Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dc. 12 set. 2012, 01:04

Molta critica però després bé que ens agrada.
Es critica a GT en gran part perquè la va fer TOEI i no Akira, pero els disenys dels personatges si que els va fer ell.
A mi GT m'agrada prou, tot i que com diuen hi ha errors, pero no son TAAN grossos.

Toriyama va haber de fer 2 sagues més per petició externa, i aixó es molt dificil de fer encara que no ho sembli. Mireu com ha acabat bleach pel mateix motiu o naruto. Han estat tant explotades que han fet perdre qualitat al producte. Es evident que tothom ho vol per guanyar més diners però al final acaben pitjor. Això a Toriyama no li va passar perquè va aconseguir fer les sagues demanades amb una qualitat optima tant de trama argumental com tota la resta d'elements.
Imatge
El One Piece existeix!!

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3750
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 12 set. 2012, 01:14

Home, jo a la saga Bu no la considero que tingui una trama magnifica però bé, és una saga entretinguda en la que si us fixeu, l'humor retorna a BD després de que en la saga de Cèl·lula gairebé no n'hi hagués (més enllà del Satan i tal e.e).

Avui m'he vist els últims episodis pujats al 3xl i m'han començat a venir molts records. M'he rigut amb els insults de Vegeta com el del baliga-balaga, pallasu, carallot etc... i he passat prácticament d'un episodi de "relleno" 100% on quedaven per fer un dinaret i he anat directament al de la Pan i el torneig d'arts Marcials.

Ara ens queda que aparegui l'Ub i s'acaba BDZ per tant el Dijous començarà GT si no vaig equivocat.

Personalment, m'ha agradat molt que hagin tornat a retransmetre BD tot i que podrien haber agafat una mica de distància al passar-nos el KAI ara no fa res però crec que han fet una bona feina aixi que per la meva part doncs estic satisfet.

Se sap alguna cosa de quan s'acabi Bola de Drac GT quina sèrie rependrà el relleu? Jo tenia entés que posarien els nous episodis de One Piece que fa poc van doblar i aviam si tenim sort i acaben de comprar la saga arrancar de Bleach que francament, no està mal (tot i que com la saga de la Societat de les Ànimes, cap).
Imatge

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1900
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dc. 12 set. 2012, 11:19

No ho he calculat pero no em sorprendria gens que Bola de Drac GT acabés just quan arribin al capitol 405 de One Piece, perque mes o menys van molt igualats, i GT se la fuliran molt rapid.

Ara tinc el dubte de saber que faran amb Bola de Drac. La reemetran un altre cop? si ho fan la donaran a les tantes com altres series o li buscaran un horari mes decent? (un divendres per la nit per exemple)

Dels capitols d'ahir he de dir que m'agrada molt el relleno de la Toei d'en Goku recordant el seu avi, va ser força emotiu i va bé recordar una figura que per en Goku va ser molt important pero que amb tantes lluites i nous poders semblava oblidada desde la primera serie
També es molt interesant veure la conversa d'en Goku i en Vegeta sobre el torneig en català i castellà xd

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dl. 23 jul. 2012, 21:17

dc. 12 set. 2012, 13:37

A mi no m'agraden gens, crec que cambien la personalitat dels personatges i tot per una tonteria que ni va ni be. No entenc que diu en Trunks quan arriba en Krilin: 'ah hola Krilin, Goku' em sembla sentir. També en Cor Petit no que que diantres fot amagat entre als arbustos. En Son Goten dien sempre, 'ah, que divertit'. Tota la trama em sembla molt fluixa.

Quina gracia en Vegeta 'Tots dos tenim uns fills una mica baliga balaga'. hahahah. La Pam sempre ha estat un personatge que m'ha agradat. Que gran està la Bulma, aquest mite herótic, hahahahah. En boo, entranyable, com sempre.

Sabeu que faràn quan acabi la serie? la donaràn de nou, faràn gt o en faràn una altre?
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6321
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 12 set. 2012, 13:52

Fan GT, comença demà.

A mi, la veritat que dels dos capitols de relleno que hi ha, el de Boo encara te una mica de gracia juntant-lo amb la Bulma. A més que regalen un fangirlservice amb uns quants culets i la resposta a si es fusionen sense roba, el fusionat porta roba.
La de la festa i els pollets del dinousare es infumable, completament, a nivell d'argument i d'animació. Només val la pena per veure la Chichi sense que sembli una vella. Recordem que es de l'edat de'n Goku i més jove que la Bulma, a la que la edat l'ha tractat millor.
A mi sempre m'ha semblat que deia "Hola, Krilin, maco", pero tampoc te molt sentit.
Imatge

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dc. 12 set. 2012, 14:21

Sense cap mena de dubte, per mi el pitjor capítol de tot Z és el de la festa. Fa una pudor a GT que tomba d'esquena.

L'escena de l'avi d'en Goku és salvable, però el dibuix horrible l'espatlla. Quina mena de nas és aquell? Sembla un personatge sortit de Dragon Fall.

Tot el capítol sencer és un "quiero i no puedo" acompanyat d'una animació d'aquelles dolentotes. Tots els personatges sembla que vagin mig fumats, i la reacció de tothom quan s'adonen que en Goku encara no ha arribat... Què significa tot allò?? Reaccionen com si algú hagués dit alguna inconveniència, o com si alguns dels presenst sabessin que an Goku li ha passat alguna cosa terrible, però no volen que els altres ho sàpiguen (WTF?!?!)

I la cirereta del pastís: En Goku fent-nos l'ullet mentre es fot una birra (WTF?!?!) i la càmera tancant-se en cercle. Al més pur estil de Tom y Jerry (WTF?!?!)

El mal sabor de boca que em deixa aquest capítol només és comparable al del capítol de GT del torneig d'arts marcials de després del Baby

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dc. 12 set. 2012, 16:11

En Trunks diu,"Hola,Krilin,macu", de fet el "macu" el diuen alguns cops mes en el mateix episodi

Dos capitols i cap a casa, no veuré GT perque em mosqueja, això si veuré el capitol infame de quan en Goku lluita a l'infern contra en Cel·lula i en Freezer per enfotrem del tio que va dibuixar en cel·lula

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu

dc. 12 set. 2012, 23:13

Jajajaj, pero no se a que coi ve lo de dir-li macu... en fi!

Doncs faràn Gt uff, pos nose suposo que si que me la mirarè si tinc temps, jej.
Imatge

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dj. 13 set. 2012, 11:08

La reordenació de canals de TV3 es fa el dia 1 d'octubre, quan GT encara estigui en emissió... potser se la carreguen sense acabarla

Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

dj. 13 set. 2012, 14:01

Noín ha escrit:
La reordenació de canals de TV3 es fa el dia 1 d'octubre, quan GT encara estigui en emissió... potser se la carreguen sense acabarla

Como la reordenacion?Quitan canales?

Edito:

La nueva oferta temática de TVC

La oferta generalista de TV3, la informativa del 3/24, la de alta definición (HD) y la reciprocidad con la televisión balear IB3 se mantienen sin variación con respecto al modelo actual. La programación infantil del Super3 y la cultural presente al 33 ofrecerán en un mismo canal, de forma adecuada a los horarios de consumo de cada uno de los contenidos, preservando la programación cultural y la producción propia.

De este modo, el Super3 mantendrá la franja horaria de 6.00 a 21.30 y el 33 emitirá de 21.30 a 6.00, y la oferta de programación juvenil quedará integrada en los diferentes canales de TVC.

Esport3 complementará los contenidos actuales con un nuevo ámbito temático, adecuado a la demanda de la sociedad catalana: incorporará una importante oferta documental vinculada a las temáticas de naturaleza, aventura, viajes, alimentación y ocio.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dj. 13 set. 2012, 19:23

Maxen ha escrit:
Noín ha escrit:

Como la reordenacion?Quitan canales?

Edito:

La nueva oferta temática de TVC

La oferta generalista de TV3, la informativa del 3/24, la de alta definición (HD) y la reciprocidad con la televisión balear IB3 se mantienen sin variación con respecto al modelo actual. La programación infantil del Super3 y la cultural presente al 33 ofrecerán en un mismo canal, de forma adecuada a los horarios de consumo de cada uno de los contenidos, preservando la programación cultural y la producción propia.

De este modo, el Super3 mantendrá la franja horaria de 6.00 a 21.30 y el 33 emitirá de 21.30 a 6.00, y la oferta de programación juvenil quedará integrada en los diferentes canales de TVC.

Esport3 complementará los contenidos actuales con un nuevo ámbito temático, adecuado a la demanda de la sociedad catalana: incorporará una importante oferta documental vinculada a las temáticas de naturaleza, aventura, viajes, alimentación y ocio.

L'únic bo per mí de tot aixó es que com a mínim podrè continuar veient el Barça de basket.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3750
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dv. 14 set. 2012, 01:50

Les retallades han fet mella però és quelcom entendible tot i que fot mal en el sentit de que estavem molt mal acostumats.

Jo aniré seguint el BZ GT tot i que no crec que vegi tots els episodis, però la saga Baby em va semblar prou acceptable i abans d'això hi ha epis acceptables.

Després ja aniré veient que fai en funció del temps i les ganes. xd
Imatge

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu

dv. 14 set. 2012, 20:08

vaya osigui tornem al canal 33 original, en part o entenc, desde que vaig descobrir 3xl.net no acostumo a mirarme la tele. Lo bo es que potser tornen a fer alguna película d'anime bona per aduls. Vejam com va la cosa...
Imatge

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dv. 14 set. 2012, 20:46

Jo només acceptaria el 33 si emetessin anime com abans. Si hem de tornar als origens doncs tornem-hi totalment posant anime encara que sigui antic.
Imatge
El One Piece existeix!!

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2595
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dv. 14 set. 2012, 22:16

que cosa mas rara, justo antes de que se liaran a ostias con los guardias, se ha puesto en calidad vhs un trozo de escena, que paranoia... a que se debera eso?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants