Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 808
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 30 ago. 2012, 11:22

Noín ha escrit:
PD.En aquests vint episodis d'ara sempre m'ha fet patir la veu de l'Antoni Forteza fent de Buu, cridant tota l'estona

Veritat.
Penso que el canvi de veu es degut a algún problema de Roser Aldabó, ja que el fet de que es comenti entre Goku i els deus, que en Gohan ja és un home, em sembla poc rellevant com per canviar la veu.

:adeu:

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1900
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dj. 30 ago. 2012, 13:26

Si jo també ho crec. De fet la Rose Aldabó tornaria a Bola de Drac GT fent d'Uub.

També s'ha de dir que es troben a faltar els crits japonesos en aquests episodis, quina llastima que no els poguessin fer servir.Això també va ajudar a que l'Antoni Forteza es deixés encara mes la veu fent de BUU

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dj. 30 ago. 2012, 14:57

Doncs a mi em fa patir l'enric isasi-isasmendi dient els titols dels capitols, perquè d'aquí poc venen unes parrafades de titols que amb prou feines té temps de dir-los!

278 "El monstre Bu llença atacs a tort i a dret per tot l'univers i mentrestant es pren una decisió important al planeta del déu Neptú"
279 "La gran batalla que decidirà el futur de tot l'univers! El monstre Bu retroba els seus enemics declarats!"
281 "En Vegeta rep de valent per fer guanyar temps a en Son Goku i donar-li la possibilitat de salvar l'univers"
288 "La Bulma organitza una festa en honor dels nostres herois! En Son Goku, com sempre, arriba a misses dites!"

Pero esto que és?... PERO ESTO QUE EEEEESSS!!!??

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2595
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dj. 30 ago. 2012, 14:58

albert wesker ha escrit:
Doncs a mi em fa patir l'enric isasi-isasmendi dient els titols dels capitols, perquè d'aquí poc venen unes parrafades de titols que amb prou feines té temps de dir-los!

278 "El monstre Bu llença atacs a tort i a dret per tot l'univers i mentrestant es pren una decisió important al planeta del déu Neptú"
279 "La gran batalla que decidirà el futur de tot l'univers! El monstre Bu retroba els seus enemics declarats!"
281 "En Vegeta rep de valent per fer guanyar temps a en Son Goku i donar-li la possibilitat de salvar l'univers"
288 "La Bulma organitza una festa en honor dels nostres herois! En Son Goku, com sempre, arriba a misses dites!"

pobret, el que li fan fer xddd

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dl. 23 jul. 2012, 21:17

dj. 30 ago. 2012, 15:45

albert wesker ha escrit:

Jo ya ho deia que son títols horribles, hahahaha, em recorden els del Quixot, com a titols s'ho podien haber currat més, ya donen per entés que tenim vist el manga y que sabem que pasarà, pero uff, igualment.
Imatge

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 656
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dj. 30 ago. 2012, 16:38

Sí son molt més llargs que els que hi ha als DVDs de Selecta.

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dj. 30 ago. 2012, 20:16

Es curiós perque alguns son practicamente clavats als originals, i altres son així de llargs, encara que mes o menys diuen el mateix que els originals, o si mes no el mes important. Aquí tot i tenir la traducció de frança s'ho van currar mes que en castellà, que els titols mai van tenir mes de tres paraules xd

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dj. 30 ago. 2012, 21:30

Una de les coses que més em molesta d'aquest 20 capítols traduïts del francés és lo raro que parlen tots: la manera recargolada que tenen d'expresar-se, la quantitat d'expresions rebuscades i les reaccions fora de lloc i amb poc a veure amb l'autèntica personalitat dels personatges. Autèntica poesia francesa, sí senyor.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dj. 30 ago. 2012, 22:42

Una pregunta que m'estic fent desde la primera fusió d'en Son Goten i en Trunks. Quan temps dura la fusió? Primer deien que 30 minuts, després en Gotrunks diu 3 hores i avuí en Bu diu que ¡¡¡3 minuts!!!. M'estan tornant boig!!! jejeje
Imatge

connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 636
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

dj. 30 ago. 2012, 23:46

30 minuts. Tot l'altre es mala traducció.
Imatge

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dv. 31 ago. 2012, 11:13

Encara que crec que en geenral aquesta tongada de capitols provinents de frança estàn millor traduits que les altres tongades franceses, s'equivoquen cosntantment amb el temps. Lo de la fusió és un xou, no saben quant dura, a mes també s'equivoquen dient que en Buu porta mesos atacant la terra o setmanes.(encara que veient la serie un pot pensar que si xd)

De fet ahir van donar a Boing el capitol on en vell Kaioh Shin comença a entrenar en Son Gohan(capitols que en castellà els venien de França,a nosaltres no) i diu que la preperació dura 5 minuts i després 20 miunts, quan enlloc de miunts son hores. Realment la de cagades que van fer els francesos amb el tema del temps són impresionants

PD.Demà començarem a veure una de les millors interpretacions de Bola de Drac, un personatge únic, amb una veu unica i un to de veu sensacional (aquí vam tenir sort de que els capitols vinguessin de França)

Cor Petit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 70
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 22:33
Ubicació: País Valencià

dv. 31 ago. 2012, 15:47

albert wesker ha escrit:

Els títols són nous o ja estaven a la primera emissió?

heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

dv. 31 ago. 2012, 17:09

Cor Petit ha escrit:
albert wesker ha escrit:

Els títols són nous o ja estaven a la primera emissió?

Ja estaven aixi a la seva primera emissió xD ja son mitics aquests titols taaan llargs, i lo que as dit Albert tens rao, es nota molt quant la traduccio es la Francesa, parlan de una forma recargolada, molta rao en aixo xD es nota moltisim :profident:

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dl. 23 jul. 2012, 21:17

dv. 31 ago. 2012, 23:07

Heu sentit en Ten-shin Han? 'Son Goha si que has cambiat, si no arriba a ser per la veu no t'agués reconegut... '

pero si la veu es el que més li ha cambiat!!
Imatge

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1986
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dv. 31 ago. 2012, 23:22

Nan Roig ha escrit:
Heu sentit en Ten-shin Han? 'Son Goha si que has cambiat, si no arriba a ser per la veu no t'agués reconegut... '

pero si la veu es el que més li ha cambiat!!

xDDD

El tema de de la fusió crec que eren 30 minuts, i si treu molt de poder (supersaiyan 3) es reduïa a 5 minuts, supose que confonerien 3 minuts en comptes de 5, el que està clar que 3 hores es una errada sense cap sentit.. aquest francesos...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants