Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Torna BOLA DE DRAC al 3xl!

dc. 21 set. 2011, 18:36

connedi ha escrit:
Noín ha escrit:
Suposo que no hi haura cap problema per a que a l'Amadeu Aguado torni a fer de Nappa

Doncs aixo no ho sé, Amadeu Aguado actualment es el regidor de Cultura de l'Ajuntament de Terrassa (La Meva Ciutat)

Potser no ho ha pogut fer ;)
Imatge

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dc. 21 set. 2011, 19:16

Home, no se des de quan és regidor, però ha participat sense problemes en el doblatge de l'última tanda d'episodis de One Piece donant veu a en Roger i a algun personatge secundari, sèrie que dirigeix el propi Marc Zanni.

A la seva fitxa de El Doblatge, a més, apareix que segueix en actiu. A més, tampoc apareix en tants episodis, no crec que suposi una gran càrrega.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dc. 21 set. 2011, 19:48

Jo crec que tot es qüestió d'acostumar-se als nous doblatges, no sé, no em de ser tant exigents, han passat molts anys i no tothom pot tornar a doblar un personatge. Per mí està molt be el que estan fent.
Imatge

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dc. 21 set. 2011, 21:52

Bé, ja es pot dir que l'Amadeu Aguado posa la veu a en Nappa, genial.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dc. 21 set. 2011, 21:55

Que importatísim i quina alegría a ver escoltar dir a en Cor Petit: "Makankosappo".
Imatge

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dc. 21 set. 2011, 22:09

brujo_toni ha escrit:
Que importatísim i quina alegría a ver escoltar dir a en Cor Petit: "Makankosappo".

Amb això perfecte, però sembla que no hagin aprés que el gran atac del Follet Tortuga és diu KAME HAME HA, i no "Kame Kame", com han dit.

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

dj. 22 set. 2011, 00:15

Almenys a l'ending ho diuen bé xD.

BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 164
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

dj. 22 set. 2011, 00:30

brujo_toni ha escrit:

m'encanta que mantinguin el nom en japonès dels atacs!

me emocionat i tot al sentir-ho
avui quan ha mort el Goku ha estat com tornar quan tenia 13anys la mateixa emoció i pels de punta quan en Krilin cridava GOKUUUUUuUuUUuUu i aquest es moria :no:

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 22 set. 2011, 00:57

Veurem si mantenen altres tecniques importants en original. A saber:

Kienzan: El disc que talla de Krilin. En la Bola de Drac Z original, "Disc que talla"
Taiyoken: La mossegada del Sol. Nom èpic com pocs. No m'importaria que el mantinguessin. Curiosament, a Bola de Drac Z SÍ es diu el nom original en japonés, quan en Cel·lula, amb el permís de Vegeta, localitza l'A-18 i fa l'atac, pronunciant sil·laba per sil·laba Ta-i-yo-ken.
Shunkanido: Aquí, el canvi de lloc instantani.
Canó Garlic, Big Bang Attack i Final Flash, de Vegeta, cadascun més bestia que l'anterior.
Imatge

connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 636
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

dj. 22 set. 2011, 02:47

Jo no voldria que canviessin el canvi de lloc instantani...
Imatge

condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 810
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

dj. 22 set. 2011, 10:09

connedi ha escrit:
Jo no voldria que canviessin el canvi de lloc instantani...

Ja és epic.
Pensava que ara a kai la censura de la sang la treurien ^^u

:adeu:

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 22 set. 2011, 10:29

Han tret el forat a en Goku i li han deixat un blau al pit que el mata. Ridicul.
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1842
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dj. 22 set. 2011, 13:55

Ami tampoc m'ha agradat aixo del forat, per aixo no veure pas la serie, no m'agrada aixo de ser politicament correcte i mirar la serie es contribuir a que la resta tambe es fassin politicament correcte, ara ni hi a ni sang ni ferides greus, a one piece posen piruletes en comptes de cigars etc...

Una merda de censura, em quedare amb l'antiga que encara que hi hagi relleno es mes autentic que no pas aixo. Aviat ni paraulotes diran, tot sera com parla en Flanders caspita, recorcholis, caramba carambita bahhh

Imatge
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3757
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 22 set. 2011, 14:30

Doncs jo estic amb alguns de vosaltres, això de que possin els noms dels atacs originals està bé xò espero que no canviin el nom del canvi de lloc instantani...era mitic.
Imatge

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1906
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dj. 22 set. 2011, 15:53

Recordo que en el seu dia en comocionav a veure la ferida d'en Goku pero lo d'ahir era riducul.realmente no entenc com poden comercialitzar una versió tan dolenta.

Lo dels atacs está bé.El Mansakosapp no va estar bé prounnciat (nomes pronunciaven una de les P)pero es lo de meys,sobretot perque segurament es dels mes dificils de dir.
No tinc cap mena de dubte que si Bola de Drac s'hagues creat ara mateix tindriem tota la traducció literal però tenim un llegat que s'ha de mantenir per a bona aprt del public i per això en algunes coses doncs continuen amb el nom catalanitzat, no obstant esta molt bé que deixin el nom original de tot el que puguin.

Dels altres atacs es cert lo del Tayoken, recordo perfectament com en Cel·lula en segona fase el va fer servir per sorpresa meva.Un altre atac que en algunes ocasiones no va ser traduti va ser el Big Bang d'en Vegeta, que si bé la primera vegada que el fa li posen algo així com "l'inuperable atac d'en super Vegeta" (xd) en sagues posteriors recordo que si li van fer dir bé.

El Final Flash segur que el diran bé ja que en la serie original li varen dir Foet mortal

Lo del Shunkanido es un tema dificil.Essent després del Kamehame l'atac mes recordat per la gent potser el tradueixent com a canvi de lloc instantani.

No se volsaltres pero em vaig alegrar molt al tornar a sentir la parella Amadeu Aguado/Joan Sanz com a Nappa i Vegeta.A més, resulta curios veure l'escena si la comapres amb la serie original.A bola de drac Z el Vegeta sortia amb aquella armadura mitica de colors, a més durant els primers episodis en Joan Sanz encara no li acabava de trobar el to adecuat al personatge i la veu sonava diferente.Ara a KAI això ja esta resolt.

El que si que em preocupa es la veu d'en Krilin.Entenc que es impossible que l'actriu torni a psoar la mateixa veu d'aleshores, pero de debó no pot fer un esforç per intentar-ho?? es que en kirlin ara té veu de dona de veritat i es certament preocupant.Esprem que amb el pas dels capitols vagi canviat una mica el to

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants