Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
BigThor23
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dc. 08 gen. 2014, 15:05

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 12 març 2014, 16:27

Bé, intento revifar aquest fil perquè el moment on es troba ara el manga ho val, i és que l'Oda està preparant el terreny perquè Dressrossa sigui per fi la saga que estigui a l'alçada d'Ennies Lobby o Marineford (per mi, les millors de moment). Per mi el gran enigma de la saga és qui s'acabarà menjant la Mera Mera No Mi, apostes? Però és que a part d'això, tenim molts altres elements que faran épica aquesta saga: Sabo, Doflamingo i el seu exércit, final de l'aliança amb en Law?, Big Mom, el nou Almirall, l'Aokiji (crec que apareixerà), l'Akainu i els altres Almiralls també haurien d'aparèixer si l'Smoker ha fet cas del que va dir l'Aokiji... El final pot ser d'infart.

Spoilers del 741, si encara no l'heu llegit, no continueu:

Bé, episodi on passa més o menys el que s'esperava, l'Usopp per fi li fot una mica de pebrots i torna per salvar als nans que tant l'idolatren (i la Nico Robin, tot i que no s'enrecordi). La resta un flaixbac d'en Kyros on es deixa entreveure perquè es va acabar convertint en joguina. Sembla que ho va decidir ell i per això no li van fer el contracte que tenen les demés joguines, i és l'únic que pot desobeïr a en Doflamingo... Opinions?

Proper episodi: Hi ha tants fronts que sigui quin sigui, estarà molt interessant: lluita d'en Zoro amb en Pica (promet molt), què està passant al Coliseu, Ruffy entra a la sala d'en Doflamingo per salvar a en Torao, l'Usopp deixa inconscient la nena i totes les joguines tornen a ser humans, BIG MOM, ...
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 12 març 2014, 16:42

La setmana vinent no hi ha capitol Weeee!!! Quin fàstic de setmana xD
Imatge
 
Loser93
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 18 feb. 2014, 21:45

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 12 març 2014, 22:35

Algú sap si ja han arribat a la meitat de la serie o encara no?
Per fi l'Usopp ha demostrar perquè forma part de la tripulació del Barret de Palla.
No se perquè, pero crec que qui es quedarà la fruita Mera Mera serà la Rebeca.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dt. 25 març 2014, 22:30

M'apunto al club!!!! Ja fa força temps, molt més d'un any, que vaig a ritme japonès de l'anime però des de fa un no res ja vaig a ritme japonès del manga, acabat de llegir el 741.

Brutal!!!!!

Spoiler: mostra
Collons amb en Doflamingo!!!! És ara quan es comença a conèixer aquests personatge a batre, quan ni idea! Sent un drac celestial, (o havent-ho estat) mou els fils mai més ben dit com vol el paio, tot un ninotaire. O sigui que en Doffy vivia sense fotre ni brot a Marijoa amb la bombolla al cap fins que un idea decideix fer-se pirata però mantenint els contactes amb els de dalt. Un cop ja pirata, amb cert renom, decideix anar a l'illa d'on prové la seva familia, i recupera el tron, enfosquint-ho tot.
Sobre l'altre gran personatge, en Sabo, pel que es veurà en català a l'anime properament ja es veia entreveure que el nen sobrevivia gràcies als revolucionaris, però si no estic errat oi que en alguna guia deia que es confirmava la seva mort, una info falsa de l'Oda per donar la sorpresa ara a Dressrosa? Sigui com sigui, ganes de veure el flaixback del retrobament amb en Luffy, i pel poc que s'ha vist, no és un qualsevol. A parer meu m'agradaria que fos ell qui es menges la fruita mera mera. Molaria un Sabo de foc i un en Luffy amb el seu Red Hawk hostiant en Doflamingo, hehehe.
Hi ha molts fronts oberts, i la cosa anirà a favor dels "bons" o en contra d'en Doffy, quan la Sugar caigui inconscient, i les joguines tornint a ser huamans. Som-hi Ussop!!!!
Pel que he entès, en Barbanegra també ha fet una tripulació amb diferents comandants amb l'estil Barbablanca? Sent en Jesus Burgess el primer comandant?


Demà toca nou capítol oi?

Salut!!!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 26 març 2014, 15:12

Capítol 742

Spoiler: mostra
I ja hem acabat de conèixer la història d'en Kyros, ara s'enten per no té cama en la seva forma de soldat de joguina. Com ha quedat en Franky, el pobre, i el final és d'esglai! Com s'ho ha manegat l'Oda, sigui de la manera que sigui, l'Usopp ha tingut la clau de la rebel·lió. La Sugar inconscient!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 26 març 2014, 15:19

USOLAND! USOLAND!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 26 març 2014, 19:22

La cara que fa... És brutal :lol: :lol: :lol: :lol: :rodolar:
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 26 març 2014, 22:06

Capitulazo el d'aquesta setmana, amb una mica de cada front. El passat ja està tancat, i ara a tancar els diferents fronts, el final d'aquest capítol ha estat.. :lolgoku: . Espero i desitjo que aquesta saga encadeni amb en Kaido, seria brutal: Dofla, Big Mom i Kaido.
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 27 març 2014, 14:11

Jo pensava que després de Marineford no es podia arribar a cap punt o es liés tant la troca, pero a Dresrossa hi tenim un Almirall i un vice, en Burgess de la tripulació d'en Barbanegra, els Mugiwara amb el samurai, el Doflamingo i la seva colla de servents, el Trafalgar Law, el CP0, la Big Mom, el 'Sabo' i la Koala de l'exercit revolucionari, i molts altres pirates o personatges interessants com el Bartolomeo o Cavendish. No puc estar més expectant :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 02 abr. 2014, 19:28

Capítol 743

Spoiler: mostra
Gran merder a Dressrosa. A en Doflamingo se li comença a girar tot en contra. Respecte la decapitació, jo crec que fa servir clons o titelles més ben dit d'ell mateix. I brutal en Sabo, si ell és així, el seu mestre, en Dragon segurament, ha d'estar a un nivell inimaginable.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 03 abr. 2014, 09:26

Capitol tremendo. Però em grinyola el tema de les joguines a Dessrosa. Tens a centenars de pirates, marines, homes del Govern, soldats del Rei i èlits d'altres països pul·lulant per la teva terra amb la única esperança de que la persona que els va convertir en joguines no perdi el coneixement MAI? Normal que arribat el moment en que el perdi, passi aquest caos i pànic. Al menys, desterra'ls.

Per descomptat que Doflamingo no és mort. Unes cordes del coll al cap i al seu lloc un altra vegada.

M'he petat molt de riure amb l'Usopp i el seu pla tal i com havia planejat, la joguina de la nena que s'ha convertit en un vell estrany i la joguina-mico que es transforma en un goril·la.

La setmana vinent capítol i sembla que paron per la següent. I al cap de poc, la Golden Week, així que venen intervals de setmana sí, setmana no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 09 abr. 2014, 15:55

El 744 ha sigut: ImatgeImatgeImatge

Spoiler: mostra
En Sabo es menja la mera mera no mi (i per fi li veiem la cara) i és el 2º de l'armada revolucionària; Usopp al final farà una tripulació gegant :lol: (encara que m'ha recordat tot el tema massa a Buggy en Marineford). I ara a veure quina te planejada en Doflamingo.


Ufff fins d'aquí 2 setmanes res :plora:
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 09 abr. 2014, 18:06

Déu del cel!!! Si el capítol anterior ja era per mullar-se els pantalons aquest ha estat x10000!!

Hi ha gent que es pensa que la sèrie és dolenta... :lol:

Spoiler: mostra
Casualitat que just el dia en que "mor" Sabo a Catalunya, el veiem ressuscitat a Japó. :profident:
El que m'ha sobtat és que es mengés la fruita. Pensava que ja en tindria alguna, una Zoan que combinés amb els seus atacs físics amb Haki com feia fins ara. Tot i que estava clar que a partir del moment que entra en joc, se la quedarien els revolucionaris.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 09 abr. 2014, 18:12

Maki ha escrit:
Però em grinyola el tema de les joguines a Dessrosa. Tens a centenars de pirates, marines, homes del Govern, soldats del Rei i èlits d'altres països pul·lulant per la teva terra amb la única esperança de que la persona que els va convertir en joguines no perdi el coneixement MAI? Normal que arribat el moment en que el perdi, passi aquest caos i pànic. Al menys, desterra'ls.


És cert, s'agafa una mica amb pinces. Però tampoc se m'acut com podria plantejar-ho perquè resulti una mica més "creïble" (i més sent lo intel·ligent que és en Doflamingo), però que alhora pugui seguir el desenvolupament de la història d'aquesta manera. Potser podria haver estat que l'usuari de la fruita de les joguines morís, en lloc de perdre el coneixement? És menys probable que mori, i menys si la protegeixes bé. Però ja coneixem la tendència d'Oda a no matar personatges, i encara menys si els assassins han de ser els barrets de palla, i la veritat és que aquesta política de l'autor tampoc em sembla malament del tot.

El 744, boníssim, tot i que:
Spoiler: mostra
No us ha decebut una mica que es mengi la fruita en Sabo? Amb tanta gent rondant per allí hi havia milers de possibilitats i resultava molt interessant imaginar-les. I si hagués sigut en Burgess? O algun dels barrets de palla? L'Usopp de foc seria espectacular, tot i que perdria el que carisma que li dóna ser un covard... Però bé, de fruita només n'hi ha una, per tant, de desenvolupament també ^^u
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 09 abr. 2014, 18:41

Som-hi!!!

Spoiler: mostra
Jo veia bastant evident que en Sabo fora qui es menjaria la fruita flama-flama, com una herència entre germans! Ara dues coses, que l'aconseguís tant aviat doncs em pensava que la cosa seria més difícil i que fos el segon comandant de l'exercit revolucionari després d'en Dragon, no m'ho esperava gens!!!! Collons amb el noi com a crescut!!!!!

I l'Usopp tot un heroi, com s'ha dit a l'estil Buggy!!! I també com hi va en Kyros!!!!


Fins d'aquí a dues setmanes!!!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants