Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Korsak
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 03 feb. 2011, 08:01

Presentació i Petició

dj. 03 feb. 2011, 08:30

Hola a tots, soc bastant nou dins el mon del anime i es que fins ara excepte dragon ball ranma drslump i els tipics que posaban per la tv de sempre no m'avia cridat mai l'atenció cap altre anime, pero no fa gaire que m'he vist la serie "Death Note" i m'ha agradat moltissim, m'agradaria que m'aconsellesiu de series semblants a death note en tots els aspectes, desde la duració d'aquesta(de 1 a 50 capitols maxim, no buscu algo inacabable com naruto etc) fins a la semblansa de la trama, que no sigui una serie d'aquestes de lluitar + lluitar + lluitar, sino algo semblant a las batalletas mentals que porten kira amb L i N i un tipus de thriller/misterios etc, ja sabeu a que hem vull referir :)

Moltes gracies a tots per avançat

Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Presentació i Petició

dj. 03 feb. 2011, 22:16

Aquesta pregunta és molt corrent, sempre dic més o menys el mateix recomanant el tri-partit:

- Kaiji (Tanoshii fansub)

- Code Geass (AnimeUnderground)

- Monster (AnimeUnderground)

En aquest ordre, perque Kaiji personalment té més ganxo que els jocs mentals de Death Note, Code Geass perque es fa molt amena i Monster com a última ja que és thriller pur i dur amb 75 episodis, i una mica lenta en anime.
Imatge

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dv. 04 feb. 2011, 22:42

La de Monster també la pots baixar en Català si vols viewtopic.php?f=10&t=15881 . Per fer una mica de publicitat Lee :bleh:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Korsak
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 03 feb. 2011, 08:01

ds. 05 feb. 2011, 10:29

gracies als dos per les respostes, per cert Lee las series que has dit estan amb catala o castella? gracies!

Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

ds. 05 feb. 2011, 10:56

Cert, Montser està en català doblat.

Korsak, les dues sèries que t'he recomanat no es troben disponibles amb doblatge castellà/català, en tot cas subtitolades. Kaiji només la trobaràs en castellà per on t'he dit, i Code Geass crec que hi havia algun fansub català, pero no et sabria pas dir.

Si el que busques són sèries doblades en català, molt fumut ho tens doncs xD
Imatge

Tyrex
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dc. 06 gen. 2010, 10:21

ds. 05 feb. 2011, 14:22

Code Geass l'està fent Gacela Punch no Fansub subtitulada en català, i ja van pel capítol 8: http://gpnof.xtreemhost.com/code-geass/(gpnof)code-geass-r1(cat)(dd)-0625/?/

Per si volíeu veure-la subtitulada en català, que mai està de més. :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants