Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dg. 06 març 2011, 23:16

Kurinyan ha escrit:
Home, si la editessin sencera en DVD i en català, em plantejaria seriosament de comprar-la, però si només tenen intenció de portar-ne una part com heu comentat, de moment... crec que esperaré, que Savor no és precisament coneguda per completar les sèries publicades xD

+1

Pel que he llegit al Zonadvd, de moment editaran 40 episodis, amb un nou doblatge només en castellà, deixant el català antic (ja m'agrada a mi). Suposo que esperaran a com van les ventes per continuar o no. Però això pot ser negatiu per a la gent que està interessada en adquirir-la, ja que si no saben si la treuran tota, el més segur és que no s'arrisquin a comprar-la. Això sí, després Savor, culparà a internet, o millor dit a les descàrregues, per les poques ventes i que per aquest motiu, han hagut de cancel·lar el projecte.

Per què no acaben de treure lo que queda de Ranma de JonuMedia, ara és de Savor, i que es deixin de reeditar els títols ja publicats amb el segell de JonuClassics? Em refereixo a la mateixa Ranma, Monster i alguna més.

Per cert, és un fake o no aquest video?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
ferrygv
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 203
Membre des de: dc. 13 gen. 2010, 16:18

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dl. 07 març 2011, 12:54

k way!!!!!!
 
Avatar de l’usuari
soulhuntervx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 325
Membre des de: dl. 03 abr. 2006, 08:18
Ubicació: Planeta d'en Kaito

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dl. 07 març 2011, 13:21

Eso es publicidad de la recreativa de Dragon Ball Heroes (juego de cartas). A mi se me pone un poco dura viendo ese video :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
songoku007
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 21:24

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dg. 10 abr. 2011, 22:44

Hi ha més informació:
- El doblatge català es l'original.
- Surt a la venta el 18 de maig a 35 €
- El primer volum son 4 DVD, 12 episodis y sucosos extres.

FONT: http://www.zonadvd.com/modules.php?name=News&file=article&sid=29215

Jo si aconsegueixo estalviar els calers me la compraré segur, per veure que tal. Si valgués la pena compraría la resta de volums que treguin. La veritat es que em va il·lusionar molt aquesta noticia cuan la vaig llegir, es una gran serie i n'era (i en sóc) molt fan. Segur que aquesta edició està força bé.

A part sembla ser que la marca Pull & Bear traurà roba de Dr. Slump.

Hem de publicitar aquests DVD's, cuanta més gent els compri, més possibilitats tenim de conseguir-la completa :yeah: .

Ens veiem!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kurinyan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 59
Membre des de: dt. 09 nov. 2010, 10:11
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dt. 12 abr. 2011, 13:55

Ah si? Bé, suposo que faran el mateix de sempre els de Pull & Bear... treuran samarretes i tal de frikades "aprox mainstream" (recordo Star Trek, per exemple...), que amb molt de gust em compraria, però segur que treuran només una línia per a nois T.T''
 
Avatar de l’usuari
songoku007
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 21:24

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dl. 23 maig 2011, 20:48

Hi ha noves noticies sobre aquesta edició de Dr. Slump:

Ja sabem quan sortiran a la venta els altres volums: el segon volum sortirà entre setembre i octubre, el tercer sortirà pel XVIII Saló del Manga de Barcelona, y l'últim abans de cap d'any.

I es rumoreja que Dr. Slump podria tornar a ser emesa per televisió. Es veu que la llicencia que te Savor els permet emetre-la per televisió i hi ha cadenes interessades. Això podria ser un impuls a aconseguir la llicencia completa de la sèrie i no només els 50 episodis que tenen ara.

Font: Ramen Para Dos

Per últim recordar que el primer volum ja està a la venta, a veure si algú el te i ens explica que tal.

Ens veiem!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dl. 23 maig 2011, 20:59

Cal esclarir que aquests quatre volums que diu en songoku007 no contindràn tota la sèrie, només contindràn els 50 primers episodis. I de cadenes interessades només n'ha sortit una, i jo aposto a que serà Boing, que voldrà aprofitar el doblatge al castellà. Es que lo veo. Ara bé, mai se sap...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dl. 23 maig 2011, 23:11

Si l'anime té 243 episodis cada dvd porta 3, són un total de 81 DVD!!! Llavors seran 19 packs de 4 dvds i 1 pack de 5 dvd's, això seria el més normal, però treuen algun pack amb només 3 dvds.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
songoku007
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 21:24

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dt. 24 maig 2011, 13:39

tato25 ha escrit:
Si l'anime té 243 episodis cada dvd porta 3, són un total de 81 DVD!!! Llavors seran 19 packs de 4 dvds i 1 pack de 5 dvd's, això seria el més normal, però treuen algun pack amb només 3 dvds.

Si són 20 volums, a 35 € per volum, la sèrie completa valdria uns 700€. Molt car.

Miles_prower ha escrit:
Cal esclarir que aquests quatre volums que diu en songoku007 no contindràn tota la sèrie, només contindràn els 50 primers episodis. I de cadenes interessades només n'ha sortit una, i jo aposto a que serà Boing, que voldrà aprofitar el doblatge al castellà. Es que lo veo. Ara bé, mai se sap...

Pensava que ja quedava clar que els 4 packs només tenien els 50 primers episodis, però mai sobra un aclariment per si de cas. Jo crec que es bo que Boing ( o cualsevol cadena ) vulgui emetre Dr. Slump, es un al·licient més per a Savor per a que l'editin sencera.


Ens veiem!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dt. 24 maig 2011, 14:04

3 capitols per DVD es 1h-1h15m de metratge.
Qui ho pagui és que te ganes de que li prenguin el pèl.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dt. 24 maig 2011, 19:12

Maki ha escrit:
3 capitols per DVD es 1h-1h15m de metratge.
Qui ho pagui és que te ganes de que li prenguin el pèl.


I encara més si recordem que és una sèrie del 80 i pico, no és cap novetat, que encara seria justificable.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dc. 25 maig 2011, 13:20

Doncs jo m'he comprat el primer pack de Dr. Slump.

Podeu veure un bon anàlisi a Ramen Para Dos http://ramenparados.blogspot.com/2011/05/asi-es-la-edicion-de-dr-slump-ya-esta.html, però voldria destacar que s'inclouen subtítols en català, cosa molt i molt rara, en els DVDs, i una altra cosa que m'ha cridat l'atenció és que en seleccionar l'àudio en català, en el menú d'episodis, els títols apareixen en català i per altra banda en mirar els episodis, tot està en català exceptuant les escenes dels títols d'episodi i l'anunci del proper episodi, que està en japonès.

Com ja heu comentat l'únic que no agrada és l'elevat preu.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants