Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 02 des. 2012, 00:49

Molt gran els últims capítols. Està clar que Doflamingo està darrera de molts dels complots que existeixen ara a OP. Jo crec que el "dolent" sempre serà en barbanegre però segur que ODA té guardat un paper important a Doflamingo. Realment del Shichibukai aquest quasi no en sabem res, ni com lluita prácticament, només que controla a la gent i els utilitza pels seus objectius però estaria bé anar sabent més coses d'ell ara que en tenim la oportunitat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 02 des. 2012, 21:13

Molt d'acord. Els darrers capítols m'estan agradant bastant, ara es comença a entendre lo que està passant realment a la illa, molt típic d'Oda embullar les coses i després donar-li un bon sentit.
Cada vegada Punk Hazard m'està agradant més, més encara em pot agradar si s'enllaça amb una saga amb Doflamingo estil Water Seven + Ennies Lobby. L'únic que li falta per rematar la saga és un bon moment èpic d'aquets que fa temps que no sen veuen i algún flashback d'aquets tan xulos que fa xD. Perque en quan a contingut està molt molt bé.

Amem si hi ha sort i el tema torna a estar tan animat com abans!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 03 des. 2012, 23:39

Cert, falta algún combat realment apurat i épic que ara Luffy està podent i de sobres amb el capullu doctor aquest del gas verinós e.e Per altra banda, Zoro i Tashigi ja s'han rebentat a la arpia aquella i falta veure si Sanji en té alguna de pendent però sembla o bé que Oda encara no ha marcat el limit dels nous poders dels Mugiwaras o bé es vol reservar els combats bons per rivals realment forts.

Què en penseu de Law? Sembla que les seves intencions eren realment bones però hi confieu 100% en ell? Algo em fa rum rum al estòmac però malhauradament, no tinc arguments per fer servir.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 06 des. 2012, 22:04

Nightsirk ha escrit:
Cert, falta algún combat realment apurat i épic que ara Luffy està podent i de sobres amb el capullu doctor aquest del gas verinós e.e Per altra banda, Zoro i Tashigi ja s'han rebentat a la arpia aquella i falta veure si Sanji en té alguna de pendent però sembla o bé que Oda encara no ha marcat el limit dels nous poders dels Mugiwaras o bé es vol reservar els combats bons per rivals realment forts.

Què en penseu de Law? Sembla que les seves intencions eren realment bones però hi confieu 100% en ell? Algo em fa rum rum al estòmac però malhauradament, no tinc arguments per fer servir.

Jo crec que sí que hi podríem confiar, es un personatge que té un objectiu clar i es que pareix que vol esser un pirata important dins el Nou Món. Segurament, que a part d'això vulgui algo més, pot esser que el One Piece, o simplement que es vulgui venjar d'algú. Tinc bastantes ganes de veure el que passa amb Law i Doflamingo, algún flashback toca caure d'aquets dos personatges per aprofundir més en ells.

Per cert, no sé si algú ho ha vist, però al darrer capítol Oda va fer el millor colorspread que he vist en quan a contingut, una verdadera passada. Ha eclipsat fins hi tot el capítol xD:
Spoiler: mostra
Imatge

Crèdits a Pirateking que es d'on ve la imatge.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 07 des. 2012, 12:07

Recordeu que les primeres sagues en Ruffy també guanyava "facilment". Jo crec que amb aquesta saga está marcant la linea. A partir d'aqui ja no será gens facil.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 08 des. 2012, 11:49

No tindria que ser gens fàcil. Recordeu que estem al nou món, però bé, també és cert que Luffy i els altres necesitaven ja un bon dopping i encara no hem vist tot el que pot donar de si els nous poders cosa que fa més interessant ja que no sabem el sostre de Zoro, Sanji i Luffy. Em falta per llegir el epi d'aquesta setmana, aviam si trec un forat i me'l miro.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 16 des. 2012, 13:56

En Trafalgar Law es de confiar pero no exageradament com ho fa en luffy no sé de vegades i confio i de vegades no pero el que s'esta esperant mes es el combat de luffy vs big mom ja que podra definir si luffy sera un dels quatre emperadors o no (vaig una mica lluny :lol: ) En cuant a doflamingo i barba negra no sé es massa dificil de esplicar ja que ha demanat als seus subordinats(o banda) de prendre a caesar i tornar...
Aixo es torna de mes en mes emocionant :profident:
Saluts :adeu:
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 16 des. 2012, 15:20

No m'agradaria que Ruffy fos un Yonko. Al menys que ho sigui tant aviat. Llavors el planter de rivals dignes es d'uns poquets i ja està i això no mola...
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 16 des. 2012, 17:08

De fet no crec que ho sigui tan aviat, recordeu que es Law el qui vol ocupar aquest lloc. Es a dir, ara aniran a Dressrosa perque no els hi quedara altra forma per recuperar a Caesar i despres de derrotar a Doflamingo, Law posara en marxa el gran pla per enderrocar al Yonkou.
Un cop derrotat el yonkou que imagin que es Bigmam, Law sera el nou Yonkou i Luffy seguira el seu rumb sense serho.

Es mes, Luffy no crec ho sigui fins que no derroti a Barbanegra que seria el final boss dels pirates.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 16 des. 2012, 19:24

Perquè penseu que luffy serà un youkou? Ell podria haber estat perfectament un shichibukai per recompensa i estic segur que mai hauria acceptat llavors...perquè penseu que si acceptaria ser un youkou d'aquests? Jo crec que encara està lluny del nivell dels youkous sino, Luffy seria ja massa fort, no creieu?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 17 des. 2012, 12:10

Una de les principals coses que en ruffy vol ser yonkou crec que es per ser com en shanks pero ruffy no es d'aquells que deixaria a la gent fer en comptes d'ell vull dir que no deixaria a law que ell guanyés a bigmom si li va proposar un duel es per algo no creieu.

PD: Si no vol ser un yonkou igulament ho seria ja que crec que podria derrotar a bigmom pero amb molta dificultat
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 10 març 2013, 19:24

Sembla que els mugiwara han arribat a Espanya:
Spoiler: mostra
Imatge
Parque Güel:
Imatge
I el pont que està al fons:
Imatge
Puente Nuevo de Ronda (Málaga)

Aquí es pot llegir "Cafetería" i "Restaurante":
Imatge

Tot això junt amb el flamenc i la paella que surten a l´episodi, ja només falten els bous per tindre tots els tòpics xD

Pd: el cec del final:
Imatge
 
lingolingo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dv. 25 feb. 2011, 23:22

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 14 març 2013, 09:36

Dudo mucho que derroten a Doflamingo. Viendo como se liberó del hielo de Kuzan facilmente. Además con el Haoshoku Haki no lo hace moco de pavo, para mi el Shichibukai más peligroso con creces. Y sobre lo del Yonkou, es imposible que Luffy y Law se carguen a Kaido siendo este como dice Law la criatura más poderosa que existe. Como mucho Big Mom y con la ayuda de Kidd y Hawkins sino nada. A Luffy le queda un largo camino para ser Kaizoku o
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 08 jul. 2013, 18:31

Després de llegir el capítol 713:
Capítol 292 del manga, durant Skypiea:
Imatge

Oda és Déu.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 09 jul. 2013, 09:03

I se't queda aquesta cara:
Imatge
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants