Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 08 feb. 2017, 12:15

Si en Bobbins ataca al Luffy amb això, crec que no passarà res. Recordem que a Water 7 va aprendre a menjar mentre dormia per no perdre's un menjar. Jo crec que serà en Sanji qui derroti al Bobbins i el tancaran perque no ho expliqui a la Big Mom. No sé, a uere que passa al 856.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dc. 08 feb. 2017, 17:57

Hola perdoneu si ho escric tot massa de presa es que la serie te mes trames que el cor de la ciutat,,, ja amb tants personatges em perdo la veritat,,, jo soc seguidor de la serie desde el primer dia i clar no es com bola de drac que ten saps qui es qui,,, aqui sino segueixes la trama desde el principi menys els de la tripulacio del barret de paya,,, els del govern mundial i els yonkous i tenroubitos,,, la resta em perdo amb tants personatges... per cert la serie diu el oda que vol superar els 1000 capitols creieu que ho acabara fent,,, del manga no parlare mes jo m´entenc el que dic lo que vosaltres no m´entengueu el que dic es una altre historia oi? XD
Per cert us comentare una anecdota el meu cosi fa poc es va enganxar al manga i quan li vaig fer el spoiler de que en ace moria em diu,,, ala que diusssssssssssss i es va cabrejar amb mi i va dir que li donin pel cul al manga ja no el segueixo mes,,, a mi em va fer gracia la seva reaccio pero bueno es normal nomes te 20 anys,,, i jo quasi li doblo la edat,,, jaja
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 09 feb. 2017, 17:50

Ja he llegit el capítol 855, ara bé ja podríeu haver fotut els spoilers en "spoiler", amagats, que els capítols surten els dijous o sigui avui, o haver-vos simplement esperat a comentar-lo.

I tu Kakarotto2017 també una mica dolentot, eh? Una cosa es t'"auto-spoliegis" com em va passar amb mi, ho assumeixes i a continuar.... Ara bé també una mica infantil, ton cosí de 20 anys deixar el manga d'aquesta manera. No sé per on anava però ja indica que tampoc li interessava gaire la història.

Bé.... a esperar la setmana que ve. Salut....
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 09 feb. 2017, 18:17

Hola ho sento lupus si te esgarrat alguna cosa,,, ja no ho fare mes el resum de la serie m´ho guardare per mi perque es veritat que amb tantes trames em lio i la gent no entenc ben be el que acabo dient,,, acabo de llegir el 855 i lo unic es que ja tenen els 4 ponelyphs no? primer ja poden anar a derrotar a kaido a wando i clar lo primer es escapar de les garres de big mom a vere com va,,,
Bueno el meu cosi acababa de començar a llegirse el manga fa poc i clar crec que era el seu personatge preferit i li va impactar la noticia es veu,,, bueno tambe a un cosi meu fa 20 anys que en tenia 10 com era molt trapella era una mica shinchan o sigui tocacollons com no em deixaba en pau al final li vaig dir el dia abans de la cabalgata que els reis mags no existien XD ,,,, i ara no em parla,,, bueno es igual toma spoiler espero que cap nen llegeixi aquest post salut
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 09 feb. 2017, 18:31

Kakarotto2017, feia referència a en Maki i a en Comte Urà, que ahir parlaven ja del 855 quan aquest sortia avui, i no ho feien en "spoiler". Tu no m'has esguerrat res.
Dels Road Poneglyphs
Spoiler: mostra
només entenen dos, el de Zou i ara el de les copies de la Big Mom. El hi falta el d'en Kaido i un quart que en principi no sé sap on és.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 10 feb. 2017, 12:12

ah ok no passa res tranquil,,, no xerrare mes sobre one piece manga millor em guardo els spoilers per mi sino la gent em mal interpreta i la acabo cagant callat estic mes guapo jeje
ah com veia que sortia 3 papers gegants pensaba que ja eran els 3 que faltaban per aixo o deia,,, estaba equivocat nomes era un de sol,,, salut
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 17 feb. 2017, 17:08

Capítol 856
Spoiler: mostra
Preparem-nos pel millor casament de la ficció, sí, en George RR Martin quedarà com un aficionat. Endavant Eiichiro Oda!!!! És hora que en Luffy, en Sanji i companyia destrueixin les noces organitzades de la Big Mom. Som-hi!!!
*He exagerat una mica la cosa, hehehe, en George RR Martin no té res d'aficionat, és un tot geni amb els casaments!!!!!


La setmana que ve descans!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 02 març 2017, 22:26

Capítol 857
Spoiler: mostra
I una segona conspiració en el "casament" Charlotte-Vinsmoke. A veure com anirà aquest tracte amb "El padrí".
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 02 març 2017, 22:29

Fuaaaaa, quin capitolaz! Al final si que hi haurà guerra i acció a dojo!!
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 03 març 2017, 13:28

En Capone Bege no surt viu de Whole Cake. Narrativament, farà el paper de Trunks, que es presenta molt poderós i perillos, capaç de petar-se el mismíssim Freezer pero que es una merdeta al costat dels Androides, sent aquests Big Mom. Perque Big Mom encara ha de demostrar per qué es una Yonkou. I què millor que una supernova (que en son 11, recordem) per fer una demostració de força?
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 03 març 2017, 13:29

Nah seran aliats un parell de sagues.
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 03 març 2017, 14:25

Al Capone li queden dos telenotícies xD
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 09 març 2017, 22:38

858:
Spoiler: mostra
Genial com ha resolt Oda el tema de la dent trencada de'n Luffy :lol2:. I la interacció d'ell amb en Capone i Caesar :lol:

Pd: Lo del casament de la Lola amb un princep d'Elbaf ho vaig encertar a altre fòrum. Aquest era el poder amb el que Big Mom deia que hagués guanyat als altres Emperadors.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dj. 09 març 2017, 23:06

858:
Spoiler: mostra
Quina aliança més estranya que s'ha format, i sobre tot per que l'únic punt en comú que tenen és l'aversió en envers la Big Mom.
Per això el hi ha els nens engegantits per en Caesar.... per obtenir gegants de forma artificial.... Ara que el gegant aquest que es va enamorar de la Lola, uns gustos peculiars però amb bon ull per diferenciar-la de sa germana!
Pobre Pekoms.....!!!
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: One Piece (Ritme Manga Japonès)

dv. 10 març 2017, 01:58

Steve Maister ha escrit:
858:
Spoiler: mostra
Genial com ha resolt Oda el tema de la dent trencada de'n Luffy :lol2:. I la interacció d'ell amb en Capone i Caesar :lol:

Pd: Lo del casament de la Lola amb un princep d'Elbaf ho vaig encertar a altre fòrum. Aquest era el poder amb el que Big Mom deia que hagués guanyat als altres Emperadors.



Sí, jo ho vaig llegir a Forocoches lo dels gegants. Capi molt bo!
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants