Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Recomana'm un manga, va!

dt. 14 set. 2010, 20:34

Un dels millor mangas que e llegit.

Imatge

Tracta sobre la vida de 3 persones que es diuen Adolph, durant la segona querra mundial. Molt recomanable. Es de Osamu Tezuka, al principi el dibuix tira cap enrrera a l'hora de llegir-lo, pero al final t'agrada i tot la manera de dibuixar. Quina llastima que vaig deixar els 2 primers tomos i ja els vaig veure prou :plora: . Per sort algu el va escanejar.

AnimeWorldD95 els mangas que poses tenen força pinta de ser d'amorio, saps d'algun tipus marmalade boy eixis tipus empalagos? es que m'agraden eixis ^^ .
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: Recomana'm un manga, va!

ds. 18 set. 2010, 10:38

Algun manga tipus Marmalade Boy...

Ai Hime ~ Ai to Himegoto
Aquest manga tracta sobre una relació entre tiet i neboda. En realitat el tiet es el germà adoptiu del seu pare, així que no tenen vincles de sang.
La història comença un matí que Mao estava esperant als seus pares, que sempre estan viatjan, per veure's, però la trucan dient-li que no poden. Mao sempre està sola a casa perquè els seus pares viatjen molt per culpa del treball, són fotògrafs. Després de parlar amb els seus pares veu un gat blanc, i com que no te res més que fe el segueix. I es troba amb un home dormit a sota d'un arbre Sakura, un home molt guapo. Mao s'acosta a mirar-lo més a prop i el noi es desperta i li dona un petó. Després descubrei que aquest home tan guapo és el seu tiet. Què farà la Mao? I més important encara, que farà el seu tiet, en Jin?

Gènere: Shoujo, drama, romanç
Imatge
--
Atashi wo Bambi
Mai és una estudiant de 15 anys que després de ser burlada moltes vegades pel seu aspecte, ara comença la seva nova visa estant molt prima i cambiant la seva manera de vestir en el seu nou colegi on vol trobar el seu novio perfecte. Ja al primer dia coneix a Sen Ichigakim, un noi molt guapo i popular del que acava enamorant-se, però al que no és capaç d'expressar els seus sentiments perquè Yaezou Azumak, un gran amic de Sen, l'adverteix a Mai que Sen és seu i que no li permitirà quedar-se'l. Ho aconseguirà?
Imatge
--
Kamisama no Iutoori
Ayumi té 16 anys, i es sent atreta per un company de clase, Musashi. Però un dia, el déu de la mort apareix davant d'ella, i li diu que només li queda un mes de vida. No hi ha forma de parar el rellotje del destí! La vida és curta, petita, així que estima amb totes les teves forçes!!
Imatge
--
Dengeki Daisy
Kurebayashi Teru és una nena òrfena, per va perdre el seu germà gran fa un any. Però abans de morir, aquest li dóna un telèfon, el qual està conectat a "Daisy", una persona que la animarà sempre que ho necessiti. Ella mai ha vist a Daisy, i així es feliç. Però, un dia trenca una finestra a l'escola i, per saldar la seva deuda, es veu obligada a treballar amb un estrany conserje, Kurosaki Tasuku. Però, qui és en realitat aquest conserje?

Aquest manga encara no s'ha acabat.

Gènere: Comedia, romanç, vida escolar, shoujo
Imatge

PD: El 1r, 2n i 4rt manga no hi ha res sobrenatural, per tant crec que s'assembla més o menys Marmalade Boy. Tot i així el 3r manga és bastant bo.
A mi m'agraden coses així sobrenatural i/o romanç. Però per a mi la millor combinació i més preferida és Soujo, Romanç, i Sobrenatural XD (Però també hi ha exepcions).
Espero que t'agradi Wachimiro :yeah:, ja em diràs la teva opinió :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Recomana'm un manga, va!

dl. 20 set. 2010, 00:49

Moltes gracies, ja tinc lectura per força temps :bleh: .
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Recomana'm un manga, va!

dg. 07 nov. 2010, 21:00

ənigmə

Imatge

Doncs va d'un noi que a vegades s'adorm i dibuixa al seu diari fets que estan per ocórrer (coses dolentes), i intenta evitar que passin.
I... no us puc dir res més pq us espoilejaría, però doneu-li una oportunitat xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Recomana'm un manga, va!

dl. 08 nov. 2010, 14:14

Li donaré una ullada a mangaguineu. Sense saber res d'ella, i potser m'equivoco, mirant el dibuix espero que no acabi com Gray-man o Reborn.

Punch! ha escrit:
Saikyou Densetsu Kurosawa (The Legend Of A Strongest Man Kurosawa)

Manga de Fukumoto Nobuyuki (Akagi, Kaiji, Buraiden Gai, Ten, etc....) també conegut pels Zawa Zawa. Parla de la vida d'un home de 40 anys que treballa en el sector de la construcció i que vol guanyar-se el respecte de la gent i fer algo amb la seva vida. Ple de comedia genial i moments molt emotius. Gran manga d'un enorme mangaka i que per variar, no és ni d'apostes mortals ni de Mah-jong ni cap combinació lineal entre els dos.


Anava a recomenar-la però veig que ha plogut bastant des de l'inici del fil. Feu cas a aquest home. De pas, del mateix autor:

Gambling Emperor Legend Zero

Imatge

Us va agradar Kaiji? Doncs aquí la versió adulcorada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Re: Recomana'm un manga, va!

dt. 09 nov. 2010, 01:11

1 profe meu m'ha recomanat Bakuman, sobre 2 nois que volen ser mangakes, què tal és?
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Recomana'm un manga, va!

dt. 09 nov. 2010, 11:12

És regulero, a vegades interessant, a vegades avorrit del cagar. 93 capítols de moment.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Recomana'm un manga, va!

ds. 11 des. 2010, 18:59

Nens i nenes del anime, què en penseu de Shiki i de Aria?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Recomana'm un manga, va!

dg. 12 des. 2010, 13:43

Ara mateix estic amb Hajime no Ippo pero no cal recomenar-la per raons obvies...

He estat "fulleixant" L'ille de Hozuki i sembla molt interessant. Terror-suspens.

PD: Els llegeix-ho en francès, d'aquí a que el títol es digui així. En japonès Hohzuki no Shima.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Recomana'm un manga, va!

dg. 12 des. 2010, 13:54

Yeah, questa és una de les que recomanava algun any la tesa xD
Ara que rondes per allà, dona-li una oportunitat a Vinland Saga, que allà està llicenciada!

Repeteixo lo d'abans, per quan arribin els altres...
Nens i nenes del anime, què en penseu de Shiki i de Aria?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Recomana'm un manga, va!

dg. 12 des. 2010, 14:26

Uzumiya ha escrit:
Ara que rondes per allà, dona-li una oportunitat a Vinland Saga, que allà està llicenciada!


No n'he sentit a parlar ni l'he vista, crec... De què va?
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Recomana'm un manga, va!

dg. 12 des. 2010, 15:32

Uzumiya ha escrit:
Repeteixo lo d'abans, per quan arribin els altres...
Nens i nenes del anime, què en penseu de Shiki i de Aria?


No les conec pas, bé, no exactament però mai les he près atenció. Sinopsis? Tot i que visualment em semblen del montón.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Recomana'm un manga, va!

dg. 12 des. 2010, 23:00

Extret de la Wikipedia:
Sinopsi d'Aria:
"En el año 2301 los humanos viven en un planeta parecido a la Tierra (un Marte Terraformado) llamado Aqua, el 90% de este planeta está cubierto de agua. La ciudad más importante se llama Neo-Venecia, una versión futurista de Venecia y que guarda un gran parecido con la ciudad, tanto en la arquitectura como en el ambiente, es una ciudad portuaria en que hay canales en vez de calles, por lo que la gente se ve obligada a trasladarse en góndolas.
Al principio de Aqua, una mujer joven llamada Akari llega de Man-Home, nombre con el que se refieren a la Tierra, para convertirse en gondolera de la Compañía Aria, unas de las más prestigiosas empresas de guías acuáticas de la ciudad. La serie abarca desde que Akari llega a Neo-Venecia has que consigue graduarse como Undine profesional.
"

Doncs em sembla un anime 'contemplatiu' amb històries sense cap emoció forta. Al cap i a la fi narra les petites històries del dia a dia, que li passen a tres noies que volen ser Undines professionals. I amb molta recreació paisatgística de la ciutat de Venècia (Neo-Venècia).

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Recomana'm un manga, va!

dl. 13 des. 2010, 14:12

Gràcies Elwe (primera vegada en anys que parlo amb el big boss d'ALL ooh xD), a primera vista sembla molt passiva aquesta sèrie i si no oferís més que una aventura de tres noies em queda massa curta.

Alguna vegada he sentida a parlar d'aquestes sèries, però molt excepcionalment i sense recomenar-les com unes must see, així que fins contrari no entren dins del meu pla. Ala.
Imatge
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: Recomana'm un manga, va!

dt. 14 des. 2010, 19:02

Me pitaron los oidos...

Algun manga de l'any de la quica o actual per llegir? Del meu estil, si pot ser. Gràcies.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants