Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 02 jul. 2018, 11:37

909
Spoiler: mostra
Deixem de banda el Lev Ely, ens retrobem amb en Marco i fem un salt a Wano. Se'l trobava a faltar, en Zoro!!! La infiltració i la pau s'ha acabat, toca merder!!!
Veure'm si alternarà Lev Ely i Wano o bé durant un temps ens centrarem amb els país dels samurais.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 09 jul. 2018, 11:34

910
Spoiler: mostra
Doncs la resta dels Barret de Palla ja són a Wano, tot i que l'arribada els ha separat, això tampoc no és cap sorpresa. M'agrada l'estil de paisatges, molt adequat per les característiques del país. A veure com anirà doncs aquesta nova aventura i com s'aniran retrobant tots plegats, els que acaben d'arribar amb els que ja hi eren.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 09 jul. 2018, 12:53

Spoiler: mostra
Em recorda molt a Skypiea lo de Wano per ara...
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 09 jul. 2018, 14:57

Bé, aquest 910 ha estat un Wano, capitol 1 en tota regla. El capítol anterior com a pròleg de en quina situació estan els que van arribar abans que el protagonista (com ja es va fer a Zou) i encetem LA SAGA amb l'arribada de Luffy a Wano.

Com tot plantejament, venen capitols de fets estranys i "bueno, pos vale" fins que Oda ho vagi lligant.

I dic LA SAGA perque desde la tardor de 2013, fa quasi 5 anys, la banda no s'ha reunit al complet desde que el grupo de Sanji, Nami, Brook, Chopper i Momonosuke van fugir cap a Zou des de Dresrossa. A més s'intueix que Big Mom també es deixarà caure per la zona tot i l'avís de Kaido, al que ara s'ha mig-aliat. A més no podrà faltar la Marina i la part del CP0-Aigis que no sigui a la Reverie. Els pirates del Barret de Palla, els Pirates Corazón de Law, els Mink... A més, Wano representa la japonositat i Oda s'ho feia a sobre. Li te unes ganes enormes a aquesta part. I serà épica. I molt, molt llarga. Dresrossa van ser 2 anys de publicació. Aquest segur que arribarem al 2021 amb el clímax de la saga.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 09 jul. 2018, 15:13

2021? Sí, perfectament. 3 anys ben bons com a mínim
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 11 jul. 2018, 18:45

Doncs jo penso que amb Wano serà més o menys ràpid, ja se sap com va One Piece. Ho veig com una saga de transició com va ser Punk Hazard Potser vaig errat però.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 11 jul. 2018, 18:59

Hostia no. Arrosseguen Wano des de que van trobar el cap del Kin'emon a Punk Hazard (2012), on en Kaido tenia treballant en CC i li prenen. Després a Dresrossa on tenia la fàbrica i li destrossen, li foten els plans a Zou i quan els espera, es troba que ja parlen de Luffy com a Emperador, al seu nivell. I ara toca el cara a cara per fi, després de 6 anys i encara trigarem a que es trobin cara a cara.

Està clar que no es de transició. El que ho ha estat, malauradament, ha estat la Reverie. L'ha tallat amb mig escenari presentat, el cabronàs.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 11 jul. 2018, 19:23

El Reverie o Lev Ely com sembla que és ara, és allò que les coses de Palau, la gent no n'ha de fer res. És on és mouen els fils del món, de mica en mica, quan l'hi sembli a l'Oda ja anirà desvelant coses. Ara ens ha posat la mel al llavis, per fer-nos delir anar-nos inventat coses durant un llarg temps.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 12 jul. 2018, 13:17

Pel que sembla, la Lev Ely (tampoc cal refiar-se gaire de les romanitzacions canviats d'Oda) succeeix alhora que el que veurem a Wano. Veurem quant de focus li fica i com poden reaccionar a les noticies que poden arribar de tots dos llocs.

Ha sortit el 911, per cert. Seguim construïnt contexte.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dg. 15 jul. 2018, 23:34

condedooku ha escrit:
Doncs jo penso que amb Wano serà més o menys ràpid, ja se sap com va One Piece. Ho veig com una saga de transició com va ser Punk Hazard Potser vaig errat però.


Ostres no, ben al contrari.

Oda ja va dir que hi hauria una gran guerra i que seria molt més bestial que la que serveix de transició entre la 1º part de Op i la 2 part. Em refereixo, obviament a la guerra a Marineford intentant salvar a l'Ace.

Oda també va dir que hi hauria un personatge que tindria força pes, m'ensumo que serà el fill de Barbablanca que ara és Shichi...

PD: M'ensumo una fusió Big Mom i Kaido contra Luffy i cia a més en Zoro probablement sigui prota i augmenti força la seva recompensa a més que segurament acabi fent un power up dels bons.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 15 ago. 2018, 10:47

Nightsirk ha escrit:
Oda ja va dir que hi hauria una gran guerra i que seria molt més bestial que la que serveix de transició entre la 1º part de Op i la 2 part. Em refereixo, obviament a la guerra a Marineford intentant salvar a l'Ace.
PD: M'ensumo una fusió Big Mom i Kaido contra Luffy i cia a més en Zoro probablement sigui prota i augmenti força la seva recompensa a més que segurament acabi fent un power up dels bons.

Estic d'acord en tot això, amb lo del "fill" d'en Shirohige no (més que res perquè espero que no ^^') però crec que serà després de Wano. Crec que aquesta servirà per fer retrobament amb els mugiwara i possiblement amb en Law i que ho prepararà tot per la saga següent, una mica com va fer la saga Punk Hazart.
Ja ho veurem però, perquè de moment sembla que molt ràpid no anirà XDD
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 30 gen. 2020, 14:07

Vaig desconnectar del manga de One Piece (i també anime) al capítol 210. Va ser allò que al següent diumenge, no el llegeixes, el pendent i el nou, i dius va el proper diumenge en llegeixo tres, i ves per on així ha passat any i mig, acumulant-se fins al dia d'avui 59 capítols. El novembre, vaig anar a veure One Piece: Estampida, i pensant va ara m'hi poso, però van passar uns quants dies més i finalment aquestes darreres setmanes a mig volum per dia (alguns dies no he llegit res) finalment m'he posat al dia, avui acabant de llegir el capítol 969.

Déu n'hi do aquesta saga de Wano. Històries diverses entrellaçant-se per crear una història més gran, com també no poden explicar el present sense entendre els fets del passat, i alhora explicant coses que al seu dia se'ns va mostrar fa anys i panys. I tot això com va dir en Maki fa anys i mig tot va començar a PunK Hazard amb l'aparició del cap d'en Kin'emon. I en Nightsirk va encertar alguna cosa.

Spoiler: mostra
- Segurament s'ha dit alguna, però amb tantes coses i amb temps, desconeixia o no recordava que en Shanks i en Buggy mai van anar a Laugh Tale. Ara amb el capítol 967, entenem el perquè de l'Eternal Pose de One Piece: Estampida i perquè el nom de l'illa fins ara escrit com a Raftel és realment Laugh Tale. Sigui com sigui, aquests capítols flaixbac sobre l'Oden, en Roger, etc són d'allò més interessants, mostrant diverses coses com per exemple algunes fruites ben conegudes per usaris del present que abans tenien altres usuaris.


De mica en mica es van desvelant coses, però com prou bé sabem sempre hi ha preguntes i misteris a resoldre. Ara espero ser més regular, alhora que ara m'aniré posant al dia amb l'anime.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 31 gen. 2020, 23:37

Al anime tot just ara comença l'acte 2. Amb l'anime cal tenir paciencia: estiren tot massa. Planols de mirades, repassades per les cares de tothom rascant 20 segons. Luffy i Zoro fent crac-crac al coll durant un minut sencer... joder, es que si peta així és que has d'anar al metge.

Em sembla curiós de que el barret de palla sembla que no és determinant per al One Piece ja que el barret no arriba a Laugh Tale, es queda amb en Shanks. Però si sabem o intuim que està relacionat amb el Gran Tresor Nacional de Marie Jeoise i que era el barret de Roger i Shanks. Però ves a saber a qui pertanyia abans. Pot ser es va heretant des del mismíssim Joy Boy.

----------------------------------

I bé, no van trigar gaire en enfrontar-se. Pero clar, com predir Oda?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

ds. 01 feb. 2020, 16:44

Sobre el barret de palla jo també em pensava que estava relacionat amb el One Piece. Ara entre que es mostra a Mary Geoise i que en Shanks doncs no va Laugh Tale, ell portava el barret. Podem pensar que el barret de palla està relacionat amb el cognom D, i/o amb el famós segle en blanc. D'importància en té molta i segur.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dl. 17 feb. 2020, 19:59

De mica en mica anant revelant coses, amb el 271 sabem per l'Oden actuava com actuava
Spoiler: mostra
mig despullat, per salvar el seu poble i evidentment el típic dels dolents, no complir les seves paraules, ben escarxofats al tron i que passi el temps.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants