Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 636
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 22 oct. 2012, 15:17

A les 14 guanyaria moltisim la serie.
Imatge

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dl. 22 oct. 2012, 17:26

Era una conya, ja sé que no canviaran la banda sonora.

Només dic que si volguessin que jo me la tornés a mirar, haurien d'arreglar-ho.

Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

dt. 23 oct. 2012, 00:26

Confirmado que dan kai, mirad a las 21 h

http://www.tv3.cat/programacio/20121031/canalsuper3

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3760
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 23 oct. 2012, 15:58

Es repeteixen més que l'arrós però almenys seguirem tenint anime. It's something.
Imatge

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 257
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

dc. 24 oct. 2012, 12:43

Se que no te a veure amb el tema però passo d'obrir un nou fil.

Què se n'ha fet del projecte de les pelis Ghibli que s'estava fent amb tant d'entusiasme??

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dl. 29 oct. 2012, 08:55

Sembla mentida que després de milers de vegades que m'he vist Bola de Drac, encara m'emocioni amb l'últim capítol, sempre em cau una llagrimeta. Que bonic!!!
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 29 oct. 2012, 10:14

"Bé, familia, us abandono un altra vegada, ara en comptes d'un nen m'escapo amb el drac"
I aquí acaba la historia d'una familia trencada, seguida d'uns acomiadaments acabats a mitges i un video molt bonic, això sí.

Tant els hi costava que en Goku tornés a casa amb la seva dona, els seus fills i la seva estimada neta i visquessin en pau?
Imatge

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1926
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dl. 29 oct. 2012, 12:54

A l'hora de la veritat en Goku i la Xixi van viure junts els 10 anys que van desde la victoria contra en Cor Petit i l'arribada d'en Raditz i els tres de preparació contra els Adroides, encara que segurament en Goku estava mes pendent d'entrenar, finalment els deu anys despres de la victoria contra en Buu.Son uns quants anys pero també son molts anys absent (un de mort, una llarga temporada a Namek mes 3 anys per l'espai, despres lluitant per la terra i malalt, 7 anys de mort,un dia etern lluitant...)

En Goku sempre ha anat a la seva bola, pirant quan li donava la gana sense dir res i que els donessin pel sac.

GT li va saber donar un final mes digne a Bola de Drac, cosa que Toriyama no va saber fer.D'aquí destaco la visita d'en Goku a en Krlin, que em sembla un molt bon moment.No obstant això sembla bastant incompresnbile el que li passa a en Goku, desapareixent amb les boles (per què??). Com he llegit abans no costava gaire, o si, fer que en Goku acabé d'una santa vegada a casa amb la seva familia i ja esta.Pero vaja, es un moment prou salvable tenint en compte la infamia que es Bola de Drac GT.

I ara tornem amb Kai...

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 29 oct. 2012, 14:12

Cor Petit-Raditz van ser 5 només.

5 anys Cor Petit - Raditz
1 mes d'hospital
3 anys Freezer - Androides (pero entrenant)
10 anys Boo-Oob

En total, 18 anys amb la familia de 33. La diferencia son 1 any mort, 2 any a l'espai, 7 anys mort, 5 anys entrenant Oob. Prácticament la meitat.

Si per mi fos, la cosa hagues acabat amb en Goku tornant a casa amb la Chichi i sencillament un dialeg com

- Chichi, fes-me força dinar que m'he d'entrenar força. I a en Son Goten també que vindrà amb mi?
- Qué? jo també?
- Ens hem de fer més forts per defensar la Terra blablabla

Cortinilla de estrella i el Dan Dan Kokoro Hikareteku final.
Ens estalviavem un final ambigu d'en Goku fonent-se amb el Drac. Sheron que foti el camp si vol, pero que deixi en Goku en pau.
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2696
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dl. 29 oct. 2012, 14:59

lo gracioso es que cuando se sube al dragon dice "sere fora uns cuants dies" sera mentirosillo xd unos cuantos dias se convierten en 100 años xd

Venom
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 15:04

dl. 29 oct. 2012, 15:25

No entenc per què tant de rebombori amb el final de GT, fins i tot entre gent que detesta GT i l'ha estat criticant constantment. És un final en consonància al nivell de la sèrie.

Suposo que tots aquells que alabeu el final aquest de GT després no us haureu queixat de l'excessiu protagonisme que té en Goku a la sèrie oi? Perquè el final és això, un altra vegada en Goku quedant com a un master de l'univers, com el millor, com una nova deïtat, conegut tots, idolatrat, com l'únic que importa...

Qui digui que Toriyama no va saber fer un bon final per a la sèrie i que el de Bola de Drac GT sí que mola és que encara no ha entés de què va la sèrie i el caràcter d'en Goku.

A mi el final del manga em sembla molt rodó. Al final d'en Toriyama ens trobem amb un Goku anònim, feliç i pletòric perquè marxa il·lusionat a fer allò que més li agrada, lluitar i entrenar al mateix temps un nou guerrer que salvi la Terra en el futur, sense pensar gaire en els altres quan la situació no és crítica com sempre ha fet, veient-se reflectit en l'Uub i en les seves ganes de lluitar i d'aprendre, com era ell a l'inici de la sèrie (fins i tot amb un tratge molt similar), amb aquella mirada de complicitat amb en Vegeta, que per fi entèn els sentiments d'en Goku envers la lluita...

Un Goku allunyat de l'aura de superguerrer invencible i mitificat, un Goku més proper, més similar al qual vam veure als inicis tant de Bola de Drac com de Bola de Drac Z, entrenant a la muntanya tranquil·lament simplement pel plaer de ser un mica més fort que el dia anterior

Que no té un video amb imatges recopilatòries, música i un missatge narrat? I què?

connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 636
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

dl. 29 oct. 2012, 19:27

Tot molt bonic i tal al final de dragon ball Z. ¿Pero i les boles de drac on quedaben al final de Z? a un 2º o 3º pla. Això es bola de drac, i merexía una saga donant-li protagonisme a les boles, al igual que l'autentic final de BDZ, Namek. Aquesta ultima saga de GT a mi m'agrada moltíssim tot i que es podria haver fet millor. 7 dracs i 7 dels nostres herois, cadascun lluint-se en la seva lluita final en comptes de ser sempre en goku mentre que els altres miren perque son uns patates i cada 2x3 l'iluminat de torn diu "no em puc quedar aquí, vaig a ajudar a en goku" i despres un amb més cap l'atura dient que només molestara. Això sa fet tantisimes vegades a DB,Z i GT que cada vegada que passa em fa fastig. Despres que el rival d'en goku absorbeixi les boles de drac que vulgui i tingui el power-up que vulgui mentre despres vingui un gogeta de 4º nivell a fotre-li d'osties i una bola genki.

Sempre m'ha deixat un millor sabor de boca el final de GT que no pas el de Z.
Imatge

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dl. 29 oct. 2012, 21:41

A mi se'm posen els pels de punta (sobretot amb la musica de l'opening, però amb japonès encara més). A part de portar-me molts records, crec que és un final prou bo, de fet es el capitol que m'agrada més de GT (tampoc costava gaire superar-ne un). Jo interpreto que el drac li dona les boles a Goku perque les protegeixi, i no passi el que va passar. L'unic, que es una mica trist pensar que passen tants anys i sembla ser que no ha vist a la seva familia. El que l'honora i m'agrada a l'hora es el reconeixement que te de tota la gent, per fi, amb una estatua incluida.
Imatge
El One Piece existeix!!

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dc. 31 oct. 2012, 13:47

El final de la Z és perfecte. Punt. És un final bastant obert i digne d'en Toriyama.
En cap moment es diu que en Goku no tornarà a veure la seva família mai més. De fet, a la seqüela oficial que és Nekomajin, es veu com l'Ub se'n va a viure amb en Goku i la seva familia. No entrarem en detalls de perquè en Goku i la seva familia tenen por d'una rata (humor Toriyama) XD Però deixa ben clar que tenia pensat fer que l'Ub visqués allí, i que la Pan no s'havia de tornar en una marimacho. Ah, i que el pare de la Xixi és inmortal XD

El final de la GT és... acceptable... Dintre de tot el meu odi a la saga Toei, és clar. La idea de que se'n vagi en Shenron és bona i a més és un gran homenatge a les boles de drac que, després de la saga de Namek, només serveixen per a reconstruir la Terra i reviure als habitants XD Però, així com a la saga de Bu, en Goku es marca un bon monóleg abans de llençar la bola, amb una música épica de fons, aquí van anar massa a saco i en pocs minuts ja han creat la bola i la llencen. Hauria d'haver tingut encara més dramatisme que la genki dama d'en Bu, ja que es tractava del final definitiu (bueno, el definitiu de la Toei, és clar).
Després, la lluita contra en Krilin és lamentable, potser degut al fet que ja de per si en Krilin a GT és patètic. I això de que en Goku se'l reconeixi publicament com a heroi tampoc em va agradar. En Satan és l'autèntic heroi de la Terra, no n'hi ha ningú més. Va crear un personatge inútil però que a la vegada havia de ser important. Així ho va decidir en Toriyama i, si tenim en compte les arrels del mangaka, doncs hem d'acceptar-ho perquè el seu humor és així.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3760
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 31 oct. 2012, 14:40

Aviam, el final de GT entenc jo que Toei volia tancar d'un cop la sèrie i fan una metàfora tipu que el Goku absorbeix les boles de drac ja que és l'únic humà suficientment bo com per poder-les fer servir.

Crec que el final de GT no té més moments de LOL ja que el video final on es va passar a despedir del Mutenroshi i de'n Krillin és super macu i després quan s'apareix al torneig d'arts marcials en forma d'esperit etc etc...crec que el final és digne i bonic però si l'haguesin dut a casa amb la familia tampoc hauria passat res i també hauria estat un final la mar de digne.

En qualsevol cas, a mi el que em sobra de GT és que en Goku torni a guanyar amb la Bola Genki de l'univers que tot i que el moment situacional de'n Goku és prou macu pel fet que estava mort o quasi mort i només té forçes per enviar la bola Genki-Universal, crec que és patètic que un enemic com el drac 1 estrella no peti per la fusió de 2 SS4 i si per una bola Universal, nose si m'explico, per mi la bola Universal en si no em fa vibrar gens, al contrari, trobo que és algo molt fred però bé, això ja són gustos.

BD sempre serà la sèrie de la nostra infancia i per moltes pegues que li poguem trobar, sempre seguirà amb nosaltres per la resta dels nostres dies aixi que ara que ja hem vist BD del dret i del revés espero que poguem ser conscients de la sort que hem tingut amb la sèrie i amb el doblatge que li fot 10 patades al fet a Madrid.

Bona tarde a tots.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: cb18ana i 19 visitants