Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Quin és l'Almirant més destacat?

Aokiji.
4 (44%)
Kizaru.
2 (22%)
Aikanu.
3 (33%)
 
Vots totals: 9
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: [SPOILERS] ONE PIECE: Almirants

dt. 07 set. 2010, 16:09

Uzumiya ha escrit:
Ja avisa el títol del fil, i tal, que hi ha spoilers...

Error meu pensava que estarien ocultes algunes coses. Perdo
condedooku l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 07 set. 2010, 17:57, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: [SPOILERS] ONE PIECE: Almiralls

dt. 07 set. 2010, 16:27

Bueno, intentaré respondre a totes les "coses" que s'han comentat i intentaré fer-ho de la millor manera possible.

A qui no li agradi el tema que no comenti, això ho trobo super bàsic, o anirieu al fil del 3xl a queixar-vos de que un fil no toca en un lloc sino en un altre perquè blablabla?? Doncs jo penso que és més flooder qui es queixa per queixar-se que no qui crea fils per pura diversió i perquè la gent comenti.

Segon, ja que parlem de perquè he creat el fil, doncs ha estat per varies raons: La primera per aborriment, la segona perquè m'ha semblant minimament interessant, i quan dic minima és mínima, a mi m'ha semblat força, el Uzu 2 s'ha quedat amb l'aire acondicionat i ha comentat 4 coses més sobre el tema, gràcies noi/a, t'ha costat però finalment ho has entés. ^^
I tercera, he creat el fil perquè creant fils, ni que siguin tant estupids com aquests, intento d'alguna manera que hi hagi més participació al forum, poca cosa més.
Tot i la meva bona voluntat sempre hi ha gent que es queixa, perquè queixar-se és el més fàcil i sempre trobes gent, que li has d'explicar explicitament quina és la intenció del fil, i no fa falta dir noms perquè em sortirà amb més aires acondicionats...

Bé, tornant al fil, si que és cert que aquest qüestionari podria estar inclós dintre de One Piece spoilers, doncs estem parlant d'algo que els usuaris del super 3, no han arribat, per tant, qui es queixa dient que l'he spoilejat amb el germà de Luffy, que no em vingui dient que no ha llegit que al títol posava SPOILERS ven clarament, ja se que després s'ha adonat i ja se que els spoilers d'aquest tipus foten perquè jo també n'he menjat forçes, però si poso SPOILERS és per intentar evitar disgustos.

Bé, que aqui estem parlant de tot menys del tema, i ja se que a mcnanime són uns flipats de la vida on la majoria són uns fanboys del re-copón però es que la meva intenció creant el post, com ja he explicat, no era la mateixa intenció que els de mcanime, sino de que hi haguessin més comentaris sobre un tema força obert del qual no tenim massa info i per tant, trobava divertit això d'especular una mica.

Tornant al fil que he creat, no es pot ser tan ingenu de pensar que el més fort és el més ràpid, com molts han comentat que en Kirazu era el més fort pel fet d'anar a la velocitat de la llum, llavors jo em pregunto com en Raigeigh (o com s'ecrigui) va ser suficientment ràpid com per aturar a l'almirall.

Bé, no sabem encara prou sobre les fruites logia però poques vegades hem pogut veure com una logia atravesa a una altre pel fet de ser més potent, com ha estat el cas de Akainu i Ace.

Que si, que tot són suposicions, però pensava que el post us l'agaferieu algo més en serio.

Apa usuaris, Uzu. :adeu:
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: [SPOILERS] ONE PIECE: Almiralls

dt. 07 set. 2010, 16:37

Nightsirk ha escrit:
no es pot ser tan ingenu de pensar que el més fort és el més ràpid

A One Piece, no s'ha de ser ingenu i suposar que PODER és igual a FORÇA. No és el primer cop que ho ets, tu precisament.
Parlem de poder, o de força física? Si parlem de poder, és evident que el més ràpid és el més poderós, ja que POT fer més coses que algú més lent, i algú més lent no li POT fer coses ja que no arriba a temps.
Que per què Rayleigh el toca? Doncs pq en Rayleigh estava quiet atacant, i tal.
Imatge
I pq el segueix tocant? Doncs pq es queden lluitant amb la seva espasa de llum (mai més ben dit).
Una cosa és fer especulacions de coses que no es saben, i altre confondre la velocitat (mira, parlant d'això...) amb la cansalada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: [SPOILERS] ONE PIECE: Almiralls

dt. 07 set. 2010, 17:03

Nightsirk ha escrit:

A qui no li agradi el tema que no comenti, això ho trobo super bàsic,


Això no crec que sigui excusa per a crear qualsevol tipus de fil.

Doncs jo penso que és més flooder qui es queixa per queixar-se que no qui crea fils per pura diversió i perquè la gent comenti.


Crec que s'han exposat els motius pels quals s'ha fet la queixa. No sé a què ve dir que la queixa ha estat perque sí.


I tercera, he creat el fil perquè creant fils, ni que siguin tant estupids com aquests, intento d'alguna manera que hi hagi més participació al forum, poca cosa més.
Tot i la meva bona voluntat sempre hi ha gent que es queixa


Totalment plausible la intenció. :yeah:

Bé, tornant al fil, si que és cert que aquest qüestionari podria estar inclós dintre de One Piece spoilers, doncs estem parlant d'algo que els usuaris del super 3


No s'entén molt bé aquesta frase que has escrit, però al fil de "One Piece Spoilers" es parla de l'últim capítol del manga, no estàn al punt on ha arribat el Club Super 3.

Bé, que aqui estem parlant de tot menys del tema, i ja se que a mcnanime són uns flipats de la vida on la majoria són uns fanboys del re-copón però es que la meva intenció creant el post, com ja he explicat, no era la mateixa intenció que els de mcanime, sino de que hi haguessin més comentaris sobre un tema força obert del qual no tenim massa info i per tant, trobava divertit això d'especular una mica.


Primer, em fa gràcia que critiquis als de MCAnime per crear fils com aquest quan tu acabes de fer el mateix. I segon, la teva intenció serà una, però en aquest fil aconseguiràs les mateixes converses que tenen allà. O els critiques, o crees fils com aquest, però fer ambdues coses és contradictori.

Tornant al fil que he creat, no es pot ser tan ingenu de pensar que el més fort és el més ràpid, com molts han comentat que en Kirazu era el més fort pel fet d'anar a la velocitat de la llum, llavors jo em pregunto com en Raigeigh (o com s'ecrigui) va ser suficientment ràpid com per aturar a l'almirall.


Bé, en primer lloc, ningú diu en cap moment que el cop d'en Kizaru que anava a matar a en Zoro anés a la velocitat de la llum. I segon, és obvi que el poder d'en Kizaru està desaprofitat intencionadament per l'Oda, perquè sinó, l'almirall podria acabar amb qui fos.

És com el què vaig dir una vegada sobre l'Smoker. Un home capaç de convertir-se en gas, si vol acabar amb tu el més ràpid i mortal seria introduïrse al teu cos i desgarrar-te desde dins. El mateix dic per a en Crocodile.

Bé, no sabem encara prou sobre les fruites logia però poques vegades hem pogut veure com una logia atravesa a una altre pel fet de ser més potent, com ha estat el cas de Akainu i Ace.


No és perquè fos més potent, és que aturar magma amb foc és una mica... estúpid. Què pretenia l'Ace? Cremar-lo? ._.

Que si, que tot són suposicions, però pensava que el post us l'agaferieu algo més en serio.


És que poca cosa més es pot parlar. Jo crec fins i tot que amb els meus comentaris ja he anat massa lluny. Per això dic que per parlar de tan poca cosa que es sap es podria comentar al fil de One Piece que hi ha, i amb més raó ara que hi ha la parada del dos anys i estarem un temps sense res nou que comentar. Però si tu vols creure que se t'ha dit el què se t'ha dit per fer-te le punyeta, allà tu, noi.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

Re: [SPOILERS] ONE PIECE: Almiralls.

dt. 07 set. 2010, 23:05

El millor és Gaimon i no hi ha discusió.

Aikanu =/= Akainu = Gos Vermell
Shiroge =/= Shirohige = Barba Blanca

I fins aquí, la lliço de noms japonesos, cortesia de l'A.P.R.E.N.E.M. (Associació Pro Respecetem Els Noms En Manganimes).
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants