Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 12 ago. 2014, 15:53

tens rao que la peli de la batalla dels deus es cosa de selecta, pero realment creus que abans no han parlat amb tv3 per vendre-li els drets d'emissio de la pelis per emetre-la en un parell d'anys maxim? Tot el que selecta ha editat en catala abans de que s'emetes per tv3, a acabat sent emes igualment (aixi de memoria les pelis de evangelion 1.11, 2.22 3.33 (aquesta com que no te ni un any encara no l'han emes) the sword of the stranger, freedom, the sky crawlers, la noia que saltaba a traves del temps) i pelis de la mateixa epoco que no portaven doblatge catala no s'han emes (la peli de trigun, colorful (tot i que es diu que es va doblar a posteriori) les de makoto shinkai, etc...)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 12 ago. 2014, 18:35

Noín ha escrit:
Una, els capitols de One Piece van dir que els havien comprat abans de la crisi; 2, la pelicula de Bola de Drac la Batalla dels Deus no té res a veure amb tv3, tot és de Selecta Visión.

Efectivament, no et traguis res si no saps del cert

Selecta Visión funciona aixi amb els doblatges en catala:
A TV3 no li interesa, no es fa... i no se si ho has vist, pero als posters de la peli hi habia els logos de TV3 i el Super3 i esta mes que clar que ells han pagat el doblatge... i tranquil que ara amb la nova peli que volen fer segur que faran el mateix.

Et posare un altre exemple, a selecta els hi vaig preguntar per Shingeki no kyojin en catala i mira que em van dir:
8 de octubre de 2013
Hola Selecta, escribo este mensaje para preguntar unas dudas sobre El Ataque de los Titanes:
Se doblara al catalán ademas de al castellano?
Se doblara el OP y ED (sinceramente, a mi me encanta como es la V.O. de doblarse creo que perdería mucho sobretodo porque mezcla alemán y japones)?
Que versiones se sacaran (Bluray, DVD...)?
Existe la posibilidad de que se emita en televisión?

SelectaVisión
08/10/2013 9:45
Hola --------,
No creo que la doblemos al catalán, al menos en esta edición, porqué tv3 no nos la ha comprado para emitirla.
Lo de los openings y endings aún no te lo puedo concretar.
Saldrán dos ediciones una en DVD y otra en BD.
Existe la posibilidad que se emita en TV, pero por ahora no podemos avanzarte mucho más.
Saludos


Es a dir, selecta no concep un doblatge en catala sense "l'ajuda" de TV3, es a dir, diners :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 12 ago. 2014, 21:05

fabrebatalla18 ha escrit:
Que si molta crisis, molts pocs diners i mentres segueixen compran nous caps de One Piece i doblant les pelis que surten de Bola de Drac que no deuen ser barates... :xiulant:

Jo ja fa estona que no em trago res :huh:


Altre cop amb això? Amb aquest missatge és la tercera vegada que et recordem que els episodis de One Piece es van pactar abans de la crisi dit pel mateix Marc Zanni en vídeo, i tu que segueixes "erre que erre"... xD

I respecte a la batalla dels déus, és clar que TV3 ha pagat el doblatge de la peli, si és "baratíssim" (recorda que és tan sols una peli d'hora i mitja, no un pack d'episodis), el que és car és la llicència i la distribució, que és cosa de Selecta Visión i 20th Century Fox. És a dir, per més que s'estalvièssin els diners del doblatge d'aquesta peli, et seguiries quedant sense Detectiu Conan perquè a sobre ho han de llicenciar, no només doblar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 12 ago. 2014, 22:50

Bé, sigui com sigui una cosa tenim clara i és que ens tocarà seguir passant époques dolentes en quan a animes i sèries en català i més val que tots ens fem a la idea.

Això no vol dir que no es porti nou material com les pelis de BD o sèries molt determinades però tots els sectors estan molt tocats, poc més podem afegir.

Tanbé hauriem d'estar una mica més agraïts per tot alló que si ens han portat i valorar ho més i referent a Detectiu Conan...trobo que la estan cagant estirant la tan perque per mi la sèrie (manga) ha perdut tot el sentit ara que si segueix venent doncs aquesta sèrie la poden estirar tot el que vulguin. Això també es pot veure a altres sectors que no són própiament anime com per exemple Els Simpson i segur en trobariem més exemples. Mentre vengui i surti rentable, hi haurà Detectiu Conan fins la sopa ara bé, jo almenys, si estigués dintre l'staff de DT entraria a valorar si interessa estirar tant un producte, més que res perquè molt probablement el seu valor baixi molt com crec que està passant, però això ja és una opinió meva i entendria que aqui cadascú tingués la seva pròpia.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 12 ago. 2014, 23:30

"Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!"

El fil tracta de que volem que s'adonin de que El Detectiu Conan te molts de seguidors a Catalunya i que val la pena emetre capitols d'aquest anime perque tindra audencia.

Crec que molts dels ultims missatges sobren, si no us agrada aquest anime, o creieu que no te sentit enviar missatges a TV3 perque a tot el mon nomes l'importa Bola de Drac i poc mes, doncs obriu un altre fil per a comentar-ho ;-)
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 13 ago. 2014, 11:20

La cosa està fotuda perque portin nou anime al català i per conan sembla que més, jo el mes passat vaig enviar un altre missatge a tv3 i em van dir el de sempre, que no tenen previsió de tornar-la a emetre, abans els missatges semblava que no tancaven la porta a portar nous però les últimes respostes que em tingut pinten malament. Ara bé, jo no perdria l'esperança del tot, l'únim que podem fer es continuar enviant missatges i que s'adonin de la demanda.

Crec que seria millor ja a partir de septembre octubre tornar a enviar missatges si voleu però d'una forma més continuada, podriem fer torns i cada setmana demanar-ho uns quants en comptes de tots els mateixs dies, es tracta que la demanda sigui continuada i no puntual, a veure si rebent cada setmana missatges tant a atenció a l'audiencia com al super 3 i de cara a l'any que ve es replanteixen portar-la encara que siguin capitols vells. I si la tornen a fer repetida tothom a mirar i comentar els capitols pero la web de tv3 i del super3 que amb one piece va tenir efecte. I de nous després ja es veurà pero almenys en un plaç curt de temps sembla complicat però no per això no em d'intentar res.

Qui sap si tornen més anys i després la recuperen per les noves generacions en plan bola de drac. El que si que es clar es que econòmicament no van bé però portar alguna que altra sèrie no fa malament i nous capitols en tongades petites no crec que sigui impossible si bé hi ha diners per altres coses a tv3 (no ja anime)
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 13 ago. 2014, 12:14

fabrebatalla18 ha escrit:
"Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!"

El fil tracta de que volem que s'adonin de que El Detectiu Conan te molts de seguidors a Catalunya i que val la pena emetre capitols d'aquest anime perque tindra audencia.

Crec que molts dels ultims missatges sobren, si no us agrada aquest anime, o creieu que no te sentit enviar missatges a TV3 perque a tot el mon nomes l'importa Bola de Drac i poc mes, doncs obriu un altre fil per a comentar-ho ;-)


Això que has dit tindria certa coherència si no haguèssis estat tu el que ha tret el tema sobre si no hi ha diners i Bola de Drac, nosaltres tan sols t'hem contestat. A sobre que et contestem no entenc a què ve criticar una cosa que has començat tu, la veritat, i més quan a sobre ho fas simplement perquè no t'ha agradat el que has llegit i t'ha fet ràbia que fos veritat. Imatge

conan_1989 ha escrit:
Crec que seria millor ja a partir de septembre octubre tornar a enviar missatges si voleu però d'una forma més continuada


Perdona, però per més que feu torns, els de TV3 saben veure que les direccions dels missatges són sempre les mateixes, amb el qual si sou posem cinc persones, per més que envieu vint missatges a la setmana veuran que seguiu sent cinc persones. El cas no es fer torns com proposes, el cas és anar a buscar gent, inclós fora d'Animelliure, i que envii missatges. Això no us promet que tindreu més episodis, però sí que demostrarà que hi ha certa demanda. Ara, també us ho heu de plantejar: potser és que no hi ha tanta demanda de Detectiu Conan com us imagineu. Fastidia, ho sé, però és una realitat que potser heu d'afrontar.

I si la tornen a fer repetida tothom a mirar i comentar els capitols pero la web de tv3 i del super3 que amb one piece va tenir efecte. I de nous després ja es veurà pero almenys en un plaç curt de temps sembla complicat però no per això no em d'intentar res.


Això sí. No oblideu que si posen episodis, ja siguin vells o nous, us heu de posar a veure'ls per la seva web. Per TV no serveix per res a no ser que tingueu un audímetre a casa.

conan_1989 ha escrit:
però portar alguna que altra sèrie no fa malament i nous capitols en tongades petites no crec que sigui impossible


Pensa que a vegades les llicenciatàries de les sèries, sobretot les japoneses, solen ser bastant estranyes o "especials" en les condicions dels seus contractes, i és possible que facin que els clients interessats només puguin agafar packs d'episodis ja marcats, sense poder escollir. Per posar-te un exemple d'aquestes condicions: Aurum fins fa un o dos anys era la companyia que tenia la llicència de les pel·licules del Studio Ghibli aquí a Espanya. Doncs bé, Ghibli va posar com a nova condició que tota nova peli seva que es llicenciés fos estrenada al cinema, Aurum no va poder assumir aquesta condició (perque ja sabem que l'ànime té un èxit molt reduït al cinema espanyol) i Ghibli li va retirar la llicència. Per això Vèrtigo Films és l'empresa que actualment té la llicència de Ghibli i per això "El Viento se Levanta" es va estrenar a cinemes. Un altre exemple: Shogakugan va retirar la llicència de la sèrie de Haruhi Suzumiya a una llicenciatària espanyola (no recordo el nom, perdó ^_^U) quan es va enterar de que els fons per a pagar la llicència venien d'una iniciativa per crowfunding.
Imatge
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 13 ago. 2014, 13:52

Super3 té constancia sobre Detectiu conan i Shin shan de les quals m'he posat contacte amb ells i el problema no és tant fàcil ja que per exemple ...

Shin shan la cadena Neox té drets en exclusiva als capítols nous a nivell nacional

En aquest moments dubto molt que TV3 pugui pagar més per capítols que Antena3 i Antena 3 cedir-los no ho veig .

Detectiu conan és més difícil ja que :
1) és té que que llicènciar i doblar dues coses que valen pasta anteriorment era factible perque el cost de llícencia era repartida per diverses emisores (Canal sur , TV3 , TVG i surtia molt més barat en si.
Arait no està interesada en la sèrie si ningú és fa càrrec de la llicència .

Super 3 està interesat en aquestes sèries però no arriva un acord factible per la seva emisió .
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 13 ago. 2014, 15:30

Obviament el fer torns em referia a no ser quatre gats, clar que miren els mails pero podem enviarlos desde diferents comptes o de familiars, dir-ho a amics, posar-ho a altres pàgines i després amb el teu personal si vas enviant missatges amb prou diferència de temps no crec que se n'adonin. Ja es va fer un grup de facebook de volem nous episodis de conan en català fa anys i hi havia més de 500 persones, però alhora de la veritat sembla que no tothom participa en les iniciatives.

I sí potser shogakukan amb la sèrie imposa certes condicions, esperem que la situació econòmica millori, de moment només podem recordar l'interès en conan i també en altres sèries si cal. Els anys daurats de l'anime en català queden molt llunys, una llàstima :no:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 14 ago. 2014, 02:17

Siempre podeis financiar vosotros mismos el doblaje y licencia, como hicieron los valencianos con la peli de dbz ( si dice el anterior usuario que hay 500 personas en facebook) si cada uno pone por ejemplo 10 euros quiza llegue a eso, aunque ai que ser muy fan de algo asi para hacerlo
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 14 ago. 2014, 02:59

terminator ha escrit:
Siempre podeis financiar vosotros mismos el doblaje y licencia, como hicieron los valencianos con la peli de dbz ( si dice el anterior usuario que hay 500 personas en facebook) si cada uno pone por ejemplo 10 euros quiza llegue a eso, aunque ai que ser muy fan de algo asi para hacerlo

Es una proposta realment interesant, per una banda et dire que em sembla molt extremista (diria injust pero es veu que alguns els hi molesta que emplei aquestos termes..) haber d'arribar a aquestos extrems tenint en compte que la televisio publica l'estem pagant entre tots ja amb els impostos directes i indirectes, pero be, com a fan d'aquest anime estic disposat a aportar el meu gra d'arena (com mes siguem menys hauriem de pagar entre tots) per tal de poder veure per fi nous capitols en catala per la televisio ^^u

Tot i aixi, si hem de començar una campanya, o com es digui, d'aquest tipus primer hem de preguntar a TV3 si acceptarien els diners i quant costaria mes o menys tot plegat, i si no podem pagar el doblatge almenys pagar la llicencia i potser el doblatge ho pagaria TV3, les coses s'arreglen parlant-ho, aixi be, proposo almenys estudiar aquest cami, aviam que li sembla a la resta, per preguntar no es perd res suposo.

PD: Tu, conan_1989, que estas mes ficat amb enviar missatges a TV3 podries preguntar-los per aquest metode? o si no ho puc fer jo, ja em diras. :)
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 14 ago. 2014, 04:20

Jo aportaria fins a 20 milions de iens si serveixen perque es dobli al català fins l'episodi 750. Fora conyes, jo sí que pagava 10 euros.

Veig molt més factible que els de TV3 adquireixin algunes de les pelis de Detectiu Conan que falten que els 240 episodis restants. Sincerament, crec que qualsevol peli val més que tots els capítols junts que hi hagi del 250 cap endevant...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 14 ago. 2014, 05:13

Saggio ha escrit:
Sincerament, crec que qualsevol peli val més que tots els capítols junts que hi hagi del 250 cap endevant...

Capitol 345 cof cof.... capitol 425 cof cof... saga del xoc entre el vermell i el negre... :xiulant: home, potser t'has passat un poc deient que no valen massa del 250 en endavant xD a mes que aquest anime diferencia clarament el relleno dels capitols basats amb el manga, altres animes el que fan es estirar el manga i emplenarlo de frases per a que pugui ser animat, en canvi aquest et dona la opcio de saltarte un capitol ja que ja saps que es relleno ^^u

Be tornant al tema, quan es passi per aqui conan_1989 aviam que diu :)
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 14 ago. 2014, 10:30

Jo crec que podría ser interesant que wa dediquin a doblar les pel·lícules que falten d'en Detectiu conan però que les treguin en DVD o blu-ray jo me les compraría així podriem aportar que estem interesats amb la sèrie.

i algún día podriem tenir Detectiu cona en format físic és el meu somni profunt per somiar que no falti no? :yeah:
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 14 ago. 2014, 11:31

Home a mi em sembla una opció interessant el anomenat crowdfunding, que cadascú aporti una quantitat per el projecte però clar, treient l'exemple de Bola de Drac Battle of Gods al valencià (a la qual vaig participar malgrat no ser valencià) no conec cap cas a la televisió catalana. A mi no m'importaria posar 10/15 euros si fa falta i aquestes iniciatives si no es reuneixen tots els diners que fan falta es tornarien en teoria com fan sempre. Si tothom que va posar m'agrada a la pàgina de facebook de "volem que portin nous episodis de conan en català (o algu així era) poses encara que fossin 3 euros doncs ja serie una quantitat decent. El projecte de bola de drac al valencià es va fer a la web "lanzanos" que té moltes porpostes d'aquest tipus i sembla seria.

A mi no m'importa contactar amb tv3 però crec que aquests dies amb les vacances ja no es massa oportú, potser per la primera setmana de setembre podriem preguntar si voleu. Podria fer un missatge i el modifiquem entre tots com us sembli i l'enviem diverses persones a veure que pensen. Això si, perque us feu una idea per la peli de bola de drac en valencià (doblatge només) van necesitar 4.500 euros, per una quantitat de diguem 50 episodis nous i contant llicencia quant necessitarien? La idea seria que tv3 possés bastant de la seva part perquè cobrir nosaltres tots no ho veig factible.

Per curiositat, quants d'aquest fòrum participarien en posar diners? coneixeu algú de fora que en posaria? I si voleu posar una quantitat aproximada del que posarieu.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: aqz i 34 visitants