Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 21:51

El Follet Tortuga doblat pel doblador d'en Sanji... Hauria preferit una altra veu "vella" que no a algú posant veu de iaio...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 21:57

que malament... les veus semblan modificades per ordinador el to que posen, no magrada com queda, lunica que sembla mes normal es la den goku, les altres semble que les agin afegit un to greu, per exemple la den krilin, encara que es la mateixa no sona igual, sona molt mes greu i sense pasio, amb la den son gohan el mateix, i veig que diuen el en comptes de en, tambe queda fatal, el opening traduit com el cul, qui a cantat aquesta barbaritat? per fer aixo que deixin el opening en japones, lunic que ma agradat a sigut que en lavanc del proxim capitol diuen saiyans, en comptes de super guerrers, la resta molt malament
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 21:59

Els del meu pis de la uni tots emocionats per el capi que em vist xD
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:00

Vinc a fer la meva anàlisi :)

L'opening ha quedat força bé, m'agrada :)
El nou doblatge queda molt bé en general. Es nota que és el segon cop que ho doblen, han sabut donar-li el to que no potser no tenia al primer doblatge. La nova veu del Follet Tortuga (Sanji) no m'agrada gaire, però és un personatge molt secundari a partir dels propers capítols (i més tenint en compte que han tret el relleno) i tampoc m'importa gaire. Algunes veus han envellit una miqueta com la de la Chichi o la del Krilin (bé, potser era una altra dobladora però no m'ha donat temps a esbrinar-ho) però s'ha de dir que queden molt millor així.
M'agrada molt que mantinguin Kakarot i no lo de "germanet", i al resum del proper capítol han dit saiyan, molt bé. No m'esperava que arreglessin lo de Cor Petit, així que en aquest aspecte també estic content.
Però... Què dimonis han fet amb la banda sonora? Personalment opino que la banda sonora de Kai és molt bona i quedava molt bé, a més li donava un aire renovat. Però no, han optat per fer servir la banda sonora antiga, que sí, que és millor, però ja la tenim més que avorrida. Bé, com a mínim han agafat dels discos japonesos.
L'ending no m'ha agradat gaire.


Així que en general estic força content, me n'alegro :)


Ara ja sabeu... A demanar a saco que doblin les últimes pelis quan acabin Kai, és la nostra oportunitat! Hem de fer un moviment massiu!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:00

Valoracions:l'opening i l'endign estan molt bé, s'ho han currat.
L'AleX Messeguer com a Radtiz fantastic(m'encant aquest doblador).
Sorpresa aagradable d'en Josep Maria Mas com a Follet Tortuga.Tenint present que no sortira gaire hi ha fet forçá bé.
Corregits noms com Shenron, Kami(deu, surt als credtis)

La veu d'en Freezer.Es la d'en Buggy el pallaso per a que la identifiqueu.Si aconsegueix combinar una veu tranquila i pausada del Freezer amb una més forta ho pot fer bé.

Han corregit lo de germant per Kakarot,esperem que en vegeta també li digui Kakarot a en Goku(i algun cop pallasu xd).

I finalmente la gran sorpresa.. a l'avenç del prxim capitol han dit SAYANS.Segurament combinaran el terme sayans amb guerrers de l'espai de manera que la gent que els conegui coma guerres també els comenci a identificar amb el terme original.En certa manera fan el mateix que a One Piece amb Els 7 grans guerrers del Mar i Shichibukais.

De moment estic sorprs agardablemente.

Ara bé, lo de les musiques es de jutjat de guardia.La mort d'en Bardok ha estat lamentable amb les musiques que li han posat, la majoria de la saga de Buu
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:03

Marc R. ha escrit:
Personalment opino que la banda sonora de Kai és molt bona i quedava molt bé


Per déu, no. Era horrible.

I han posat la banda sonora antiga per un tema de demandes que ara no recordo, però per exemple quan emetien la sèrie al Japó, als últims episodis també van haver de posar la BSO antiga.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:05

terminator ha escrit:
que malament... les veus semblan modificades per ordinador el to que posen, no magrada com queda, lunica que sembla mes normal es la den goku, les altres semble que les agin afegit un to greu, per exemple la den krilin, encara que es la mateixa no sona igual, sona molt mes greu i sense pasio, amb la den son gohan el mateix, i veig que diuen el en comptes de en, tambe queda fatal, el opening traduit com el cul, qui a cantat aquesta barbaritat? per fer aixo que deixin el opening en japones, lunic que ma agradat a sigut que en lavanc del proxim capitol diuen saiyans, en comptes de super guerrers, la resta molt malament

ja ho he dit no seria el mateix .La get ha crescut i costa molt tornar a psoar aquell to de veu, no m'ha sorpres gens sentir la veu d'en Krilin com mes adulta.Encara podem doanr gracies que han mantingut l'actriu.

LA BSO de KAI era una merda, pero clar si poses l'original sense cap criteri queda encara pitjor perque tots asociem segons quines musiques a algunes escenes
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:08

Miles_prower ha escrit:
Marc R. ha escrit:
Personalment opino que la banda sonora de Kai és molt bona i quedava molt bé


Per déu, no. Era horrible.

I han posat la banda sonora antiga per un tema de demandes que ara no recordo, però per exemple quan emetien la sèrie al Japó, als últims episodis també van haver de posar la BSO antiga.

Ostres no ho sabia, gràcies per la informació :)

Doncs a mi m'agradava la banda sonora, quedava molt bé i com a mínim li donava un aire renovat. Amb la versió catalana de la Kai l'únic nou és el doblatge ara, perquè el panoràmic a mi em sembla molt fals i l'HD tampoc es nota gaire (i menys al 3xl.net).


Espero que es faci una bona release amb muntatge del video japonès, que han posat unes mosques immenses i imagino que no han emès en HD real.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:11

Com vols que fos HD si el 3XL es un canal SD.TV3 nomes te un canal HD i no donen la serie(greu error)
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:15

Veure a en raditz sortir de la nau especial amb la musica dels androides de fons... m'ha matat. Tot lo demés força be, estic molt content.
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:19

Bé, sembla que soc l'únic que li agrada la banda sonora de Kai.
Com diria en Vegeta a en Nappa, aneu... A la porraaa! XD
Obviament m'agrada més l'original, però és que lo que han fet amb el remix aquest xungo aleatori no m'ha agradat gens.

Noín ha escrit:
Com vols que fos HD si el 3XL es un canal SD.TV3 nomes te un canal HD i no donen la serie(greu error)

Tranquil home, que ja ho sé. Però es pot emetre amb molt més bona qualitat tot i sent un canal de baixa definició, només cal veure quan fan futbol o la fórmula 1.
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:22

Doncs bé, la veritat es que estc moplt content per tornar a veure la série, em fa molta il.lusió posar-me davant la tele a vuere Bola de Drac. En quant al doblatge, m'ha encantat la veu d'en Raditz, li queda fenomenal, la d'en Follet Tortuga no m'ha acabat de convençer, pero no es dolenta i m'acostumaré segur. L'opening i l'ending molt bé, encara que haurien de posar mes altes les veus, perque la música sobresurt per sobre i no s'acaba de sentir bé. En quant a la banda sonora, dono gràcies per haber posat l'antiga, m'agrada molt més que la original del KAI, sí que es veritat que recordaven a moments d'Androides i Bu, pero no m'ha molestat.

Globalment m'ha encantat tenir aquesta emoció de saber qui doblaría a qui i lo que es millor, m'he quedat amb ganes de veure més i més.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:27

A mi m'ha encantat. Hi ha hagut moltes coses bones, i és evident que no podia quedar com a Bola de Drac Z. Això sí, la BSO de la saga d'en Boo... Déu meu, posar-la allà és un sacrilegi xD. I sí, haurien d'haver abaixat el to de la música a l'opening i l'ending. M'ha costat entendre-la.
 
Lionheart69
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dj. 01 març 2007, 16:46
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:30

Jo la veritat, tornar a veure Bola de Drac a la tele ja en tinc prou.
Una mica mes i em salten les llagrimes, sense exagerar. Recordo a la perfecció l'ultim capitol de Bola de Drac GT i com vaig anar a l'escola aquell dia, entre llagrimes.
I ara a la tornada doncs ho he repres on ho vaig deixar com aquell que diu.

La mirare com una serie mes i recordare aquells temps que no m'importava si aquest te la veu d'este actor, o si es amb HD o ho deixa de ser.
Aquells magnifics 3-11 anys aprox. on els tazos, gogos de danone, mazinger z, bola de drac i musculman (entre altres coses) eren el pa de cada dia.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:34

Creieu que la serie es HD? No, no.
La serie es una remasterització del material original i s'aplica el de sempre "D'on no hi ha, no en raja". De fet, per poder fer Kai, van haver d'adaptar-la als estàndars actual del japó, fer-la en 16:9, panoràmica. un format molt més ample que alt. Per això han retallat del format 4:3, quasi quadrat, la part de dalt i baix, oferint menys imatge que l'original.

En la meva opinió, Bola de Drac Z Kai, no deixa de ser una chapussa forçada per estirar la gallina d'ous d'or que suposa Dragon Ball.


A més, a més, el doblatge subtitueix tots els en per el "Ves a buscar el Son Gohan" en comptes de "Ves a buscar en Son Gohan". Deu ni do quina patada al català.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Camel3XL, DoraKram i 82 visitants