Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 08 des. 2011, 18:51

Els nostres veins de galicia podran començar a veur dbkai a partir de dilluns que ve. Us deixo l'enllaç on es pot veure l'anunci i escoltar l'opening en gallec http://www.youtube.com/watch?v=Ee_GG8B2yyQ
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 08 des. 2011, 19:45

A mi m'agradaria que la veu del Dr. Gero fos la d'en Boixaderas. Trobo que potser li quedaria bé fent-la una mica ronca. A veure quina li posen ^^.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 08 des. 2011, 19:51

li haurian de posar la veu que li van posar a gt, tret de la que tenia en z es la que millor le queda com a substitut, es la mateixa veu que el pare den henky, en bardos.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 08 des. 2011, 20:19

Pasa que la veu que tenia a GT era la del Felix Benito, que posa veu al Totpoderos. A mes, a KAI no se por què fa servir un to de veu bastant greu per aquest personatge (a Z el fei amb un to de veu suau per fer la contraposició amb en Satans Cor Petit senior) i així que no crec que ho faci.
En tot cas de moment les veus substitutes han estat a l'alçada i segur que tindrem una bona sorpresa.

L'A19 també tindrà veu nova, i el que es pero que no posin a algú que faci un to de veu d'imbecil o retrasat
 
freezer
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 08 des. 2011, 20:57

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 08 des. 2011, 21:01

jo al doctor gero li posaria la veu d'en jaume comas (zangets a Bleach) i a l'A-19 crec que hauria de ser en Carles Canut (el mateix de Z)
 
Avatar de l’usuari
Hibari_Kyoya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: ds. 12 març 2011, 12:45

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 09 des. 2011, 00:59

Deu meu senyor al doctor gero li han posat la veu del kenpachi zaraki XD, i A-19 em sona pero ara no la se distigir , pero e de dir que no m'han agradat gens les seves veus :(
 
Avatar de l’usuari
Dark Adonis
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 14 feb. 2010, 11:23

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 09 des. 2011, 07:42

Crec que a en Guero no li queda bé aquesta veu...massa jove. Potser aquesta veu li hagués quedat bé a l'A-16. En Guero necessitava una veu més "vella".

l'A-20 no se l'ha sentit gaire però podria ser que la veu li quedés bastant bé. Ara veure'm l'A-17 i 18 i en Cel·lula, si tenen les mateixes veus, les canvien o què.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 09 des. 2011, 09:50

A mi no em desagraden les noves veus, pero pasa que la del Doctor Gero jo la tinc divintizada perque es la de Liquid Snake xd
L'A19 té una de les habituals veus secudnaries en els doblatges d'en Marc Zanni.L'haureu sentit molt a One Piece (feia d'un dels gegants d'Ennies Lobby o d'en Drake, un dels supernoves)

Confio que l'A17 tingui la seva veu, crec que el seu doblador continua en actiu, i ja ha participat en doblatges dirigits per en Zanni.l'A18 va tenir due veus, i crec que les dues encara estan en actiu.Ara bé, la que mes em preocupa es la de l'A16.

Si en Cel·lula no el dobla en Jaume Mallofre deixo de veure la serie
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 09 des. 2011, 11:33

Doncs a mi l'ha d'en Gero si que m'ha agradat. La del Nº19 doncs no m'ha acabat de satisfer, però bé pel poc que dura...

Em sembla que per en Cèl·lula si que està confirmat en Jaume Mallofre.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 09 des. 2011, 12:30

En Marc Zanni ha dit que l'A17 no el fará en Joaquim Sota, no em pregunteu per qué. En Joan Sanz ha confirmat, però, que l'A18 será la Pilar Morales (la seva segona veu a Z, per a mi la millor).
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 09 des. 2011, 14:07

Les veus dels androides força bé, però se m'ha fet extranyes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 09 des. 2011, 14:20

a mi no me acaban de fer el pes las veus dels androides, pero be tampoc esque facin fastic, es poden aguantar, encara que com he dit abans la veu de kamisama encara que la repeteixin li quedaria molt be a el dr gero, segur que el androide 17 no te la mateixa veu??? per deu quina llastima si era una de les veus preferides, era molt bona...
 
freezer
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 08 des. 2011, 20:57

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 09 des. 2011, 14:50

una mica descepcionant la veu del doctor gero, com he dit avanç jo crec que les millors opcions hagues sigut en jaume comas o en josé antequera, per el que fa a l'A-19 doncs no en tinc ni idea de qui el dobla però el que el va fer a z, en carles canut encara segueix en actiu

per el que fa a l'a-17 doncs en una entrevista que li varen fer a en joaquim sota doncs explicava que actualment està retirat però que si el trucaven per fer el paper de l'a-17 doncs ell va dir que el faria, sembla que al final res de res i l'a-18, a mi m'hagués agradat més que fos l'alba sola

mentres que la saga de namek hem varen encantar les asociacions, amb els androides m'està descepcionant molt.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 09 des. 2011, 15:58

Quina llastima lo de l'A17.La seva molava molt perque la feia en un to tan suau que li quedava perfecte a algú com l'A17 que sembla el tipic cabró de barri toca cullons. Jo també haia llegit que deia que participaria en el doblatge de KAI pero ara sorpren que no hi participi.

Espero i desitjo que a l'A17 no li possin la veu d'en Xavier Cassan (com ja he viso que han fet amb l'Albafika de Saint Seiya), perque al cap d'avall, totes les veus noves que apareixen en el doblatge son de dobladors que participen en els doblatges dirigit per en Marc Zanni (per aixó Saint Seiya es literalment el mateix doblatge de Bleach)
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dg. 11 des. 2011, 09:03

Doncs a mi m'han agradat les veus dels androides, encara que la del Dr. Gero m'està costant una mica d'assimilar, sí que es veritat que el doblador hauría d'haver intentat envellir la seva veu per semblar més iaio com el Dr. Gero. Pero bé, està dintre del meu gust.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants