Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

Tv3 no torna a la dècada dels 90 perquè si

ds. 02 jul. 2011, 15:07

Hola!!! He estat una mica ocupat i no m'he pogut passar gaire pel fòrum però ara que ja entrem a les vacances m'agradaria dir-vos el que penso de les noves reemisions de TV3.

Avís: és una opinió totalment personal podeu estar d'acord o no però és el que penso. Si voleu podeu opinar i fem entre tots una critica constructiva.

Bé doncs, sembla mentida que s'hagi perdut aquell esperit de màgia que a començaments de la dècada dels 90 regnava a tv3 amb sèries que han marcat totalment la nostra infància. Si amics, estic parlant de sèries totalment emblemàtiques que ens han fet créixer i que sembla que no però, ens han donat moltes lliçons d'humanitat. Sèries que per molt de temps que passin ens continuen agradant i que no ens amaguem perquè és el que ens agrada. Un cas evident i que va marcar a generacions de catalans com Bola de Drac, una sèrie que esperava a veure amb els ulls oberts amb pinces de roba per si las mosques de no perdre-me'n res. Si més no, la dècada dels 90' va obrir tot un seguit de portes a un món totalment nou, un món què ens ha marcat per activa o per passiva. Qui no si no ha intentat no fer alguna vegada un "kamehame", una "Rey-gan", una esmaixada, un intent d'estirada de braç o segur que alguna cosa més que ara no em ve al cap. La majoria de vosaltres que llegiu això no fa ni falta que us digui de quines sèries estic parlant perquè tots les coneixem.

O el que sempre he pensat, si en comptes d'empollar ens donessin la teoria cantada com els "openings i "endings" d'aquestes sèries tot seria molt més fàcil.

Bé, doncs el que vull dir és que si tv3 està intentant recuperar aquestes sèries emblemàtiques no és per casualitat ni molt menys. És se'ns dubte perquè són las sèries que han marcat ha moltes generacions i que encara ara continuen insistint perquè és recuperin i sense ànim d'ofendre no veure alguns animes que fan ara, que quan els veus penses: Aquests nens no poden tenir aquesta infància, perquè això no és infància. El que és infància són las sèries davants.

PD: Suposo que ara tindré més temps per passar-me pel fòrum, ja ens llegim gents!!! vagi bé :profident: :yeah:
mikifaire l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 02 jul. 2011, 15:40, en total s’ha editat 1 vegada.

Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Tv3 no torna a la dècada dels 90 perquè si

ds. 02 jul. 2011, 15:35

Sí mira això mateix deia de Mazinger Z el meu pare, i de los Caballeros del Zodíaco els que tenen uns 5 anys més que jo.

Conclusió: La nostàlgia magnifica, i tothom pensa que "cuando yo era joven era todo mejor".
Imatge

mikifaire
Arashinchu
Arashinchu

ds. 02 jul. 2011, 15:42

Això que dius també és veritat però vulguis o no aquella dècada va marcar més que les altres suposo perquè van sortir moltes sèries alhora i de molt bona qüalitat.

Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

ds. 02 jul. 2011, 15:52

No, et van marcar més a tu pq en aquella època tenies, no sé, 6-12 anys?
Pregunta-li a gent de l'edat dels teus pares què els hi va marcar més, si Mazinger Z i Marco, o Bola de Drac i Slam Dunk.
Imatge

mikifaire
Arashinchu
Arashinchu

ds. 02 jul. 2011, 16:15

Fa molt de temps que ja els hi vaig preguntar i sense dubtar em van dir Bola de Drac, això en el meu cas xD

oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1826
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

ds. 02 jul. 2011, 18:06

ya claro y tus padres se criaron con bola de drac??? si tu tienes 18 años y bola de drac se empezo a emitir en el 90

mikifaire
Arashinchu
Arashinchu

ds. 02 jul. 2011, 23:52

NO es van criar en Bola de Drac evidentment, però tot i guardar un bon rècord de les seves sèries d'infància sempre m'han dit que aquelles eren molt bones

Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dg. 10 jul. 2011, 12:13

vaya tonteria, igual que bob esponja esta marcan la infancia dels nens d'ara, i no per aixo es bona...
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3752
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

ds. 23 jul. 2011, 18:21

Estic més o menys d'acord amb Risk, però només volia fer una aclaració i és que BD es va començar a estrenar a mitjans/finals dels 80 i no als 90. xd
Crec que primer va sortir el Dr Slump i després ja es va començar a emetre Bola de Drac, a més, recordo que quan tenia doncs 5 o 6 anys (parlo de mitjans dels 90) abans de BD feien uns documentals submarins (uala, quina paranoia xd) i després feien normalment o Dr.Slump i algun cop també havia vist Mazinger Z. I durant una época concreta abans de BD van fer Fly.
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dg. 24 jul. 2011, 20:44

Jo veig be que emetin les series que feien fa anys, mes que res pel missatge o la falta d'ell de les series d'avans. Ja que quan veig espies de veritat, Jo soc aixi, entre altres, em fa por veure amb quins valors creixeran els nanos, pero dependra de l'educacio que rebi cadascu a casa seva, pero moltes mares deixen el nano tot el dia amb la tele i amb les series d'ara chupara marketing i necessitats imposades per un tub.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

dl. 25 jul. 2011, 19:15

Em sembla molt bé la nostàlgia i no dic que aquelles sèries no fossin bones. Però crec que ningú negarà la magnificència de One Piece, per exemple i és una sèrie actual, que dóna mil voltes a Bola de Drac pel que fa a originalitat i valors transmesos.

Que ara es fa molt anime i que molt d'aquest és una caca? Cert, però no tot. Jo preferiria que emetessin coses noves, que ens portessin les novetats BONES que s'estan fent al Japó. Animació amb noves tecnologies, arguments més elaborats (perquè cada vegada un guionista s'hi ha de fer més per trobar un bon argument). Death Note és un bon exemple, tot i que ara ja és "antic". I com aquestes, d'altres. Full Metal Alchemist també dóna uns valors importants i bonics, etc...

El que vull dir és que si el que ens preocupa és amb què creixen els nens d'ara, doncs no trobo que Bola de Drac sigui un gran exemple a seguir. Ni l'Arare. O Slam Dunk no és pas millor que Eyeshield 21 o el Príncep del Tennis (pel que fa a valors, per gustos hi ha de tot).

Per bons arguments et pots agafar Kaiji o Angel Beats. No ho sé, jo crec que és qüestió de buscar. Hi ha MOLTA cosa a explorar abans de tornar a empassar-nos Bola de Drac... Us farà feliços a molts, però molts d'altres preferiríem coses noves i sucoses...
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!

Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

dl. 25 jul. 2011, 22:36

Jo trob que el que estan fent ja es molt, perque el presupost no deu esser molt alt en aquesta època precissament, se que molts de noltros voldriem animés nous (incluit jo), també està bé que segueixin emitint series antigues, perque per exemple jo ara estic veient series que quan era petit no entenia, hem recordo de les cançons, però l'argument en sí no el sé, recordo imatges del que veig ara i ara "sí que ho entenc xD".
Posc l'exemple de Cowboy bepod i Yu yu hakusho que l'únic que hem recordo es d'imatges i les cançons! xD
De tant en quan estaria bé que emetessin de noves, però temps al temps arribaran trob jo, ara deuen estar doblant bola de drac, però en ment deuen tenir altres projectes com bé puguin esser series que encara no han emés en català o bé nous capítols d'altres series.
Hi ha altres series que fan que a jo no m'agraden massa, com bé sigui plats bruts i litle britain, però bé se que a molta altre gent si que li agrada, i per tant enrriqueix el canal el fet que hi hagi més varietat.

Jo confii amb l'esforç que fan
Toni Toni Chopper l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 30 jul. 2011, 13:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dv. 29 jul. 2011, 20:20

Toni Toni Chopper ha escrit:
ara deuen estar subtitulant bola de dracn

Subtitulant-la?, juraría que he escoltat a en Marc Zanni i a en Joan Sanz que ells eren els encarregats de tornar a doblar a en Goku i en Vegeta respectivament a Bola de Drac Kai.
Imatge

oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

dv. 29 jul. 2011, 20:48

si toni, estan doblando kai, lo dijo joan sanz, por youtube corre una entrevista que le hicieron

Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

ds. 30 jul. 2011, 13:05

Sí, tota la raó se'm va anar l'olla, tenia tanta fam en aquella hora que vaig posar subtitular en lloc de doblar, perdonau xD

Ja ho he modificat :yeah:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants