Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 12:31

Toei Europe confirma la llicencia de Dr. Slump per Savor i anuncia nou doblatge en castellà i català

Toei Animation ha confirmat a travès de la seva web la llicencia de Dr. Slump per Savor Ediciones - Emon, noticia que adelantavem ja fa uns mesos, i que ara a pesar de la indiferencia de Savor de cara als consumidors, Toei afirm que la llicencia de la serie està en les seves mans.

A més, confirmen que la llicencia es tant per a TV com per a la seva edició en DVD, i que, com ja vam anunciar, portarà amb ell un nou doblatge, en català i castellà.

Font: http://ramenparados.blogspot.com/2011/0 ... de-dr.html
Imatge
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 12:45

A, doncs m'agrada aquesta noticia, no sé, crec que no he degustat degudament aquesta série, a veure si em poso ara.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 13:10

Bona notícia, aviam si sabem aviat qui compra els drets de doblatge si aqui a Bcn o a Madrid i en el cas que sigui aqui, quin director/estudi es queda la sèrie.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 13:34

perque re-doblarlo de nou? quina ximpleria si dr slump en catala ja esta doblat, el que podrien fer es portar altres series que no estan en catalan com fma i coses aixi.
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 14:28

L'últim cop que la vaig veure vaig pensar que havia envellit força malament, però bé... encara hi ha possibilitats que no la comprin a la TV.
A més, canviaran com a mínim la veu del doctor, ja que si no m'equivoco, es va morir el doblador català, diria.

Nightcirc, doblen en català a Madrid també?

p.d.: Maki, com mola la traducció simultània xD castellà.añol.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 15:20

Uzumiya ha escrit:
p.d.: Maki, com mola la traducció simultània xD castellà.añol.


El què, el què? jo no veig res :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 16:00

Uzumiya ha escrit:
L'últim cop que la vaig veure vaig pensar que havia envellit força malament, però bé... encara hi ha possibilitats que no la comprin a la TV.
A més, canviaran com a mínim la veu del doctor, ja que si no m'equivoco, es va morir el doblador català, diria.

Nightcirc, doblen en català a Madrid també?

p.d.: Maki, com mola la traducció simultània xD castellà.añol.


el que si hi ha es el que dobla a sembei en new dr slump, que tampoc li queda malament la veu.
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 16:14

El factor nostàlgia és molt "trampós"...

Bé que hi farem, ja es va dir en una entrevista del 3XL que "no podia ser que les noves generacions creixessin sense Bola de Drac" :jiji:

Uzumiya ha escrit:
canviaran com a mínim la veu del doctor, ja que si no m'equivoco, es va morir el doblador català, diria.


Si o què? Per un aspecte positiu que se'n podria treure. Sincerament reconec que m'encantava la veu d'en Sembei.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 16:40

Pero aquests no estaben a la bancarota? si fa mil anys que tenen parades les seves series i no treuen res.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 18:21

Ho trobo una tonteria per moltes raons:

Per començar no fa falta cap redoblatge en catala, siusplau no la cagueu. Despres només 50 capitols, pero si en te 240 i algo, i per acabar li venen a emon-savor-jonu, els que han deixat de treure bleach al 109, ranma al 120, i tampoc treuen les series amb drets que tenen com les oves i pelis de slayers o les oves i 2º temporada de school rumble ( la qual diuen que inclus fa 2 anys que es va doblar al castella, suposo que poc despres de la primera serie)

Vamos que preferia que fos selecta, que segur que treuria una bona edicio (bueno una no, la individual, el pack, el pack economic, XDDDD)

I sobre la veu d'en sembei, ja ho havia comentat a ramenparados tambe, pero em sonava molt que ja no era entre nosaltre ( en ramon puig, potser?)
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 19:27

No se qui feia en Sembei però si voleu, us ho miru en un please.
Uzu, el doblatge en català sempre es fa a qui, of course que no a Madrid però ja saps que tot i que molta cosa castellana està a Madrid hi ha força cosa (ara a Madrid es dobla més que fot 20 o 30 anys...tema de preus i tal) que encara es dobla aqui, a Barcelona, en castellà.

Jo si us dic la veritat, també u trobo una tonteria redoblar una sèrie, per això, que es gastin els pavos en portar nous episodis d'altres sèries i tal, la veritat, entenc que una gran part del públic ho trobi quasi una estafa. U.U

Pel que fa a més epis de Bleach en català, Zanni ja va dir que no depenia d'ell però que intentarien portar-ne més, ja que Bleach-cat ha tingut una bona acollida.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dj. 06 gen. 2011, 21:35

Nightsirk ha escrit:
Uzu, el doblatge en català sempre es fa a qui, of course que no a Madrid

Sí, és el que pensava, però com dius: "aviam si sabem aviat qui compra els drets de doblatge si aqui a Bcn o a Madrid i en el cas que sigui aqui blablabla".
Qui sap, potser també doblaven ara a madriz.

I bé, qui vulgui saber qui doblava a Sembei Norimaki, que vagi a http://www.eldoblatge.com , que posi Dr. Slump al buscador, i veu que és un tal Ramon Puig.

Lo de Bleach, tot i ser irrellevant, pot servir a altre post com fil oficial 3xl o algun d'aquests.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dg. 09 gen. 2011, 18:03

Que facin un nou doblatge no m'agrada pero entenc que en el doblatge antic hi hagin errors.Ara bé, estria mot bé que en el DVD incloissin el nou i l'antic doblatge.Pero no ho faran perque la toei, personalment, no val res
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dg. 09 gen. 2011, 18:27

Noín ha escrit:
Pero no ho faran perque la toei, personalment, no val res

Serà Savor, si un cas, no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kurinyan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 59
Membre des de: dt. 09 nov. 2010, 10:11
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Toei anuncia que Savor llicencia Dr.Slump i redoblatge

dc. 12 gen. 2011, 13:59

Home, si la editessin sencera en DVD i en català, em plantejaria seriosament de comprar-la, però si només tenen intenció de portar-ne una part com heu comentat, de moment... crec que esperaré, que Savor no és precisament coneguda per completar les sèries publicades xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 69 visitants