Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dt. 20 set. 2011, 22:28

Amb versió original que vols dir?

A. A la japonesa evidentment diuen Saiyajin
B. A la versió catalana de DBZ i GT, mai. Excepte un simple fet anecdotic després de la lluita contra en Boo. On en Gohan i Videl apareixen transformats i diuen que ja han aparegut els Grans SAIYAmans 1 i 2. Més o menys anava així

Deduexio que el fet d'utilitzar el terme "Saiyans" és simplement simbolic per quedar una mica bé de cara als fans més "friquis". Però ja és quelcom.

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2448
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dt. 20 set. 2011, 22:40

Despres de vore que bastanta gent esta fent muntatges i tal, e vist que alguns posen que son 98 i uns atres 100 capituls realment quants en son ?
a10 :yeah:

pringat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dv. 21 abr. 2006, 12:46
Ubicació: Enfront el monitor

dt. 20 set. 2011, 22:48

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Amb versió original que vols dir?

A. A la japonesa evidentment diuen Saiyajin
B. A la versió catalana de DBZ i GT, mai. Excepte un simple fet anecdotic després de la lluita contra en Boo. On en Gohan i Videl apareixen transformats i diuen que ja han aparegut els Grans SAIYAmans 1 i 2. Més o menys anava així

Deduexio que el fet d'utilitzar el terme "Saiyans" és simplement simbolic per quedar una mica bé de cara als fans més "friquis". Però ja és quelcom.

La B, gràcies. Podrien haver fet un doblatge més acurat a la versió japonesa, saiyans enlloc de guerres de l'espai i aquestes coses...

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 20 set. 2011, 22:50

Son 98. 100 per arrodonir.
El 97 es va emetre una setmana abans del terratremol i el 98, a l'agost, amb la hisotria de Trunks petant-se els androides i Cell.
Imatge

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2448
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dc. 21 set. 2011, 00:49

ok, gracies per la resposta, tinc ganes que comence bola de drac ja, aixo que acavara en son gohan el mes fort, goku mort i trunks al seu puesto, es una cagada. a10 :yeah:

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1906
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dc. 21 set. 2011, 10:42

Després d'haver vist el segon episodi em reafirmo en la idea que l'Alex Messeguer clava en Raditz.Li fa ser molt mes dolent que no pas en Joan Pera(amb això no dic que en Jan ho fes malament ni molt menys):

Després tenim el tema d'en Marc Zanni.Es nota moltissim l'experiencia que ha anat agafant desde que va doblar la serie original, ara s'escolta un Goku molt mes alegre i fins i tot sobrat(segur que al Marc li feia ilusió tornar a fer el personatge),fet que a mi no em convenç gaire.
Curiós com el Xavi Fernandez intenta donarli el lleuger tot agut que li feia fer a la veu d'en Cor Peit,però li esta costan molt.

Lo de sayans no m'ha desagaradt.j m'havia imaginat que quan en Radit expliques la historia farian la barreja i ha quedat bé tot i que després han continuat dient guerrers de l'espai que suposo que sera el terme mes freqüent.

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 21 set. 2011, 10:44

Bé, es que la van cancelar. Crisis economica a l'estudi... el terratremol... la banda sonora plagiada... I a més, tocava Boo, que se la podrien haver estalviat a l'original.

La meva hipotesis de per què estan fent Kai es que TVC volia recuperar els drets de Dragon Ball, pero els japonesos van dir que si els volien, havien de comprar Kai.
Si no, de què compren aquesta chapussa?
Imatge

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 869
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

dc. 21 set. 2011, 11:16

ja han sortit les audiencies de bola de drac de dilluns http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/13-comunicacio/20-comunicacio/455208-bola-de-drac-torna-amb-exit.html

Sincerament m'esperava més, sobretot despres de veure que ahir a la tarda el video mes vist del 3alacarta en les ultimes 24 hores era el primer capitol de kai, ara esta en cinque lloc de les ultimes 24 hores i en quart de l'ultima setmana amb mes de 20000 visites. i el segon capitol esta en 17 lloc dels ultims 7 dies i en 9 lloc de les ultimes 24 hores

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

dc. 21 set. 2011, 11:25

Tan poc!? Jo també m'esperava més... No ho sé... com a mínim un 10%... :huh:

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dc. 21 set. 2011, 11:29

Doncs a mi em semblen molt bones dades, i no oblidem que moltissima gent no pot veure els capitols per la tele y tira de la web

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3757
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 21 set. 2011, 12:35

A mi el doblatge m'està agradant força, potser és cert que termes com el Goku i tal sonen extrany però no m'importa massa, la veritat.

Conec a molts dels que doblen i només per això ja em fa gràcia escoltar-los. Veus com la que fa de Bulma es nota que s'han fet més grans ja que no tenen aquell timbre tant juvenil com la sèrie original, però trobo que això és algo innevitable i normal i té la seva gràcia i tot.

Pel que fa a la sèrie tots sabem el que ens pot oferir i on peca per tant, ja sabeu la meva opinió.
Imatge

Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

dc. 21 set. 2011, 15:18

Bé jo trob que l'audiència està bastant bé, donat que a les 9 i mitja la gent mira es "telediarios" i "el temps" i clar sa franja de 13 a 24 anys també es veu afectada ja que els pares son els qui comanen i si volen veure les notícies del dia ho veuran. Per lo menys aquest es el meu cas, el primer dia si que ho vaig veure en directe, però ahir ja vaig haver de tirar de sa web.
Imatge

heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

dc. 21 set. 2011, 16:29

lo de "EL" suposo que es acostumarse i ja esta. en resum tota la feina esta sent impecable, la traducció literalment es igual que la Japonesa un 95% i aixo esta molt be, a mes el dobladors es nota que o fan amb moltes ganes.

avui per fi escoltarem un altre cop en Joan Sanz fent de Vegeta, i a veure quina veu tindra en Nappa.

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dc. 21 set. 2011, 17:03

Suposo que no hi haura cap problema per a que a l'Amadeu Aguado torni a fer de Nappa, sobretot perque es una veu fixa en els doblatges que dirigeix en Zanni.
Respecte a en Joan Sanz em fa por una cosa:tenint present que fa anys que no dobla i amb tota l'espectació que hi ha amb el seu retorn com a Vegeta(segurament el gran alicient), em fa por que no sobreactuii una mica,sobretot al principi.De tota manera nomes e sun petit temor meu i no crec que pasi

connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 636
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

dc. 21 set. 2011, 18:15

Noín ha escrit:
Suposo que no hi haura cap problema per a que a l'Amadeu Aguado torni a fer de Nappa, sobretot perque es una veu fixa en els doblatges que dirigeix en Zanni.
Respecte a en Joan Sanz em fa por una cosa:tenint present que fa anys que no dobla i amb tota l'espectació que hi ha amb el seu retorn com a Vegeta(segurament el gran alicient), em fa por que no sobreactuii una mica,sobretot al principi.De tota manera nomes e sun petit temor meu i no crec que pasi

Que va noi, en Joan ha anant fent videos pel youtube i el tio ho clava amb en vegeta. A mes a mes jo no l'he escoltat en altre personatge que no sigui en vegeta i aixo es una sort, ja que no te multituds de personatges que lo hagin pogut fer acostumar-se a un altre to de veu que no sigui la d'en vegeta.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants