Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dl. 19 set. 2011, 22:42

Maki ha escrit:
Creieu que la serie es HD? No, no.
La serie es una remasterització del material original i s'aplica el de sempre "D'on no hi ha, no en raja". De fet, per poder fer Kai, van haver d'adaptar-la als estàndars actual del japó, fer-la en 16:9, panoràmica. un format molt més ample que alt. Per això han retallat del format 4:3, quasi quadrat, la part de dalt i baix, oferint menys imatge que l'original.

En la meva opinió, Bola de Drac Z Kai, no deixa de ser una chapussa forçada per estirar la gallina d'ous d'or que suposa Dragon Ball.

A més, a més, el doblatge subtitueix tots els en per el "Ves a buscar el Son Gohan" en comptes de "Ves a buscar en Son Gohan". Deu ni do quina patada al català.

Jajaja, potser que tinguis raó, pero l'ilusió que em fa tornar-la a veure per la tele no me la treu ningú, jejeje. Per cert, no es per vacil.lar, pero la PATADA al català l'has donat tú, sería millor dir "puntada o puntada de peu", jejeje.

Estic molt content, jejeje.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3757
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 19 set. 2011, 22:42

Quantes emocions reviscudes. Aquest cop he vist el epi amb mon pare i en la primera pasada mon pare el va veure amb el meu germà gran...BD no caduca mai!! :D
Imatge

yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

dl. 19 set. 2011, 22:52

a mi personalment lo de saiyan no m'agrada gens ni mica prefereixo guerrers de Lèspai y la veu de raditz es horrorosa preferixo l'antiga veu = k la veu d`en freezer es dolentisima tambe y

per cert si es veritat k faran el especial D`en Bardock Cuan es transforma en super guerrer en anime com en el manga nou de especial de bardock aixo de la mort d`en bardock kedara com una puntada als ous :xiulant:

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 19 set. 2011, 22:57

Raditz no arribarà a diojus, així que tampoc crec que valgui la pena molestar al pobre Joan Pera per doblar-lo que ja te prou amb allò que en diuen Cheers de Telecinco.
I el doblador d'en Freezer, Jordi Vilaseca, va morir fa poc d'un mes, així que és el que toca. Divendres va morir Jordi Dauder, que doblava al Doctor Guero.

Que potser el Joan Pera doblara en Ten Shin Han, pero a saber...
Imatge

yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

dl. 19 set. 2011, 22:59

k te a veure cheers am kai

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 19 set. 2011, 23:16

Joan Pera, actor de doblatge de Raditz i Ten Shin Han, treballa actualment a la serie Cheers. Potser no ha tingut temps per al doblatge de Raditz i només fra Ten Shin Han.
Això te que veure Cheers amb Bola de Drac.
Imatge

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dl. 19 set. 2011, 23:40

Imatge

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dt. 20 set. 2011, 00:00

En Marc Zanni ha dit que la seva idea era que en Joan Pera fes exclusivament de Ten Shin Han (no de Raditz) però que amb la merda de Cheers (i ho dic perquè em sembla bastant pobre) no ha pogut. Tampoc podrà ser en Jordi Hurtado (Saber y Ganar), però en Marc ha dit que qui li posa la veu ho fa molt bé.

En Iamxa estic segur que serà l'Óscar Muñoz (la seva primera i millor veu, com en Cor Petit) i em queda el dubte d'en Xaos.

PD: La veu d'en Raditz és molt bona i la d'en Frízer, ja veureu, com també. És qui fa de Buggy i de Duval a One Piece, en Domènech Farell.

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dt. 20 set. 2011, 00:37

Imatge

Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

dt. 20 set. 2011, 01:01

Simplement m'ha encantat.
Els doblatges molt bons, i la veu del fullet tortuga encara que a molts no els agradi, jo trob que comparat amb la veu que antiga s'ha aconseguit bastant, però bastant, per jo excel.lent, ja que el doblador ha aconseguit tenir el to ronc que tenia l'antic.
Fantàstic per guardar el gran nom de "Cor petit" i també molt bé per començar a capficar sayians, estaria bé que anomenassin de tant en tant guerrers de l'espai i anar combinat ambdós noms, per no perdre la costum.

L'opening m'encanta i l'ending no tant, però bé per jo els endings no son importants, ja que es quan apagam la tele i a dormir xD.

En definitiva, estic molt content d'haver vist un altre pic Bola de Drac, crec que desde que ho varen deixar d'emetre en català no ho he tornat a veure (només en castellà ho havia vist)
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2607
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dt. 20 set. 2011, 01:01

Toni Toni Chopper ha escrit:
Simplement m'ha encantat.
Els doblatges molt bons, i la veu del fullet tortuga encara que a molts no els agradi, jo trob que comparat amb la veu que antiga s'ha aconseguit bastant, però bastant, per jo excel.lent, ja que el doblador ha aconseguit tenir el to ronc que tenia l'antic.
Fantàstic per guardar el gran nom de "Cor petit" i també molt bé per començar a capficar sayians, estaria bé que anomenassin de tant en tant guerrers de l'espai i anar combinat ambdós noms, per no perdre la costum.

L'opening m'encanta i l'ending no tant, però bé per jo els endings no son importants, ja que es quan apagam la tele i a dormir xD.

En definitiva, estic molt content d'haver vist un altre pic Bola de Drac, crec que desde que ho varen deixar d'emetre en català no ho he tornat a veure (només en castellà ho havia vist)

Edito: m'acab de veure la veu del fullet tortuga i crec que ja se pq hem sonava molt parescuda, pot esser que han agafat fragments antics i els han posat bola de drac kai? es que he comprovat amb els antics i m'he adonat compte de que hi ha trossos que son exactes i altres que han canviat una mica

no, no han agafat fragments antics, el follet tortuga es un altre doblador nou sempre, i aixo de barrejar guerres de lespai i saiyans espero que no ho facin, seria la pitjor chapuza mai vista.

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 869
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

dt. 20 set. 2011, 01:10

Com ja han comentat aixo d'anar intercanviant saiyans I guerrers de l'espai potser semblant als sichibukais de one piece k a vegades es aixi I a vegades els set grans guerrers. Podría ser k en raditz I companyia es diguessin a ells mateixos saiyans, I els terricoles els anomenessin guerrers de l'espai

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dt. 20 set. 2011, 08:37

Maki ha escrit:
Creieu que la serie es HD? No, no.
La serie es una remasterització del material original i s'aplica el de sempre "D'on no hi ha, no en raja". De fet, per poder fer Kai, van haver d'adaptar-la als estàndars actual del japó, fer-la en 16:9, panoràmica. un format molt més ample que alt. Per això han retallat del format 4:3, quasi quadrat, la part de dalt i baix, oferint menys imatge que l'original.

Però l'emissió original era HD (si no era 720 era 1080, ara no recordo bé), tot i que només sigui una remasterització. El dibuix segueix sent l'antic, però les traces es veuen molt més definides i els colors més vius. A més, també varen refer molts efectes d'explosions i raigs.

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1906
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dt. 20 set. 2011, 10:07

Veien comentaris al facebook de bola de drac KAI estuic veiente reaccions increibles.Gent que es pensava que era una nova saga, realmente hi ha gent que no s'entera de res o que?? altrres que demostren no tenir ni dea de Bola de drac (alguns no sabien que era Kakarot)

I alguns altres quixantse del doblatge perque faltaven veus.

No sabia això d'en Joan pera(normal, no veig res d'altres cadenes xd), pero en fi també es una llastima igual que lo d'en Jordi Hurtado.D'en Joan Pera estic segur que hauria participat al doblatge perque sempre va msotrar la seva implicació en la serie, com ho demostra que a final de la saga de Buu va tornar a posar veu a en Ten Shin Han quan el mes normal es que ja no ho hagues fet.A veure com sera la nova veu d'en Ten

Per cert, tot i que ja l'haviem sentit a Bleach, m'ha encnatat tornar a sentir a en Xavier Fernandez com a Cor petit, que fins i tot en algun moment ha tornat a fer aquell to de veu tan suau que le fia fer al personatge.

Interesant sera veure la combinació de noms de guerrers de l'espai i sayans:estic sentitn opinions er tos els gustos, desde els mes puristes que volen el terme català als que el volen en japones.A mi no em desagarda que els combinin, pero tot dependra del capitol d'avui.
Ara les veus qeu tinc dubtes son les d'en Burtra i en Ginew(seria molt bo que l'Eduard Farelo li dones veu), la d'en Dende(la seva actriu de doblatge ha doblat molt poc) i el Doctor Gero

La resta de la serie no m'ha sorpresa.Francament nome sm'interessava escoltar ekl doblatge i la traducció perque lo de la OST es una cagada, i l'edició remasteritzada ja s'havia que no valia res

PD.Com s'ha notat ja la censura de la versió americana amb en Goku petit sense "tita"

misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

dt. 20 set. 2011, 10:59

A mi m'ha agradat bastant. El millor es poder veure dragon ball un altre cop per la tele en català.
Aixo si, lo de utilitzar el en comptes de en queda com el cul, a mi em sona fatal.
M'ha fet ilusió sentir l'opening i l'ending doblats, encara que es evident que el japones queda molt millor també agrada sentir-ho en català. Personalment pensaba que el deixerien l'original i com a molt posarien subtituls com van fer amb Bleach.

Lo de barrejar el terme saiyan amb guerrers de l'espai no em sembla bona idea, que deixin un o l'altre. Ja tenim bola de drac Z on sempre diuen guerrers de l'espai, així que a Kai estaria ver sentir saiyan i el nom de les tecniques sense traduir.
En fi, ja anirem veien com queda
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants