Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 14 set. 2012, 22:35

terminator ha escrit:
que cosa mas rara, justo antes de que se liaran a ostias con los guardias, se ha puesto en calidad vhs un trozo de escena, que paranoia... a que se debera eso?

Jo també m'he quedat flipant, s'han equivocat o només els hi donava pal remasteritzar-lo una mica, jejeje.
Imatge

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 257
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

dv. 14 set. 2012, 22:43

Jo també m'hi he fixat en això i els colors del VHS m'han agradat. No se, no tan retocats encara que no es vegi tan bé

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dg. 16 set. 2012, 01:57

No té ni cap ni peus. Igual se'ls ha corrumput alguns fotogrames de l'arxiu digital del capítol i com deuen anar de cul han agafat el primer que tenien a ma que era l'episodi en la seva qualitat de sempre i han fet el empalme i llestos. Deu ser per alguna tonteria així

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2595
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dg. 16 set. 2012, 03:00

Per cert, gt tenia censura?

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dl. 23 jul. 2012, 21:17

dg. 16 set. 2012, 15:46

No m'hi vaig fixar fins que ho heu dit, juas... pero no em fa molt el fet gt, no crec que la segueixi :no: la trama es realment fluixa.
Imatge

yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

dl. 17 set. 2012, 15:05

us vau fitxar en 1 capitol es va veure 1 minut 2 molt malament quina cagada van fer :disgust: :bleh2:

apart de que es massa infantils els primers 24 capitols fins que no arriba en baby no es comença emocionar aixo :no:

en trunks es torna un marieta en son goten igual y la pan es podria dir que tambe quina merda de entrenament an fet aquest paparres !!! y tracten an en goku como si fos un nen y no ho es !!! :ein:

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1900
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dl. 17 set. 2012, 15:47

Encara no he vist cap capitol de GT, ni els penso veure, pero de totes les merdes que té la serie la que mes em reventa i pot em mi es veure en Goku com un imbecil.Les Boles de darac no només l'han fet tornar petit sinó a mes un estupid total, em fa fastic.Ara sembla que el tio nomes pensi en menjar, i tot i que ja sabem que té tendencia a menjar molt a GT això està multiplicat per 100

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1986
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dl. 17 set. 2012, 16:20

Noín ha escrit:
pero de totes les merdes que té la serie la que mes em reventa i pot em mi es veure en Goku com un imbecil.

Totalment d´acord, és el que més ràbia em fa de GT.. és com si els de la Toei es van inspirar en fer-ho a partir de Dragon Fall en comptes de Ball.. Goku de petit era inocent i una mica curt, però no tenia un retràs mental!

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3750
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 17 set. 2012, 18:58

Si que l'han fet una mica tontet però nose, a mi de lo absurd que resulta em fa gràcia. No una gràcia de no parar de riure sinó més bé una gràcia de: LOL? Què cony li han fet a Goku? i...Podrà caure més baix? xd

Està clar que tindrien que haber fet el Goku de BD petit però llavors no hauria potser, haber donat tant joc ja que per començar, no s'hauria de poder transformar en superguerrer, oi? (Per posar un exemple, vaja).
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 17 set. 2012, 19:47

Nightsirk ha escrit:
Si que l'han fet una mica tontet però nose, a mi de lo absurd que resulta em fa gràcia. No una gràcia de no parar de riure sinó més bé una gràcia de: LOL? Què cony li han fet a Goku? i...Podrà caure més baix? xd

Està clar que tindrien que haber fet el Goku de BD petit però llavors no hauria potser, haber donat tant joc ja que per començar, no s'hauria de poder transformar en superguerrer, oi? (Per posar un exemple, vaja).

jo la britat esque no se a que collons va venir aixo de fer-lo petit, si volien fer un homenatge a la serie, doncs que hagesin fet una historieta alternativa de en goku petit, o historias alternatives de personatges, pero seguir la serie i fer aixo...

Cor Petit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 70
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 22:33
Ubicació: País Valencià

dt. 18 set. 2012, 00:50

Jo haguera fet un spin off amb la Pam però de petitona que era molt graciosa.

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dt. 18 set. 2012, 16:41

L'única manera de continuar Bola de drac era canviar de línia temporal i anar a la d'en Trunks.
Perquè a la "normal" hi havia massa personatges petats d'energia, i en Toriyama ja no sabia què fer per a crear un enemic més fort que ells i van començar a treure's de la màniga transformacions, fusions, etc. Ojo, que això a mi em va agradar XD Però després de la saga de Boo el que queda és: Gotrunks en tercer nivell, Goku en tercer nivell, Mystic Gohan (o com se digui) i Sr. Boo. Vamos, inventa't un personatge capaç de derrotar a un equip d'aquests quatre.
En canvi, si t'en vas a la línia temporal d'en Trunks és perfecte. Només està ell. I com que no hi ha boles de drac, no poden resucitar a ningú. Era tan fàcil com fer un altre viatge a l'espai per a trobar a un Nàmek que hagués sobreviscut per a aconseguir noves boles de drac però que, pel camí, es trobessin amb un monstre amb objectius semblants als d'en Freezer. A més, hi hauria espai per a introduïr personatges nous i crear una saga alternativa com en Dende mana.
Que el protagonista no seria en Goku? Cap problema per la meva part.

Però no. La Toei va decidir fer petit a en Goku i tornar-lo imbècil. Va fer una història absurda on l'antic Déu de la Terra havia creat unes boles de drac que podien destruir el propi planeta (que fill de **** aquest Déu!). Les va deixar a l'abast de tothom, però ni en Kamisama, ni en Popo, ni en Dende sabien de la seva existència. En canvi, arriba en Pilaf al palau de Déu (cosa que és impossible) i en dos minuts ja les ha trobat.
La idea d'anar a buscar les boles per l'univers està bé, a més té una mica de sentit que en Goku sigui petit perquè així li han minvat el poder. Però joder... Perquè no poden volar per a agafar una bola a la cima d'una muntanya? Nooo, és claaar, han de pujar la muntanya. I la Pan? Mare meva, quina destrossa. Amb lo bufona que era al final de Bola de drac, i la tornen una marimacho total. Com han dit adalt, una saga de la Pan petita no hauria estat gens malament! Tot i que al final del manga ja és un personatge bastant petat de poder XD
Després hi ha moments mítics com en Son Gohan convertint-se en súperguerrer, en Cor Petit suicidant-se per una raó absurda, el coliri per als ulls d'en Goku... Sense oblidar-nos del moment Pantera Rosa, que no només li surten cabells rosa sinó que a més els hi surt roba i es converteix en adult.

misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

dt. 18 set. 2012, 20:17

Seguir amb la linea temporal d'en Trunks podría haver estat molt be o al menys prodrien haver fet alguna pelicula o OVA amb el que va passar despres.
Alguna vegada vaig pensar que estaria be que en Trunks hagues trobat la manera d'anar al planeta Namek i resusitar a tots els amics del seu temps amb les boles de drac.
Imatge

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 656
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dt. 18 set. 2012, 20:39

De moment de cara al dilluns 1 d'octubre a les 21h Canal S3 continuarà DBGT de moment un episodi. Alhora de posar-ho però hi han posat el corresponent de DB. Ja ho deuran corregir.
De cara els propers dies ja s'anirà confirmant com anirà tot.

http://www.tv3.cat/programacio/20121001/canalsuper3

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 18 set. 2012, 22:01

Lupus Sigarrensis ha escrit:
De moment de cara al dilluns 1 d'octubre a les 21h Canal S3 continuarà DBGT de moment un episodi. Alhora de posar-ho però hi han posat el corresponent de DB. Ja ho deuran corregir.
De cara els propers dies ja s'anirà confirmant com anirà tot.

http://www.tv3.cat/programacio/20121001/canalsuper3

el titol del capitol em fa mala espina, son capasos de repetir tot un altre vegada, i un capitol per dia nomes...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants