Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
piratavell
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 27 març 2011, 14:04

Anime: Tardor 2011

dl. 19 set. 2011, 13:48

Ja estan penjades les dades de la nova temporada d'animació que sortirà al Japó aquests mesos. Com a novetat, també es pot consultar les temporades de primavera i estiu d'aquest any: http://animepreview.llunanegra.com/

De totes aquestes novetats, quines miraríeu?

Personalment crec que poden ser interessants C3, Kyoukai Senjou no Horizon, Working'!!, Phi Brain, Shana III, Mirai Nikki, Un-Go i Guilty Crown. De pel·lícules em quedaria amb Hotarubi no Mori e i Toaru Hikuushi e no Tsuioku. A veure però com seran al final...
http://animepreview.llunanegra.com/
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: Anime: Tardor 2011

dl. 26 set. 2011, 12:15

Bé jo personalment no en conec gaires d'aquestes series, posiblement son molt bones. Per cert, això son el animes que faran a la tardor a Japó no? pero hi ha series com Detectiu Conan i One piece que aquí no apareixen, això vol dir que no el emiteixen aquesta tardor o només hi apareixen els "estrenos".

Gràcies per la informació
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Anime: Tardor 2011

dl. 26 set. 2011, 20:33

Buf, estic desconnectat totalment d'aquest mundillo des de fa un any però amb el boom que li han donat a les xarxes socials amb Fate/Zero aquesta pretenc veure-la quan pugui (si no m'equivoco l'estudi és el mateix que les pelis de KnK tb pendent de veure-les).

I P4 tot i que la vei molt molt comercial també aniria a la llista de tardes avorrides, pq pel joc ja em sé les sorpreses que té l'argument, que tampoc és que matin xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Anime: Tardor 2011

dl. 26 set. 2011, 21:41

Jo hem baixaré fate i working ara la pitjor serie sense dubte makenki es el manga mes penós que he vist. A veure si el anime aconsegueix que l'argument es cohesioni una mica perquè en el manga ni de coña.
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Anime: Tardor 2011

dt. 27 set. 2011, 09:32

A Lluna Plena no Fansub farem Fate/Zero al dia ;)
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Anime: Tardor 2011

dt. 27 set. 2011, 10:16

surreak ha escrit:
A Lluna Plena no Fansub farem Fate/Zero al dia ;)


Que bé!!! moltes gracies :profident:

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
piratavell
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 27 març 2011, 14:04

Re: Anime: Tardor 2011

dt. 27 set. 2011, 18:26

Toni Toni Chopper ha escrit:
Bé jo personalment no en conec gaires d'aquestes series, posiblement son molt bones. Per cert, això son el animes que faran a la tardor a Japó no? pero hi ha series com Detectiu Conan i One piece que aquí no apareixen, això vol dir que no el emiteixen aquesta tardor o només hi apareixen els "estrenos".

Gràcies per la informació


Només apareixen les estrenes de la tardor. Sobre Detectiu Conan no n'estic segur però One Piece, Bleach i Naruto segueixen emetent-les per la tardor.
http://animepreview.llunanegra.com/
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: Anime: Tardor 2011

dt. 27 set. 2011, 23:45

Només apareixen les estrenes de la tardor. Sobre Detectiu Conan no n'estic segur però One Piece, Bleach i Naruto segueixen emetent-les per la tardor.


Moltes gràcies piratavell, ja pensava que farien descans i es retrasaria l'emissió d'aquestes series. Estaré pendent del que ens puguin aportar les estrenes.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants