Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Gohkai
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 05 des. 2010, 21:28
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
Contacta:

Recomanacions i presentació

dg. 05 des. 2010, 21:48

Molt bones,

primer aprofito el tema per presentar-me. Em dic Gohkai (bé, Cristian en realitat XD), tinc 19 anys i visc a L'Hospitalet de LLobregat (Barcelona).
Pel que fa al motiu del tema, voldria que em diguéssiu animes per veure, si us plau , ja que no sóc molt entés en el tema. Per orientar-vos una mica (i es que el que si sé, és que hi ha per a tots els gustos d'animes) les meves sèries preferides són Bola de Drac, Yu Yu Hackusho i Slam Dunk, encara que estic obert a nous tipus d'animes que no tinguin gaire en comú amb aquestes sèries.

Salutacions i gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Kurinyan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 59
Membre des de: dt. 09 nov. 2010, 10:11
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Recomanacions i presentació

dg. 05 des. 2010, 22:56

Hola Gohkai!
Benvingut al fòrum. Per les sèries que mencionaves, jo et recomanaria Full Metal Alchemist o D.Gray-Man i si et molen els personatges macarres com en Sakuragi, en Yusuke o en Kuwabara, dona-li una oportunitat a Great Teacher Onizuka, School Rumble o Midori no Hibi. Ja em diràs que tal ^^
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Recomanacions i presentació

dg. 05 des. 2010, 23:31

Bé, benvingut i eso, però hauries d'especificar com vols veure les sèries, és a dir:
- Castellà/català.
- Japonès subtitulat.
- Indiferent.
Ja que depèn del que vulguis (o sigui, primera opció), les possibilitats es redueixen considerablement i és més fàcil dir-te aquesta, o aquella.

Kurinyan ha escrit:
School Rumble

Whoah, algú que recomana SR! :wub:
Imatge
 
Gohkai
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 05 des. 2010, 21:28
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
Contacta:

Re: Recomanacions i presentació

dl. 06 des. 2010, 13:20

Bé, abans de tot gràcies per les respostes. M'apunto FullMetal Alchemist, que m'han dit que és molt bona i encara no la he vist. Una pregunta, FullMetal Alchemista està en català?
Uzumiya, respecte a les meves preferències d'idiomes, prefereixo que estiguin en Castellà/Català.

Salutacions i Gràcies.
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Recomanacions i presentació

dl. 06 des. 2010, 13:52

No, no està en català.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kurinyan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 59
Membre des de: dt. 09 nov. 2010, 10:11
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Recomanacions i presentació

dl. 06 des. 2010, 15:03

Entenc la teva preferència Gohkai, però jo penso que si no t'obres a l'anime subtitulat, et perdràs molts bons animes. Dels que t'he dit, de fet, no n'hi ha cap que hagi estat doblat al català... I al castellà no n'estic segura :huh: Anima't home, un cop t'hi acostumes ni te'n enteres que estàs llegint i no escoltant ^^ !
Evidentment, ets perfectament lliure de fer el que vulguis. Espero que no t'hagi ofès el meu comentari >.<'
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Recomanacions i presentació

dl. 06 des. 2010, 16:18

Si vols veure anime en català tens bleach o one piece que segur que t'agradaran en castellà podràs trobar naruto , dr grayman o air gear. Si acabes veient anime subtitulat et recomano eyeshield 21 o soul eater.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Recomanacions i presentació

dl. 06 des. 2010, 16:25

Català/castellà? 0,05% de l'anime i del bo.
Japonés subtitolat en castellà? 80%, hauràs descobert amèrica.
Japonés subtitolat en anglès? 90%, pur caviar.

I de pas aquestes sèries que t'agraden tant et semblaran una pifia, guanyaràs en criteri (i ego personal, siguem sincers) i sabràs diferenciar entre anime/adaptació de manga.
Imatge
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Recomanacions i presentació

dl. 06 des. 2010, 18:28

Jo sempre recomano el mateix anime: El Detectiu Conan, One Piece i Death Note. A més, ara m'estic baixant Planetes i crec que també és un molt bo anime.
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Recomanacions i presentació

dl. 06 des. 2010, 18:57

Honey & Clover és un molt bon anime, i també el pots trobar en castellà... però t'ho recomano subtitolat! Els dobladors són molt y molt bons (així com Lucky Star :P)
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Recomanacions i presentació

dl. 06 des. 2010, 19:49

Lee ha escrit:
Japonés subtitolat en castellà? 80%, hauràs descobert amèrica.
Japonés subtitolat en anglès? 90%, pur caviar.

Encara me'n recordo de l'època de mirar anime en castellà, que estava tooot ple de fansubs hoygan i/o llatins... quasi vaig passar al anglès per prescripció mèdica...

steffy ha escrit:
Lucky Star

Ah... Lucky Star, grandíssima sèrie, que ens ha deixat molts dels millors moments de la història del anime...


Nostàlgia.. xD
Imatge
 
Gohkai
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 05 des. 2010, 21:28
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
Contacta:

Re: Recomanacions i presentació

dt. 14 des. 2010, 21:23

Hola,

abans de tot, gràcies a tots per les respostes. Crec que teniu raó, seguiré els vostres consells i començaré a veure anime subtitulat tant en castella/català com en anglés. Però abans he de veure tant Naruto com One Piece. Llavors, quin anime (o manga, no sé la diferència xD) em recomeneu que només estigui subtitulat tenint en compte que mai n'he vist cap?

Gràcies un altre cop i salutacions a tots.
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Recomanacions i presentació

dt. 14 des. 2010, 21:49

Manga és "còmic en paper", anime és "dibuixos animats per televisió".

Si és el primer que has de mirar subtitolat, algo senzillet... One Piece ja serveix, que Naruto té moltes tècniques i questes coses, però també serviria.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kurinyan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 59
Membre des de: dt. 09 nov. 2010, 10:11
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Recomanacions i presentació

dc. 15 des. 2010, 08:31

Home, One Piece, si et poses al dia baixant-te els capítols en català d'aquesta mateixa pàgina, al 3xl passen més o menys pel capítol 30. De fet, ahir van emetre el 32 (Ho fan de dilluns a divendres a les 21:30) Jo et recomanaria de mirar One Piece en català i Naruto subtitulat, que la versió doblada al castellà és horrible.
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: Recomanacions i presentació

dj. 16 des. 2010, 21:36

Si també t'agraden els mangues et deixo una pàgina on hi han varis mangues proposats que pots llegir viewtopic.php?f=5&t=16700
Si per contra veus que no t'agraden o directament no t'agraden els mangues pots fer una ullada a la sinopsis d'algun manga que et sembli que pugui estar bé, ja que pot haver-hi un anime basat en aquest.
Pensa que els animes estan inspirants quasi tots (per no dir tots) en un manga, i alguns poden estar inpirats fins hi tot en novel·les.

Un animes (que també hi ha manga i aquest s'ha inpirat en una novel·la) molt bo és "Els dotze regnes" (The Twelve Kingdoms), la van emetre per TV3, nose si et sona.
:yeah:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants