Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 27 maig 2014, 16:02

Un chaval que conozco tiene los capis esos que os faltan creo, no se si todos pero la mayoria, lo que segun me dijo los grabo sin el avance del siguiente capi, osea que eso tendriais que cogerlo de los audios antiguos, si os interesa les puedo pedir los audios y que me los pase, eso si esta liado y no lo podra pasar hasta dentro de un mes por lo menos, la calidad de los audios son grabados de la tele con un dvd grabador.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 27 maig 2014, 16:47

lostbrain ha escrit:
Ha sigut dir-ho i respondrem.
No en tenia ni idea això de que més de la meitat de la programació hagi de ser europea. Fa una pudor a trola això... xD


Això m'ha fet recordar sobre les quotes del cinema europeu, però no creia que afectes l'animació per televisió i només eren per a les pel.licules. :nose:

La quota és un 51% de temps d'emissió anual europea de programació. ^^u

Llegir l'article cinquè. del BOE sobre les emissions.
http://www.boe.es/buscar/act.php?id=BOE-A-2010-5292&tn=1&p=20140510&vd=#a5
Accros l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 27 maig 2014, 16:51, en total s’ha editat 1 vegada.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 27 maig 2014, 16:49

A mi tv3 m'ha respost el mateix, el que no ha respost ha sigut el super3

I diuen que fan One piece i ja no la fan...
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 28 maig 2014, 08:42

Jo també he rebut la mateixa resposta que en Lostbrain, també de TV3, el Super3 continua muts i a la gabia, pero amb la informació del correu, sembla que comencem a entendre moltes cosetes...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 07 juny 2014, 21:02

Quants records: http://puu.sh/9jccv.mp3 :plora:

Tan de bo algun dia torne...
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 27 juny 2014, 20:44

Fa uns dies vaig enviar una pregunta sobre El Detectiu Conan i Sherlock al servei d'atenció a l'audiència. Es veu que a curt i mitjà termini (entre estiu i Nadal) no emetran episodis, ni vells ni nous, ni pel·lícules degut a què ja no tenen la llicència dels capítols i pel·lícules emesos i no tenen previst tornar-los a emetre. Ens haurem d'esperar fins després de Nadal per tenir alguna notícia però jo tornaria a insistir a l'octubre perquè vegin que els fans estan una mica a sobre i pot ser que això pugui influenciar en l'aposta cap a aquest anime :/
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 27 juny 2014, 20:57

jueghje ha escrit:
Fa uns dies vaig enviar una pregunta sobre El Detectiu Conan i Sherlock al servei d'atenció a l'audiència. Es veu que a curt i mitjà termini (entre estiu i Nadal) no emetran episodis, ni vells ni nous, ni pel·lícules degut a què ja no tenen la llicència dels capítols i pel·lícules emesos i no tenen previst tornar-los a emetre. Ens haurem d'esperar fins després de Nadal per tenir alguna notícia però jo tornaria a insistir a l'octubre perquè vegin que els fans estan una mica a sobre i pot ser que això pugui influenciar en l'aposta cap a aquest anime :/

De Sherlock tampoc tenen pensat fer res? :(
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 27 juny 2014, 21:24

Sembla que no. Jo ja començo a pensar en veure-ho en versió original... M'hagués agradat veure la tercera temporada doblada en català tal i com vaig veure les dues primeres però si no tenen previst doblar-la crec que ha arribat el moment de fer un pensament... :S Vaja, que com a fan em puc esperar uns mesos des de l'emissió original fins a la doblada, però tinc un límit xDDD. Em sembla que faré el mateix amb Doctor Who. Almenys aquestes sèries angleses poden anar bé per aprendre l'idioma ^^U.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 27 juny 2014, 21:39

jueghje ha escrit:
Sembla que no. Jo ja començo a pensar en veure-ho en versió original... M'hagués agradat veure la tercera temporada doblada en català tal i com vaig veure les dues primeres però si no tenen previst doblar-la crec que ha arribat el moment de fer un pensament... :S Vaja, que com a fan em puc esperar uns mesos des de l'emissió original fins a la doblada, però tinc un límit xDDD. Em sembla que faré el mateix amb Doctor Who. Almenys aquestes sèries angleses poden anar bé per aprendre l'idioma ^^U.

Jo ho he hagut de fer, tot i que le mirat en castella perque prefereixo escoltar que llegir :P ... pero si, molt em temo que estan deixant de banda massa series juvenils i animes :( no ho veig massa just, i mes tenint en compte que es una televisio publica...
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 28 juny 2014, 03:03

Ja, però no és una qüestió de justícia, és una qüestió de diners.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 10 ago. 2014, 13:44

es veu k es molt cara.

suposant k un dvd al japo es de 70€ o mes, per tv seu valdre molt mes.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 11 ago. 2014, 11:38

Miles_prower ha escrit:
Ja, però no és una qüestió de justícia, és una qüestió de diners.


Per desgràcia aquest és el tema. Ni justicia ni injusticia. Penseu que a més, TV3 té un dèficit bastant gran i pel que tinc entés ara l'estan controlant per això en el seu dia van tancar el 3XL i han reduït amb les sèries emeses. Realment es fa dificil pensar que algun dia tornarem a tenir tot el que hem tingut en català, però pensar aixi, en plan negatiu, no serveix per a res. Millor pensar tot el que hem rebut i si ens van arribant coses doncs millor que millor però feu la idea de que l'anime i les sèries en general, s'han vist reduïdes i que és dificil que les segueixin posant i comprant capitols. Suposo que hi ha excepcions com OP que ens seguiran portant nous episodis, encara que siguin pocs i cada x anys però com dic, OP és una excepció.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 11 ago. 2014, 17:53

Que si molta crisis, molts pocs diners i mentres segueixen compran nous caps de One Piece i doblant les pelis que surten de Bola de Drac que no deuen ser barates... :xiulant:

Jo ja fa estona que no em trago res :huh:
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 11 ago. 2014, 23:06

fabrebatalla18 ha escrit:
Que si molta crisis, molts pocs diners i mentres segueixen compran nous caps de One Piece i doblant les pelis que surten de Bola de Drac que no deuen ser barates... :xiulant:

Jo ja fa estona que no em trago res :huh:


Doncs sí, menys One Piece i més altres series.

EDIT: No entenc perque els japonesos volen fer fins el capítol 7825 d'el Detectiu Conan. Els capis cada cop són pitjors i l'estil de dibuix fa mal als ulls. Quan arribin al capi 7825 en Conan continuarà sent un marrec quan hauria de tenir 50 anys com a mínim...
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 12 ago. 2014, 15:48

fabrebatalla18 ha escrit:
Que si molta crisis, molts pocs diners i mentres segueixen compran nous caps de One Piece i doblant les pelis que surten de Bola de Drac que no deuen ser barates... :xiulant:

Jo ja fa estona que no em trago res :huh:

Una, els capitols de One Piece van dir que els havien comprat abans de la crisi; 2, la pelicula de Bola de Drac la Batalla dels Deus no té res a veure amb tv3, tot és de Selecta Visión.

Efectivament, no et traguis res si no saps del cert

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants