Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

bleach a 720p?

dl. 16 ago. 2010, 16:03

algu sap on trobar bleach a 720p? pero que no sigui arxius que ocupan 60 ni 70 mb, sino bona cualitat, amb subtitulos en castella, gracies, minteresa sobre tot la saga de lulquiorra

tambe magradaria que em digesiu una pagina amb subtitols apart dels capitols
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1755
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: bleach a 720p?

dl. 16 ago. 2010, 17:38

a mcanime hi es amb h264 i segons hi posa es un 720p i es un fansub, a veure si et serveix d'ajuda.

link
http://www.mcanime.net/fansubs/darkville_no_fansub/anime/bleach/599/4240
Imatge
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: bleach a 720p?

dl. 16 ago. 2010, 18:19

Potser ara m'equivoco, però segons tinc entès, Bleach, encara que sigui una sèrie realitzada en HD a l'estudio, se li dona en qualitat SD (480p) a les emissores, aquestes fan un upscale i l'emeten. Per tant, encara que trobis capítols a 720p o fins i tot 1080p, són upscales, ben fets, però segueixen sent upscales.

I per cert, si busques un fansub de qualitat que faci Bleach correctament, ves a per algun anglès. La sèrie, al estar llicenciada, els pocs fansubs decents que la feien van deixar-la de banda. I com diu en 6247, passa't per mcanime, trobaràs alguna cosa segur.
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
 
Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dg. 12 jul. 2009, 12:08
Ubicació: Mariejoa
Contacta:

Re: bleach a 720p?

dt. 17 ago. 2010, 01:34

chronos02 ha escrit:
Potser ara m'equivoco, però segons tinc entès, Bleach, encara que sigui una sèrie realitzada en HD a l'estudio, se li dona en qualitat SD (480p) a les emissores, aquestes fan un upscale i l'emeten. Per tant, encara que trobis capítols a 720p o fins i tot 1080p, són upscales, ben fets, però segueixen sent upscales.

I per cert, si busques un fansub de qualitat que faci Bleach correctament, ves a per algun anglès. La sèrie, al estar llicenciada, els pocs fansubs decents que la feien van deixar-la de banda. I com diu en 6247, passa't per mcanime, trobaràs alguna cosa segur.


Fins on se i vaig escoltar, el format d'origen, 480p, es va associar als primers capítols de la serie. Crec que fins el 120 més o menys, després van començar a emetre-la en 720p i que, actualment, es el format que s'hi fa servir per defecte.

Sobre Fansub, et recomanu MKNF: http://www.animeglobal.net/
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: bleach a 720p?

dt. 17 ago. 2010, 03:43

Eragon ha escrit:
chronos02 ha escrit:
Potser ara m'equivoco, però segons tinc entès, Bleach, encara que sigui una sèrie realitzada en HD a l'estudio, se li dona en qualitat SD (480p) a les emissores, aquestes fan un upscale i l'emeten. Per tant, encara que trobis capítols a 720p o fins i tot 1080p, són upscales, ben fets, però segueixen sent upscales.

I per cert, si busques un fansub de qualitat que faci Bleach correctament, ves a per algun anglès. La sèrie, al estar llicenciada, els pocs fansubs decents que la feien van deixar-la de banda. I com diu en 6247, passa't per mcanime, trobaràs alguna cosa segur.


Fins on se i vaig escoltar, el format d'origen, 480p, es va associar als primers capítols de la serie. Crec que fins el 120 més o menys, després van començar a emetre-la en 720p i que, actualment, es el format que s'hi fa servir per defecte.

Sobre Fansub, et recomanu MKNF: http://www.animeglobal.net/


moltes gracies, aquest fansub ma agradat molt, i la cualitat es molt bona de video, als altres gracies tambe, pero ya habia vist aquestes pagians, i no magradaba que un "hd" ocupase 200 mb

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants