Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 20:59

...que Hiro Mashima, autor de Fairy Tail i Rave, va treballar d'ajudant d'Eiichiro Oda, autor de One Piece?

Doncs no.

Imatge
Res. Que ho sapigueu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 21:20

A no???
Doncs jo sempre havia llegit que si.
El que està clar és que el tipus de dibuix de Fairy Tail i One Piece és super semblant!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 21:42

Doncs segur que s'ha ben inspirat en l'Oda, al menys, per a dissenyar els personatges principals, si bé alhora de crear enemics el disseny no s'assembla gaire.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 22:13

A veure, MAI s'ha dit que Hiro fos ajudant d'Oda.

El que recordo tenir constància és que tots dos curraven amb Nobuhiro Watsuki, i van aprendre aquest estil peculiar junts, i fins i tot crec que aquesta mania que tenen de crear antagonistes estrambòtics ve arrel de treballar amb en Watsuki (Kenshin, si algú encara no s'ha donat compte).
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 22:22

Hi havien questes dues versions, i cap de les dues són certes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 22:47

Bé, en qualsevol cas, els dos dibuixen els personatges principals molt similars i potser és perquè han aprés de la mateixa manera però a mi em sembla força sospitos, que voleu que us digui.
ODa va començar OP ara farà 11 anys i Fairy Tail, uns quants menys i tot que les dues sèries tenen arguments diferents, Hiro fa els protes moltttt semblants a com els dibuixa ODA.
Quan estás aprenent a dibuixar un manga no crec que aprenguís com dibuixa el teu company sino que aprens moltes coses, en general, per tant, Hiro va aprendre a dibuixar agafant com a model el tipus de dibuix de ODA, sino, no s'entén, de debò.

EN aquest cas s'imita força l'estil de dibuix, en el cas de Code Geass amb Death Note, el dibuix és totalment diferent mentre que el que es copia o s'agafa com a base és l'argument, i tot això l'únic que provoca és que acabem admirant més als originals, en aquest cas a OP i Death Note respectivament.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kuroalex
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dg. 26 set. 2010, 16:36
Ubicació: Girona

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 22:58

Jo sempre havia pensat k Mashima va ser ajudant d' Oda!!!
Nightsirk ha escrit:
ODa va començar OP ara farà 11 anys i Fairy Tail, uns quants menys i tot que les dues sèries tenen arguments diferents, Hiro fa els protes moltttt semblants a com els dibuixa ODA.

Per si no ho sabies Hiro va començar rave cap al 99, i el dibuix ja era molt semblant.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 23:04

Nightsirk, no et facis palles mentals xD
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 23:06

Jo també tenia present la versió d'en Lee. Oda i Mashima com a ajudants de Watsuki. Tampoc és cert, això, doncs?
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 23:10

Uzumiya ha escrit:
Hi havien questes dues versions, i cap de les dues són certes.


Llavors simplement es va influenciar de l'estil d'Oda?

Igualment, mai m'he pogut empassar Fairy, i menys tetes i culs cada 2 vinyetes.

EDITO: Bé, si es va influenciar d'Oda quasi quasi que les dues versions fake serien falàcies quasi certes :profident:
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 23:12

Home, no té per què.
També pot ser que tots dos s'haguessin influenciat d'un tercer anterior, per exemple, Toriyama, per dir algú altre amb semblances.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 23:19

No puc dir que conegui gaire a Hiro, però si bé ja dibuixava amb Rave, amb Fairy apostaria que va seguir moltíssim l'influència de l'èxit d'OP. Les vàries vegades que he llegit un capítol de la sèrie, masses clitxés d'Oda. Fins i tot hi ha un Shanks sense braç. Bueno, no ben bé braç però vaja...

Toriyama ha influenciat a tot quisqui. Tite és un altre exemple, però sense seguir un estil simple. Tot i que ensopega amb el fantasma d'en Tori poquet a poquet.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 23:24

Sí, està clar que per FT va agafar cosetes d'OP pel dibuix, sobretot al principi.
Amb Rave no tant, però bé, era encara pitjor que FT...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
†Nami†
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dt. 13 maig 2008, 12:01

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 23:36

El gran Mestre Toriyama ha deixat empremta en tot dibuixant =P

Jo també pensava que Hiro havia sigut ajudant de l'Oda Uu però bé, aquest món gira al voltant dels rumors, tal com dels plagis. I estic igual que els de més amunt, mai m'he pogut empassar FT...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Sabeu aquell que diu...

dl. 01 nov. 2010, 23:58

És que FT és nose com dir-ho...massa empalagós seria la paraula?
Bé, si no és la paraula exacta n'és un sinònim. Jo de FT he vist uns quants epis i tot i que era entretinguda ho trobava massa OP en menys qualitat.
No és plan de comparar però bé, Fairy Tail s'ha beneficiat de la gran acollida mediàtica que ha tingut One Piece i escla, si saps que un producte ven doncs si fas un de semblant possiblement també agradi, i això és una mica el que ha passat.

Penso que si fessim un cens sobre a qui li agrada FT, la majoria d'otakus possiblement els hi agradés, però, si mirem tots els cassos de gent que com jo, (i molta més) que no s'empassa la primera cosa que li posen davant sino que bé, jo almenys per mirar algo m'ha d'atraure, el que sigui però que pensi: Coi, això està ben pensat i trobat (varies vegades), arribem a la conclusió que FT s'ha fet pensant en la gent que menja manga per menjar, i amb això no estic dient que sigui dolent, només dic que FT compleix aquesta funció dintre del manga com moltes altres sèries i en aquest món, hi ha d'haber sèries com Bola de Drac que siguin una mica la plataforma de llençament, després té d'haber-hi un tipus de sèrie com One Piece que agafi coses del primer manga mundial, en aquest cas, Bola de Drac, que l'adapti i li dingui forma a la seva manera, i després hi ha tota la resta de mangues que són menjables per la majoría i que han adaptat aquestes obres de més qualitat per un públic molt divers i que saben que si s'ho curren una miqueta, agradarà.

Bé, aquesta és la meva manera de veure-ho però accepto altres propostes, obviament.

PD: Com a reflexió final dirè que està bé llegir les vostres opinions per poder-les contrastar amb les d'un mateix i més quan ja es veu que almenys en aquest forum, hi ha força nivell d'opinió de manga, que de vegades obro cada foro que en piro als 5 minuts perquè no es pot aguantar del fanboyisme i de "la negació a una opinió que sigui diferent a la seva", per favor, el que s'ha de aguantar. xD
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants