Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dv. 02 nov. 2012, 12:23

Forma d'esperit? Això està confirmat?
Si que es extrany que la gent no el conegui tot i havent una estatua seva gegant alla mateix però es que jo crec que hauria d'estar viu mes que res perque diuen que les guerrers de l'espai viuen molts més anys perquè estan fets per lluitar no envelleixen.
Imatge
El One Piece existeix!!

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dv. 02 nov. 2012, 12:57

Raylegh ha escrit:
Forma d'esperit? Això està confirmat?
Si que es extrany que la gent no el conegui tot i havent una estatua seva gegant alla mateix però es que jo crec que hauria d'estar viu mes que res perque diuen que les guerrers de l'espai viuen molts més anys perquè estan fets per lluitar no envelleixen.

Confirmat no està, és la meva hipòtesi. xd

No sabem quants anys viuen els guerrers de l'espai però entenem que forçes més que un humà normal pel fet que viuen molts més anys.

Per cert, algú anirà al saló aquest dissabte? Salutacions.
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

ds. 03 nov. 2012, 00:20

Ningu te, a part de mi, es clar, el llibre signat pel Marc Zanni i Joan Sanz?
I en qualsevol cas, a algu més, a part de jo, no ha hagut de fer cua perque estava en llista preferent? Mmm

He estat aquests dos primers dies pels voltants del sand de Mision Tokyo, escoltant random podcast i avui amb el concurs Cosplay Cutres d'Arcadia Gamers. Magnific, espectacular el que fa la gent per entrar de franc.
Imatge

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

ds. 03 nov. 2012, 00:32

Quan vaig veure molta cua vaig anar a mirar paradetes. Quan va passar una mitja hora vaig tornar i ja no n'hi havia tanta. Hi havia un xicot que em va dir que en Marc Zanni i en Joan Sanz se n'havien d'anar a presentar el llibre i que molt probablement no me'l podrien signar però vaig decidir fer cua igualment i finalment vaig ser dels últims a qui van firmar de la primera tongada del dijous ^^.

Per cert, allà hi havia en Marc Gómez i en Cesc Martínez, dobladors d'en Shu i en Jiro a Blue Dragon, respectivament, i els vaig anar a saludar ^^.

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

ds. 03 nov. 2012, 00:45

Dels ultims en la primera tongada de dijous? Doncs jo era darrera teu xD
Com no em va poder signar, em van afegir a una llista per a que a les 19.30 quan tornessin, ser dels primers. Es va fer una mica dificil obrir-se pas entre els qeu si feien cua al voltant. Pero entrar trionfant des de fora davant tanta getn no te preu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 636
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

ds. 03 nov. 2012, 01:31

Maki ha escrit:
Com no em va poder signar, em van afegir a una llista per a que a les 19.30 quan tornessin, ser dels primers. Es va fer una mica dificil obrir-se pas entre els qeu si feien cua al voltant. Pero entrar trionfant des de fora davant tanta getn no te preu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja som dos. El que pasa es que a mi m'ha pasat avui a les 16 xD

A mes a mes el he enxampat a les 10 prop de l'exposició de bola de drac i m'he pogut fer una foto amb els dos, a més de tenir una gravació personalitzada d'en vegeta al movil xD
Imatge

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 621
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

ds. 03 nov. 2012, 13:05

Maki ha escrit:
Ningu te, a part de mi, es clar, el llibre signat pel Marc Zanni i Joan Sanz?
I en qualsevol cas, a algu més, a part de jo, no ha hagut de fer cua perque estava en llista preferent? Mmm

He estat aquests dos primers dies pels voltants del sand de Mision Tokyo, escoltant random podcast i avui amb el concurs Cosplay Cutres d'Arcadia Gamers. Magnific, espectacular el que fa la gent per entrar de franc.

Jo també el tinc firmat, i també hi vaig entrar amb acreditació. A la presentació del llibre però no hi vaig poder ser-hi.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

ds. 03 nov. 2012, 23:16

Jo he anat al saló avui i no m'he comprat el llibre de BD però ja caurà tard o d'hora.

M'ho he passat bé tot i que per entrar he fet més de 1 hora llarga de cua.
Imatge

Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

dg. 04 nov. 2012, 00:41

Avui hi he anat i he aconseguit el llibre amb les dedicatòries del Marc Zanni, Joan Sanz i Victor (l'editor del llibre).
Molt bona gent tots tres, m'he fet fotos, autografs i també gravacions personalitzades xD.
Imatge

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dg. 04 nov. 2012, 10:32

Ho acabo de mirar sencer.

Sincerament, MIL VEGADES MILLOR i més divertit que les ultrarrepetitives de Bola de drac :)

Al Marc se'l veu molt més animat parlant de One Piece, és que jo crec que a les de Bola de drac ja no sap de què parlar XD

Tot i que al video recopilatori jo hauria posat un parell d'escenes més mítiques en català:
* la hostia que li fot en Ruffy a en Bellamy
* quan en Ruffy plora a l'últim capítol emés en català mentre veu com els seus companys van desapareixent un a un, el doblador d'en Ruffy va fer un treball tremendo!

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dg. 04 nov. 2012, 13:21

Marc R. ha escrit:

Sincerament, MIL VEGADES MILLOR i més divertit que les ultrarrepetitives de Bola de drac :)

Al Marc se'l veu molt més animat parlant de One Piece, és que jo crec que a les de Bola de drac ja no sap de què parlar XD

Tot i que al video recopilatori jo hauria posat un parell d'escenes més mítiques en català:
* quan en Ruffy plora a l'últim capítol emés en català mentre veu com els seus companys van desapareixent un a un, el doblador d'en Ruffy va fer un treball tremendo!

Completament d'acord.

Crec que es de les millors escenes que hi ha en l'anime, igual que la lluita Luffy vs Usopp.
Imatge
El One Piece existeix!!

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dg. 04 nov. 2012, 21:06

Marc R. ha escrit:

l'actor de doblatge, que no doblador e.e que posa veu a en Luffy es diu Carles LLadó i si, és un crack i li clava la veu al barret de palla.

Segur que en més d 'una escena li haurà costat fer els crits o demostrar les emocions de Luffy però és que en LLadó porta ja una gran trajectòria i apenes té 40 anys, encara té una llarga carrera per endavant si la crisis ens ho permet.
Imatge

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

dl. 05 nov. 2012, 21:30

Maki ha escrit:

Sobretot quan els que estaven fent cua segurament portaven mitja hora o tres quarts com a mínim xDDD.

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dt. 06 nov. 2012, 22:54

Perdó, m'acabo d'adonar que vaig contestar al fil equivocat :(

taketokun
Ushinchu
Ushinchu