Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 108
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 11:34

Respecte a en Son Gohan hem de recordar que ha de tenir dues veus.La de la Joel Mulachs quan es petit, i quan surt de la sala de l'esperit del temps, que al principi la feia la Marta Calvó i després, a meitat de la saga d'en Celu·la la Roser Aldabó.Personalmente preferixo aquest ultima veu, tot i que el mitic crit d'en Son Gohan ho va fer la Marta.

No podrem saber mai fins a quin punt algunes veus poden apareixer.Fa no gaire vaig veure la saga d'Hades de saint seiya en castel``a i he de dir que es un dels doblatges mes bons que he vist en ma vida.Totes i cadascuna de les veus dels cavallers d'or eren dels millors actors de doblatge catalans, o si mes no d'aquells que sempre escoltem en pelis i series americanes en castella.Així sentim en Roger Pera(Aioria),Xavier Fernandes(Milo),Antoni Forteza(Mu), Jordi Brau!!!(Dokho de Libra, increible la seva primera i unica aprició en un doblatge d'anime).I així moltes mes.

Sembla evident que ara mateix es mes dificl que aquestes grans veus catalanes apareguin en els doblatges en la nostra llengua, pero no se sap mai.
 
Avatar de l’usuari
Hawkins
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1335
Membre des de: ds. 24 feb. 2007, 03:16
Ubicació: Entre dues clàusules que col·lideixen
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 13:30

Noín ha escrit:
Jordi Brau!!!(Dokho de Libra, increible la seva primera i unica aprició en un doblatge d'anime)

No, diria que també va participar a la versió en castellà de Monster, fent el protagonista.
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 17:09

Confirmacions d'ultima hora:

-Marc Zanni tornarà a fer la veu de'n Son goku i serà el que dirigirà el doblatge de Kai. Per tant, segurament serà ell el que fara el repartiment dels actors.

-L'unica persona que ha afegit de moment en Marc és el Joan Sanz. Els altres actors encara no han estat consultats.

-El Marc ha dit que l'intenció es ser fidels al casting principal i original de fa 20 anys el maxim possible. I que fara el que pugui. Pero de moment, estan en fase d'evaluació amb TV3 per veure com ho fan. La seèrie encara no ha arribat ni a l'estudi perque us feu una idea.

Respecte el que ha dit en Noín consideró que el més assenyat seria que la Joel Mulachs doblàs en son Gohan durant tota la serie Kai. A mi almenys, en el seu moment se'm va fer molt violent i sobtat que als darrers 20 episodis (es que, pel que quedava també de la saga canviar-li la veu... :no: ) li canviassin la veu per la Marta i en no res, PAM, la tornassin a canviar per la de la Roser.

La Joel ho faria be, bastaria que en sortir de la sala de l'esperit del temps emprás un to lleugerament més greu i ja esta!! I el crit ho faria perfecte la Joel.

I respecte al cor petit el Xavi Fernandez seria el més assenyat. Salutacions a tots!! ;-)
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 18:54

Enzo, com saps lo d'en Zanni i en Joan Sanz??

Estava cantat que en Marc seria el director
 
MaTriX10
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dj. 04 nov. 2010, 12:33

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 18:54

 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 19:00

Justament estava buscant aquest vídeo com un boig perquè no el vaig grabar! xD

Gràcies!!! ^o^
 
MaTriX10
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dj. 04 nov. 2010, 12:33

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 20:28

jueghje ha escrit:
Justament estava buscant aquest vídeo com un boig perquè no el vaig grabar! xD

Gràcies!!! ^o^



Per a tu jueghje i per a tots,el video promo de Dragon Ball al 3XL baixeu-lo :)

http://www38.zippyshare.com/v/89469943/file.html
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 20:58

Seria motiu de cesse que a Kai també diguessin Cor Petit a Piccolo.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 21:32

Uzumiya ha escrit:
Seria motiu de cesse que a Kai també diguessin Cor Petit a Piccolo.


Imatge

Aunque se que es piccolo, he crecido con cor petit, y ademas, decir "picolo" en catalan me sonaria rarisimo...
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 21:42

Gràcies, MaTriX10!

I sí, Cor Petit em sona molt millor que Piccolo, encara que originàriament tingui aquest segon nom. Tant de bo no ho canviïn.

Bona la imatge xD.
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 22:08

- A veure si fan les coses bé.
- No! M'agrada més la cagada pq no sabia que era una cagada!
Imatge

I així és com no s'avança.

M'imagino a la gent del Kai en castellà demanant que songoanda es digui songoanda i ondavital es digui ondavital, pq clar, estan acostumats.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dg. 03 jul. 2011, 01:38

Emm el nom de cor petit en català es mític!! no el canvieu PER FAVOR!!!!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dg. 03 jul. 2011, 10:24

Sisplau, no em comparis "Cor Petit" amb "Songoanda", "Trunk" (pronunciat tal qual s'escriu), "Onda Vital" o la mítica "Luz Infinita" xD. Cor Petit és una cagada genial. Els altres noms són cagades horroroses xD.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dg. 03 jul. 2011, 11:53

Si no m'equivoco Cor Petit era la traducció literal del nom.Jo el deixaria, primer perque ja hi estem acostumats i segon perque si ho penseu bé j crec que quedaria malament Piccolo en un dialeg en català. El mateix amb Cel·lula, que en realitat es Cell

A mi em preocupen altres coses de les traducció, no pas aquesta.

Per cert, tinc curiositat per saber quefaran amb els crits ooriginals japonesos.Sens dubte una de le caratertisitques mitiques de bola de drac en català era poder escoltar els crits origiansl.Aquestapeculiaritat ha estat sempre una caracteristiques dels animes dobalts en català pel que fa a series d'acció o aventures.Ara bé, en les dues series que fins ara ha dirigit en Marc Zanni, Bleach i One piece, no han deixat mai els crits originals i aquesta "tradició s'ha trencat, per tant ara que el directo sera en Marc Zanni podria passar el mateix(potser a en Zanni no li agaradava quan feia bola de drac).Es evident que els dobladors catalans també saben cridar molt bé, ho han demostrat sempre(a diferencia dels catellans) pero també es una particularitat molt nostre escoltar als japonesos deixar-se la veu
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dg. 03 jul. 2011, 14:17

us deixo un link de youtube on es veu en joan sanz dien que a mitjans de juliol ha de començar a doblar kai
http://www.youtube.com/watch?v=Z_e98MKcxbQ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 108

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants