Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 23 set. 2011, 23:58

No sé, a mi m'ha semblat com sempre. Potser no tinc l'oïda molt fina, però no li trobe res de diferent. Tot i que no estaria malament que l'arreglaren i li baixaren el volum de la música, que quasi no s'escolta la lletra...
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 24 set. 2011, 08:06

Jo la veritat es que l'he sentit amb una més de nitidessa que l'habitual, encara que em continúa costant escoltar bé tota la lletra.

Per cert, tot un éxit la qüantitat de dobladors que han recuperat per la sèrie, quasi tots els personatges continuen tenint el seu doblador original.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Dark Adonis
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 14 feb. 2010, 11:23

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 24 set. 2011, 09:49

Companys,

Jo crec que certa gent s'està passant molt amb el doblatge nou. Des del meu punt de vista té la mateixa qualitat (i en alguns moments fins i tot més que l'original). Està clar que dir coses com 'el goku' i tal quedan una mica cutres, però tant les veus que doblen en Goku, Cor Petit i Son Gohan com les noves són boníssimes. Les antigues han agafat experiència i es nota, a vegades sembla bastant més realista que l'original. Les veus noves..., la d'en Raditz primer vaig pensar "bfff... a veure què farà aquest tio..." i ho fa de luxe. La d'en Fullet Tortuga és prou bona, hi ha moments que no ho fa gaire bjé però ja millorarà. Per cert, brutal l'inici d'en Vegeta; pallaso, nyicris... xD

a veure què faran amb en Ten Shin Han (si continua la veu original, esperem que sí) Iamsha (que suposo que li posaran la veu del que feia de Kurama o la d'en Shinichi Kudo, que ja la va tenir durant un bon temps), en Xaos i companyia i, sobretot, la que li ficaran a Freezer.

Cert, la veu d'en Krilin a vegades és un pèl massa femenina, però en general ho fa quasi igual que l'original.

NO m'han agradat ni l'opening ni l'ending, però què hi farem.

En general crec que el nou doblatge, en part gràcies a dir el nom dels atacs en original, pot arribar a ser millor que l'original i de lluny. A veure si segueix pel bon camí.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 24 set. 2011, 12:39

no m'havia fixat mai que una de les veus del yajirobai era la primera veu del goku petit, avui veient el capitol 5 de kai es quan ho he notat
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 24 set. 2011, 13:55

Doncs si, el que mes em va sorprende es que va psoar exactament el to de veu que tocava, fet extrany tenint present l'edat.A mes fa poc la vaig sentir a la radfio posant la veu del Goku petit i sonava molt forçada, i amb en Yajirobai la veu era clavada.

Dark Aodinis, en Ten Shin Han no tindra cap de les dues veus de la serie oriignal i en Freezer té la veu d'en Buggy de One Piece.Espero que a en Ten no li posin la d'en Renji de Bleach.

Ara m'ha entrar el dubte sobre si l'Aleix Estadella a mes de posar veu a en Trunks també li posara a en Zarbon,espero que si
 
Avatar de l’usuari
Dark Adonis
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 14 feb. 2010, 11:23

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 24 set. 2011, 14:39

Gràcies per la info, Noin. Jo també he pensat en això d'en Zarbon. Suposo que sí que li ficaran la mateixa, sinó la veu del que fa de Shinichi Kudo o Kurama també li escauria bastant (però, és clar, l'hauria de fer molt suau perquè no s'assemblés a la del Iamsha)

Uff...no veig a en Ten shin amb una altra veu...però potser l'encerten, ja veurem :P potser li fiquen la del que feia de Sesshomaru o Hiei (crec que li quedaria molt bé). Encara no he vist Bleach (fins l'estiu que ve em sembla que no la començaré) quina és la veu d'en Renji? surt a cap altra anime?
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 24 set. 2011, 15:08

Se que no es el tema i demano disculpes, però com crec que aquí ho llegira mes gent... algú em podria pasar l'op i l'end en mp3 a 320kbps sis plau?
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 24 set. 2011, 16:53

 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 24 set. 2011, 17:42

Moltíssimes gracies xaiman :yeah:

Per cert, confirmat. L'opening sona una miqueta diferent, on mes es nota es on diuen "i aixi junts farem historia", si os poseu els dos openings i escolteu aquesta part molt seguit notareu la diferencia, tot i que no es molta xD
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dg. 25 set. 2011, 11:08

Podria ser que el que canta l'opening i l'ending de kai sigui l'actor de doblatge d'en hitsugaya a bleach o d'en shu de blue dragon? Es que en algunes frases de l'ending ho sembla (quan diu llança amb força un gran kame hame ha)
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dg. 25 set. 2011, 12:15

taketokun ha escrit:
Podria ser que el que canta l'opening i l'ending de kai sigui l'actor de doblatge d'en hitsugaya a bleach o d'en shu de blue dragon? Es que en algunes frases de l'ending ho sembla (quan diu llança amb força un gran kame hame ha)


Has donat al clau, qui canta l'opening i l'ending es en Marc Gómez, que com molt be has dit, es el doblador de, per exemple, en Shu de Blue Dragon.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 26 set. 2011, 21:46

Quina merda d'acudits els d'en goku avui, es salva el de vendre el cotxe per comprar benzina xD
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 26 set. 2011, 22:02

connedi ha escrit:
Quina merda d'acudits els d'en goku avui, es salva el de vendre el cotxe per comprar benzina xD


M'ha faltat el setze jutges d'un jutgat menjen fetxe d'un penjat...

Maleït re-doblatge... aixo no ho tindrien d'haver tret...

Que us ha semblat la veu d'en Ten Shin Han???

Us heu donat compte que la veu d'en Son Gohan la han cambiat???

I que em dieu d'el Opening... cada vegada s'enten una mica més la lletra :bleh: :bleh: :bleh:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 26 set. 2011, 22:02

Com ja sabiem, la veu d'en Ten Shin Han és nova (algú en coneix l'actor de doblatge? Tot i que només diu un parell de paraules), i la d'en Xaos, tot i que no ha parlat, crec que també és diferent, pels crits.

@Neotix10 Ara en Son Gohan sona com el Detectiu Conan
Usopp l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 26 set. 2011, 22:03, en total s’ha editat 1 vegada.
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 26 set. 2011, 22:03

Una pregunta sobre el doblatge: en el diàleg original en japonès, en Son Gohan tuteja de bon començament a en Cor Petit? Perquè a la primera versió en català el parlava de vostè i en aquesta el tuteja. És una parida, però m'ha sembla curiós.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants