Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dj. 07 oct. 2010, 15:57

Y por qué si hacerlo?
Si está justo encima!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dj. 07 oct. 2010, 20:49

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
Avatar de l’usuari
dtritus
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1073
Membre des de: dc. 29 nov. 2006, 16:34
Ubicació: Vallirana
Contacta:

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dv. 08 oct. 2010, 18:03

Tothom sap que l'ichigo tornara al soterrani de l'Urahara a recuperar el poder i anira un altre cop a la societat d'animes. Però aquesta vegada en lloc de salvar la Rukia anira a salvar l'Aizen.... així anira repetint ciclicament el fet de perdre els poders i recuperar-los en un cicle infinit....
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dv. 08 oct. 2010, 22:22

Afegeix el factor "rescatar a algú" en el loop.
Llavors ja està millor.

Si és que ja està tot inventat (Saint Seiya).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 03:31

Almenys Bleach té algo més de sentit que Naruto, i no és per entrar en una discussió però s'ha de reconéixer que és una sèrie més distreta.
Jo m'hi he tornat a reenganxar desde que al 3xl li ha donat per donar-la en català. Això que ara l'Ichigo hagi perdut els poders deixa una mica penjada la sèrie però bé, ja trobarán alguna manera de seguir-la.

Penseu que queda molt Bleach? Jo penso que han entrat en un punt, que si l'allarguen molt l'acabaran cagant mentre que si busquen a un malote final, per dir algo, la sèrie pot acabar més bé i no fer-se una mica pessada, a la llarga.

Per cert, parlant de la 1 temporada de la societat de les ánimes, sabieu que l'autor de Bleach va dir en unes declaracions que en principi, no tenia pensat fer a l'Aizen dolent i que només volia fer al Gin dolent? Què vol dir, que mentre estava fent la saga de les ánimes se li deuria occórrer això de fer a Aizen dolent i fer un gir en la història. Si ens fixem, al principi sembla que Aizen sigui el bo i el Gin el més dolent, tant si les declaracions són certes com falses (penso que són certes) el gir argumental el trobo més que interessant.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 14:38

Nightsirk ha escrit:
Almenys Bleach té algo més de sentit que Naruto ... Penseu que queda molt Bleach? ... Jo penso que han entrat en un punt, que si l'allarguen molt l'acabaran cagant

Mèrit 0 ... Tot lo que l'autor vulgui allargar-la ... Bleach és una cagada des que no es va acabar amb Soul Society.
El problema de Bleach és que l'autor està que no caga amb el fandom, i només fa que posar fanservice.

Nightsirk ha escrit:
l'autor de Bleach va dir en unes declaracions que en principi, no tenia pensat fer a l'Aizen dolent

Això és important. Font? Si és un "he llegit que algú va dir que va llegir que..." no val...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 17:32

Doncs això que t'he comentat de l'Aizen, vaja, que us he comentat, m'ho ha dit un amic. Ja li preguntaré d'on ho ha tret perquè segur que valdrà la pena llegir-ho.

Bé, jo hi confio força en aquest amic, no s'ha inventat fins a dia d'avui, res del que m'ha comentat i sempre és ell el que em diu que no em cregui tot el que rula per internet i tal per tant, si m'ho ha comentat, és força possible que sigui cert.
Per si de cas, quan hi parli, ja li diré d'on ho ha tret.

Volia aportar una cosa i és que m'he estat adonant que els sub-capitants (tinents) són força mediocres. Quan lluiten contra els espada, aquests criden als seus subordinats i són els tinents qui lluiten contra ells, per tant, si els tinents són dolents, com se suposa que serán els altres de menor rang? (sense contar al bola de billar, al que sembla marica i a 4 més que no són tinents i que ja hem vist com lluiten i que fan).

EM sap greu dir-vos, però el que ha passat amb Gin era força provable, és més, es pot comparar amb el cas de l'Snape de harry Potter, per no anar més lluny i cuidado, que Gin vol matar a Aizen per una pallisa que fot mil·Lions d'anys li va donar a la seva amigueta, la tetuda, imagineu-vos si li arriba a fer algo més que coi hagués fet en Gin per venjar-se?? :lol: :lol: :lol:
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 17:34

Doncs fins que no hi hagi fonts... res de res.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 21:48

En la meva opinio jo crec que han empitjorat les dues, bleach desde la saga de despres de lulqiorra, tot son desnivells de poder, ichigo es el mes pro contra lespada 0 sense transformacio, zaraki no es treu el parche amb el espada 0 pero si amb en noitora, sense contar que no han fet cap entrenament, despres lichigo no li fa res a laizen ni amb la mascara, i despres fa una ximpleria de entrenament, i es mes fort que laizen transformat, aixo son powerups absurds i laltre es tonteria, en naruto ha pasat el mateix desde despres de la saga de pain, tot sa tornat mes dragon ball sense tenir en compta el mateix sentit de la serie.
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 22:04

Molt abans, totes dues, molt abans... Soul Society, i 4 del So.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 22:28

Uzumiya ha escrit:
Molt abans, totes dues, molt abans... Soul Society, i 4 del So.


han anat empitjorant poc a poc, pero dic que cuant han caigut en picat a sigut cuant he dit.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 23:11

Jo penso que podriem obrir un fil per parlar d'això, que cadascú digues la seva, de quan les sèries aquestes més imp o més llegides han començat a caure, o quan les mateixes sèries han tornat a pujar el nivell.
No heu comentat OP, però aquesta sèrie (OP) també ha tingut algun altibaix, potser no massa fort però l'ha tingut, com la saga de Skypiea i segur que hi haurà mil opinions, però OP ha estat el manga més comprat al 2009 per alguna cosa, per davant de Naruto (2 més comprat) i per davant de Bleach (3 més comprat).

Pel que fa a Naruto, la primera temporada, en general, està molt bé i a sobre, acaba amb un final prou èpic, tot i que el combat final es fa llarg degut als flashback constants. La saga shippuden és un desproposit darrera un altre doncs trobo que hi ha sagues bones però després, no se com, s'empitjora tot de cop amb coses sense sentit i molts powers up per part dels 2 maricons i els altres protes se'n van a pescar perquè poca cosa aporten.

Parlant de Bleach, el tema del post, penso que va començar amb molta energia i s'ha anat derivant com a ráfagues. Bleach, trobo que va fer algo molt encertat que no ha fet OP, tot i que OP s'ho pren amb més calma i és que tots voliem la revanxa de l'Ichigo contra el Byakuga, i al epi 59, la vem tenir mentre que per exemple, a OP la revanxa del Zoro vs Ulls de Falcó, després de més de 550 epis i encara no la tenim, i espereu, que encara queda per veure-la. xD

Els dos mangues porten ritmes diferents, i penso que el ritme més frenètic de Bleach sobretot al principi de la sèrie ha estat algo bo perquè no vem tenir temps d'aborrir-nos, sobretot amb les lluites i amb la saga societat d'ànimes.

Després, nose, la sèrie ha continuat força bé, no dic que no, però potser, per mi, ha perdut una mica de intensitat.
Em sembla bé els nous personatges sortits de hollows amb poders de shinigami i viceversa (no em surten els noms ara xD) i el combat amb l'Aizen, tal i com heu comentat és una mica LOL. Després que Ichigo entrena molt no li fot res a l'Aizen i fa un mini power up i tot canvia, si més no, curiós.

Ara, falta veure que se li occurirà al Tite. Fins la setmana que bé, res de res.

EDITAT

PD: He parlat amb el meu amic i m'ha dit que el tema de l'Aizen de fer-lo dolent ho va comentar en una entrevista que fan els mangakes, per tant, potser per internet es podria trobar.
Nightsirk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 17 oct. 2010, 23:13, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 23:12

En comptes de dir: "podríem obrir un fil per dir el que diré a continuació", pq coi no obres el fil i després ho tires allà?
I a veure si escrivim una mica les coses com són, que jo Spypea em sona a pèsol espia.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 23:14

El podria obrir, però com se m'ha ocurregut mentre feia el post, he pensat en acabar-lo i després crear el post.

Això d'escriure malament, de vegades és per la poca lateralitat creuada que encara tinc, de vegades, encara se me'n va la pinça. ><

PD: Vaig a crear el post.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: BLEACH [SPOILERS] RITME MANGA

dg. 17 oct. 2010, 23:18

Uzumiya ha escrit:
pq coi

COMBO WITH
Uzumiya ha escrit:
I a veure si escrivim una mica les coses com són, que jo Spypea em sona a pèsol espia.


Podem dir el mateix. Per què no escrivim les coses com són?
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants