Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 108
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 30 juny 2011, 17:54

Certament el doblatge de BD canviarà però espero i crec que moltes de les veus anteriors seguirán. Vaig llegir per algún lloc que el doblador de Vegeta (no em pregunteu com es diu perquè ja no m'enrecordo UU) tornaria al igual que el més normal és que Zanni fes de Goku i es recuperés a la dobladora de la Bulma i la Xixi. La resta ja és difícil de garantitzar ja que fa moooolts anys del 1 doblatge de BD. Imagino que la gent serà força exigent i espero que ho fotin el millor que puguin, però ja us dic que el doblatge que es fa ara no és el que es feia als anys 80/90. Ara es corre 5 vegades més i es més descuidat, és un doblatge més plástic de tons abans el doblatge es feia millor al anar més relaxats. He de dir que una mica s'ha perdut la tradició inicial, però si ho fan bé endavant, que és el més important que la sèrie quedi deluxe.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 30 juny 2011, 19:37

En Joan Sanz, el doblador d'en Vegeta fa anys que no fa doblatge, ell mateix ho va dir.Ara bé, essent bola de drac i sobretot després del boom que ha tingut la seva aparició a youtube i altres forums no tinc cap dubte que farà de Vegeta.

Hi ha veus que fa 10 anys eren molt habituals dle doblatge català d'anime, pero que amb els anys ha deixat d'apareixer i nomes, per desgracia, els escoltem en series de persones reals, i encara mes desgracia, en castellàAquest pot ser el cas de l'Eduard Farelo(Ginew), en Pep Ribas(Burtra) o en Xavier Fernandez i en Raul Llorens que van ser les dues veus d'en Cor Petit.De tota manera darrerament hem pogut tornar a sentir en Xavier a Bleach i Nana i això es bona señal

Els dubtes els tinc en veus com les d'en Ten Shin Han i en Raditz que va doblar en Joan Pera, i sent ell no se si podrá doblarlos perque es algú molt ocupat.En tot cas en Ten també el va doblar en Jordi Hurtado que si que el podria dloblar.

El Dr Gero segur que no tindra la veu d'en Jordi Dauder perque es molt veterà i no se si estarà retirat ja.

També tinc molts dubtes amb la veu d'en Freezer, i les de la Xixi i la Bulma, especialment aquesat ultima perque jo mai l'he sentit mes enllà de Bola de drac
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 30 juny 2011, 19:55

Personament m'alegro que es torni a portar a TVC però només demanaria una cosa a la gent del 3xl. Que només l'emetin una sola vegada, i si vuguessin repetirla que s'esperin 3 anys desde l'últim episodi emès. Estic cansat de veure repeticions seguides de series i pelis que després la gent els aborreix i amb raó. Quants cops han repetit The Inbetweeners? un cop ja basta i al cap d'un temps (anys) repeteixes pero no emetrela 3 vegades en 3 messos.
 
Avatar de l’usuari
Sr. Popo
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dg. 19 juny 2011, 19:49

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 30 juny 2011, 19:57

Uzumiya ha escrit:
Comets un petit error: creus que la gent que diu que bé i la gent que diu malament és la mateixa.. i no.

Ah la nostàlgia, que fa diners fàcils però no fa avançar la indústria.

No crec que es la mateixa gent, pero és curios que cada any la gent el demani a mort, i vegis més d'un queixan-se del perque de tornar a fer aquesta serie i no de noves...

L'industria no avança, al mur del fb del 3xl ho dius a veure que et diuen xDDDDDDDDDD.

Nightsirk ha escrit:
Sr.Popo, has escrit 2 missatges en aquesta comunitat i quasi no has aportar res, només he vist que et queixes.


Vaja, demano perdo i clemencia, amb 2 missatges no crec que tingui que aporta algo, nomes he donat les MEVES opinions respecte al canal 3xl. Nomes sobre un canal de televisió. Quiexes? Les uniques queixes que he fet son amb el horaris del canal 3xl nomes aixo, aixo si que son queixes. Pero m'ha agradat aixo de "quasi", bé, me salvat de la guillotina.

Una cosa es queixar-se i l'altra opinar ;-)

ELs que es quiexen son els que no els hi acaba de agradar que tornin a fer Bola de Drac, perque igual tenen la bola de vidre i significa i saben que no faran anime nou, el temps ho dira. Que no se saben els nous horaris... A mes el canal 3xl no porta ni un any...paciencia.

Compte és ben lícit queixar-se sobre aixo, pero jo també tinc la meva opinió, si tothom penses igual que aburrit.

Pero bé, tranquil, que no "molestare" més amb les meves OPINIONS PERSONALS, salut y Robin Hood.
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 30 juny 2011, 20:12

Noín ha escrit:
També tinc molts dubtes amb la veu d'en Freezer, i les de la Xixi i la Bulma, especialment aquesat ultima perque jo mai l'he sentit mes enllà de Bola de drac


Amb les noies no ho sé, però recordo que el que posava la veu a en Freezer la hi va posar a l'Hipo (l'ombra de la Bouquet de Blue Dragon) ara farà uns dos anys, així que és possible que el tornem a sentir com a malvat ^^.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 30 juny 2011, 20:34

jo no fa gaire vaig escoltar unes entrevistes on en joan sanz deia que estaria encantat de tornar a doblar, i la dobladora de la bulma deia que ho havia deixat per falta de feina, i que per sobreviure es va tindre de canviar de professio i em sembla que va dir que tenia una empresa d'espectacles infantils amb una altra dobladora ( la directora de doblatge montse miralles em sembla).

I aixo de que sigui una desgracia que per exemple l'eduard farelo dobli en castella, que vols que et digui, tu per ell es feina i no crec que tinguem de prohibir a la resta de la peninsula, on es parla un idioma que l'eduard domina, el seu gran talent.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dj. 30 juny 2011, 20:59

L'Eduard Farel·lo és ben actual. El podeu sentir a Breaking Bad.
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 01 jul. 2011, 10:31

Sr. Popo ha escrit:
L'industria no avança, al mur del fb del 3xl ho dius a veure que et diuen xDDDDDDDDDD.

Saltaran fanboys que no han mirat anime des que tenien 13 anys dient que DBZ es la millor sèrie que s'ha fet i es farà mai?
Quina novetat.
No sé què tindrà a veure l'efecte de la massa de gent amb dubtós criteri en general amb que no s'avanci si es dediquen a re-emetre sèries de fa 25 anys.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 01 jul. 2011, 13:52

Uzumiya ha escrit:
Sr. Popo ha escrit:
L'industria no avança, al mur del fb del 3xl ho dius a veure que et diuen xDDDDDDDDDD.

Saltaran fanboys que no han mirat anime des que tenien 13 anys dient que DBZ es la millor sèrie que s'ha fet i es farà mai?
Quina novetat.
No sé què tindrà a veure l'efecte de la massa de gent amb dubtós criteri en general amb que no s'avanci si es dediquen a re-emetre sèries de fa 25 anys.


+1
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 01 jul. 2011, 14:49

La explicació de la Uzumiya, me la tiro.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 01 jul. 2011, 15:12

Jo estic molt alegrat de que torni Bola de Drac, ja que feia estona que no la veia en català. I a més, com ja s'ha dit uns dels millors animes de tots els temps (per jo el millor, i això que no n'he vist pocs) i que les noves generacions no han viscut amb català!

Sé que molts ja estan cansats de veurer-la, pero no vol dir que no posin noves series!

El fet de que posin bola de Drac no priva la incorporació de noves series, recordau que varen dir que al setembre venia algo gros, i pentura mos posen bola drac junt amb nous capítols de one piece i altres series! Jo encara tenc esperanses.

De totes formes tenc un parell de dubtes:
-Que es això de Bola de Drac KAI? Quan era petit no ho vaig veure i cercant per google no m'ho ha aclarat.
-Els doblatges els canviarán segur? es una llàstima que sa perdin veus com la del fullet tortuga, però guanyarem qualitat de so.
-I la darrera, la imatge que ens portarán serà de més qualitat?

Au idò, gràcies!
Imatge
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 01 jul. 2011, 16:03

Noín ha escrit:
També tinc molts dubtes amb la veu d'en Freezer, i les de la Xixi i la Bulma, especialment aquesat ultima perque jo mai l'he sentit mes enllà de Bola de drac


He d'afegir que, si us hi fixeu, la veu de la Bulma si que ha anat més enllà de Bola de Drac, però potser no gaire més d'Akira Toriyama :profident: és la veu de l'Obokaman a el Dr Slump :jaja:
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 01 jul. 2011, 22:25

En Joan Sanz ha confirmat fa unes hores que fara novament la veu de'n Vegeta al Kai. Seria maco que es recuperesin quasi totes les veus del doblatge classic.

Goku: Marc Zanni

Son Gohan: Joel Mulachs (sense canvis sobtats al final de la saga den Celula sisplau!)

Bulma: Roser Contreras

Krilin: Marta Barbera

Cor Petit: Xavier Fernandez (fou la veu més duradera i que va doblar les escenes més importants i dramatiques d'aquest personatge).

Chi chi: Isabel Muntaner (o la Maria Lluisa Magaña)

Ten Shin Han: Joan Pera

Yamcha: Oscar Muñoz

Freezer: Jordi Vilaseca

Celula: Jaume Mallofre

Etc...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Hawkins
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1335
Membre des de: ds. 24 feb. 2007, 03:16
Ubicació: Entre dues clàusules que col·lideixen
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 01:23

Veig molt factible, per exemple, que Marta Barbarà torni a interpretar Krilin, ja que ella, malgrat ser una de les veus grans de cine, sí que continua treballant per TVC en sèries de tot tipus. En canvi, com deia el Noín, per a Raül Llorens ja fa molts anys que s'està apostant fort en publicitat, sobretot, i està desvinculat de sèries i també films en català (tret de Chris Evans a Els quatre fantàstics i poca cosa més).
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

ds. 02 jul. 2011, 03:07

La Marta quasi segur que tornarà a fer de krillin, no en tinc quasi cap dubte. La vaig conéixer farà pocs messos i està en actiu fent força cosa de sèries i tal, per tant, segur que torna. La pregunta és: Qui serà el director?
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 108

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 60 visitants