un viatge a través de les dimensions la va protegir.

Espero haver-te ajudat =D De tota manera no et capfiquis amb aquest detall xD El que importa és el manga.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
ferrygv
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 203
Membre des de: dc. 13 gen. 2010, 16:18

Re: Tsubasa les cròniques perdudes

dg. 25 jul. 2010, 21:51

ok moltes gracies per explicar-m'ho
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Tsubasa les cròniques perdudes

dg. 25 jul. 2010, 22:33

Mitsu m'agrada molt la teva toria, però simplement penso que a l'anime es va posar la protagonista Sakura caçadora de cartes, ella mateixa, per posar mes personatges dels mangues de les Clamp. Com ja apareixen Toya, Kero, o fins i tot el lladre de les mil cares. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Mitsu
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dv. 16 jul. 2010, 19:17
Ubicació: Candyland
Contacta:

Re: Tsubasa les cròniques perdudes

ds. 31 jul. 2010, 18:07

condedooku ha escrit:
Mitsu m'agrada molt la teva toria, però simplement penso que a l'anime es va posar la protagonista Sakura caçadora de cartes, ella mateixa, per posar mes personatges dels mangues de les Clamp. Com ja apareixen Toya, Kero, o fins i tot el lladre de les mil cares. :yeah:


També és un punt de vista jeje, pero es que apareix d'una manera molt fantasmal... xD
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants