Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 14 oct. 2011, 22:24

En Zarbon i en Dodoria amb les mateixes veus. Collonut.

I en Freezer/Walter White (Breaking Bad) m'encanta. Bona veu, li escau.

El primer viatge espacial que va fer en Goku va ser de Vegeta a la Terra, en el qual el primer va ser destruït per en Freezer. Ara amb una versió super-reformada de la seva nau, en el seu segon viatge anirà de la Terra a Namek, que justament també serà destruït per en Freezer. I això i amb d'altres detalls, d'alguna manera t'indica que amb aquesta saga en Toriyama tenia planejat acabar Bola de Drac.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 15 oct. 2011, 01:42

L'hauria pogut acabar perfectament, però li hagués quedat una cosa per resoldre: En Son Gohan. Qué fer amb un personatge encara per desenvolupar, al que havia creat amb un poder amagat i que en aquell moment no havia servit de res? Per a qué crear en Son Gohan si volia acabar a Namek?
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 15 oct. 2011, 11:13

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Ara bé, fa dos dies o tres en Krilin deia Disc Destructor pel Kienzan i avui diu Atac de la Serra. Poca memòria primer els traductors i segon la seva actriu de doblatge. Si al paper hi deia "Atac de la Serra" no costava gens ser coherent, ignorar-ho, dir Disc Destructor. Un error que considero important.


Feu gràcia, a vegades. Us penseu que els actors de doblatge decideixen res? No dic que en aquest comentari no tinguis raó; que canvïin el nom d'un atac sense cap raó aparent i amb pocs capítols de diferència és un error greu. Però al meu parer, és un error de traducció. I els actors de doblatge tenen un guió al davant que han de dir al peu de la lletra, hi estiguin d'acord o no.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 15 oct. 2011, 12:29

Maki ha escrit:
L'hauria pogut acabar perfectament, però li hagués quedat una cosa per resoldre: En Son Gohan. Qué fer amb un personatge encara per desenvolupar, al que havia creat amb un poder amagat i que en aquell moment no havia servit de res? Per a qué crear en Son Gohan si volia acabar a Namek?


En certa manera acabar amb Namek, en Gohan hauria estat desaprofitar-lo. Ara bé a Namek fa un bon paper. Però bé que el fill del protagonista faci la seva aparició amb 4 anys, i amb 5 anys se l'hi acabi la història, doncs sí, per que l'has creat?

surreak ha escrit:
Lupus Sigarrensis ha escrit:
Ara bé, fa dos dies o tres en Krilin deia Disc Destructor pel Kienzan i avui diu Atac de la Serra. Poca memòria primer els traductors i segon la seva actriu de doblatge. Si al paper hi deia "Atac de la Serra" no costava gens ser coherent, ignorar-ho, dir Disc Destructor. Un error que considero important.


Feu gràcia, a vegades. Us penseu que els actors de doblatge decideixen res? No dic que en aquest comentari no tinguis raó; que canvïin el nom d'un atac sense cap raó aparent i amb pocs capítols de diferència és un error greu. Però al meu parer, és un error de traducció. I els actors de doblatge tenen un guió al davant que han de dir al peu de la lletra, hi estiguin d'acord o no.


Com si l'equip de traducció amenacés de mort als actors de doblatge...Un error de traducció cert. Però crec que no hauria passat res, si abans de gravar l'escena en concret, i havent-se adonat de l'error doncs hagués passat els següent, ja sigui per part de l'actriu de doblatge o suposo que més aviat pel director, en Marc Zanni.

- Ep traductor, que l'altre dia li vam dir "així" a "això", i no d'aquesta manera.
- Doncs tens raó, error nostre, corregeix-ho quan es gravi.
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 15 oct. 2011, 17:17

surreak ha escrit:
Feu gràcia, a vegades. Us penseu que els actors de doblatge decideixen res? No dic que en aquest comentari no tinguis raó; que canvïin el nom d'un atac sense cap raó aparent i amb pocs capítols de diferència és un error greu. Però al meu parer, és un error de traducció. I els actors de doblatge tenen un guió al davant que han de dir al peu de la lletra, hi estiguin d'acord o no.


Estic d'acrod amb el que comenteu, però també penso que si fa una setmana ho has dit d'una manera, si ara ho veus d'un altre pots dir: "Ei, que la setmana passada no li vam dir així", no crec que ningú s'enfadi perque un doblador doni la seva opiniò.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dt. 18 oct. 2011, 10:06

I menys en aquest cas ja que la serie guanya qualitat o més ben dit no en perd.

:adeu:
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dt. 18 oct. 2011, 15:56

http://www.3xl.cat/videos/3750090/Bola- ... comentaris

Reportatge sobre el doblatge de Bola de Drac Z KAI.
M'ha pitat les orelles quan en Zanni diu que "hi ha molta gent que se la sapa de memoria" (no només la serie Marc, també el dobblatge català xd)
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dt. 18 oct. 2011, 16:58

Se la sap de memoria de les vegades que la van repetir mentre compraven els capitols nous de 4 en 4, MZanni, carinyo
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dt. 18 oct. 2011, 19:08

Es discutible el que diu sobre que ha fet poques series manga, perque nomes cita Shin Chan,One Piece i Bleach, pero jo penso en Orphen, Ranma, Slam Dunk,I my me,Harlock Saga...

El tio es un crack pero si ens estem una temporada sense escoltarlo no pasara res eh xd(això si que continui fent One Piece)

PD.No m'agrada con diuen el nom d'en Dodoria, tl com sona, m'agradava mes "Dudoria",sona mes català
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dt. 18 oct. 2011, 19:56

Bé, ja he vist el capítol d'ahir.
No hi ha gaire cosa a dir: Els pares de la Bulma diria que tenen noves veus, si més no el pare segur, com també l'ancià Muri. El pare del tots els namekians se l'anomena Venerable ancià, com al manga.

Aixìo de la pronunciació de "Dodoria" té a veure amb que la primera o és "atona" i llavors tan poc sonar "u" com "o". Com al vocal neutra de la "a" i "e". No em molesta pas com ho diuen a mi.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dt. 18 oct. 2011, 21:20

Si diuen Dudoria us queixareu de la pronúncia catalana de noms estrangers. Com Termineiter.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dt. 18 oct. 2011, 22:09

Sempre m'ha fet gràcia com pronuncien Terminaitor.

Del capítol d'avui, en Dende té nova veu, i ja coneiem el nom del seu germanent, en Cargot. (O també Kargo sengons els llocs). Pel Taiyo Ken han mantingut "Mossegada del Sol."

Havent posat al primer capítol el tema d'en Bardock i la destrucció del Planeta Vegeta, avui amb l'explicació d'en Dodoria, aquesta perd tot el sentit, igual que al principi amb en Raditz explicant que havia estat un meteorit.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dc. 19 oct. 2011, 16:54

Serà possible que no tinguin ni una punyetera cançó d'aquesta saga??? a la saga dels saiyans encara sortien musiques originals de la saga pero es que en aquesta de Namek de moment ni una.Ahir fins i tot van posar una que nomes apareixia a la peli d'en Bojack(quan apareix en vegeta davant en Dodoria).

D'acord que no les sentirem totes, i encara menys quan toquen, pero vull escoltar alguna
Ja siguie aquesta que m'encatnaa:
http://youtu.be/-eP1d7YdDuY

I sobretot aquesta, sense cap mena de dubte la musica per excelencia de la saga de Namek, o millor dit d'en Freezer
http://youtu.be/NCANssANN3c

Per molt bo que siguie el doblatge català, que ho es, si la musica no es la que toca la serie perd tota l'emotivitat, i especialment aquesta saga

PD:Em va agradar sentir de nou el "poderós Freezer"
 
Avatar de l’usuari
misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dc. 19 oct. 2011, 16:57

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Havent posat al primer capítol el tema d'en Bardock i la destrucció del Planeta Vegeta, avui amb l'explicació d'en Dodoria, aquesta perd tot el sentit, igual que al principi amb en Raditz explicant que havia estat un meteorit.


Pensa que encara que nosaltres sabem que va passar, se suposa que en Goku i en Vegeta no, algú els hi te que explicar. A mes aixó fa que en Vegeta estalli i es carregui en Dodoria d'un solt cop. Jo penso que si que te sentit
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dc. 19 oct. 2011, 18:10

Es que el que expliquen al principi quan destrueixen el planeta Vegeta es per fer saber com es va destruir de veres el planeta, ara bé el Raditz, Napa i Vegeta creuen que va esser un meteorit perque així els hi ho varen dir, però en realitat era mentira, i va esser en Freezer qui el va destruir, tot l'argument t'he sentit :yeah:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants