Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Aryma
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dt. 20 gen. 2015, 16:40

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 20 gen. 2015, 16:49

Jo personalment l'ho del crowdfunding ho veig una iniciativa genial, de totes formes sino s'arribes a els diners necessaris ens els tornen.
Crec que no si perd res per probaro, despres de 5 anys sense nous capitols, jo estaria disposat no a pagar els 10€ que deieu, 100€ o més si cal! Ser que tv3 és un canal public i que no s'haurien de fer aixi les coses, pero realment creieu que hi ha una altre forma d'esperança? perque jo no!
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 22 gen. 2015, 01:40

Oblideu-vos del crowfunding.

Anime Project ja va intentar llicenciar l'anime de Harhi Suzumiya per aquest mètode aquí a Espanya i quan Kadokawa va saber de l'assumpte va tancar les negociacions.
Imatge
 
NGC_BCN
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 16:13

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 10 feb. 2015, 20:54

yo creo que tv3 si que tiene dienro y mas si dejase de comprar deportes de primer nivel, como futbol, f1, etc, que ya lo dan en abierto y para toda españa. Tendria que poner tv3 los gastos de anime, comparado con los deportes, ademas de potenciar deportes minoritarios. Se veria que sorbaria mas de la mitad del dinero. Porque no han perdido mucho, quitando el partido de la liga.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 10 feb. 2015, 21:21

si pero estem en lo de sempre. L'anime es mes economic que segons quins esports de primer nivell? Si. Tindria aquest anime (o serie de segona categoria) una audiencia semblant a la de l'esport? No. Recaudarien els mateixos diners en publicitat, inclos emeten més que le poden emetre en el temps que dura un partit o cursa? No.

Per tant, gastarien menys, ingressarien menys i tindrien menys audiencia, i faria que el partit politic que tots sabem, dies que la televisio publica no agrada a la gent i que es una despesa inutil i faria tancar mes canals, cosa que faria que ens quedessim amb menys oferta.

I si realment l'anime fos un producte economic i amb audiencia i fonts d'ingressos, ja tindriem altres canals emetent-lo. I si, bola de drac es el mes vist de super3, pero tambe els partits del barça son els mes vistos a tv3 i aixo no vol dir que quan fan partits del espanyol (de la mateixa categoria) o girona, sabadell, llagostera o barça, tingui la mateixa audiencia, pero els fan per complir l'expedient (sobretot els de segona A, B i tercera), en canvi si deixen d'emetre anime, només ens queixerem quatre gats mal contats. Només cal que pregunteu a gent de fora del vostre cercle i/o amb uns anys mes, i veure-ho que a la majoria se la bufa "quatre dibuixets xinos cridaners".

i siguem seriosos, quan alguna serie anime va despuntar va ser per que al emetres al migdia/tarda, captava audiencia infantil i juvenil, pero al posar-ho a la nit, molta audiencia infantil es va perdre, i amb la juvenil/adulta no es va fer prou.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 11 feb. 2015, 18:31

NGC_BCN ha escrit:
yo creo que tv3 si que tiene dienro y mas si dejase de comprar deportes de primer nivel, como futbol, f1, etc, que ya lo dan en abierto y para toda españa. Tendria que poner tv3 los gastos de anime, comparado con los deportes, ademas de potenciar deportes minoritarios. Se veria que sorbaria mas de la mitad del dinero. Porque no han perdido mucho, quitando el partido de la liga.

pro si ia casi no foten futbol per la tv en obert xd ni el partit d lliga dl dissabte a les 22h per tv3 ni la copa del rei ia.. k la foten al plus..
Imatge
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 12 feb. 2015, 19:36

I la F1 fa gairebé 20 anys que l'emeten i fins ara ningú es queixava...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 12 feb. 2015, 21:02

En vritat si que el futbol i la F1 es cara pro com han dit anteriorment, amb laudiencia recuperen.

I ames la Champions la paguen a mitges amb TVE, aixi que...


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 15 feb. 2015, 00:07

orikaiser ha escrit:
I la F1 fa gairebé 20 anys que l'emeten i fins ara ningú es queixava...

Parla per tu, jo sempre me queixat del futbol i de la F1 ;-)
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 08 jul. 2015, 15:09

Ja fa molt de temps que no donem la tabarra a TV3 amb el tema, algú s'apunta a enviar massivament missatges a TV3 perquè torni el Detectiu Conan? Almenys encara que siguin repetits a veure si torna a tenir audiencia i es replantegen portar nous d'aqui a uns mesos. No costa massa temps i així veurien que encara som interessats.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 08 jul. 2015, 20:59

Em sembla que ni els repetits podrien emetre. Crec que se'ls hi va acabar la llicencia dels que ja tenien a finals de l'últim any que van emetre Conan. Es el fet de que no n'emetin des de fa tant de temps, perquè en podrien prou posar per festes o per simplement fer hores i no tenir que llicenciar res xD Si no ho fan amb Conan, crec que es perquè ja no tenen la llicencia.
I el fet que deixessin que se'ls esgotés la llicencia fa pensar encara més que no veurem nous capítols de Conan en molt, molt de temps.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 09 jul. 2015, 20:07

Seria més produtiu donar suport a fansubs perquè els subtitulin que de fet, és mil vagades millor en V.O. que doblat.
La televisió ja no és el que era, els anys 90 i principis del 00 van ser daurats però ara és bàsicament merda, i ho hem d'acceptar.
Ara que l'internet i els mètodes per descarregar han millorat crec que els fansubs fan una feina magnífica per poder anar veient sèries que a la TV no acavaran mai o que mai les passaran.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 09 jul. 2015, 22:20

Una cosa crec que no treu l'altra, si bé hi ha molt bons fansubs i moltes sèries son millor en VO, Detectiu Conan tenia un fantàstic doblatge al català i s'ha emès durant més de 10 anys amb 514 episodis i 8 pelis. S'entén que amb la crisis tinguin menys diners però ja porten anys dient el mateix i no tothom pot seguir les sèries per ordinador o li agrada veure-les amb subtítols. Jo em baixo molt anime subtitolat però també m'agrada el doblatge com està treballat com es el cas i es una llàstima que les noves generacions ja no puguin veure res d'anime tret de bola de drac.

Enviar uns missatges no costa tant, algú s'apunta?
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 10 jul. 2015, 00:16

Hem de pensar que venen eleccions aviat, i que això segurament comporti un canvi de govern a la CCMA. Per tant, jo esperaria al mes d'octubre després de les eleccions, a tornar a insistir amb el tema Conan i altres Animes, com One Piece, o somiar amb DBS.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 10 jul. 2015, 04:34

Totalment d'acord amb els dos ultims missatges, per una banda el doblatge pot conviure amb cualsevol fansub, una cosa no ha de traure l'altra i molt menys dir que no vols un doblatge perque ja hi ha subs... no tothom pensa com tu ni te els teus gustos.

Sobre enviar missatges, penso que un cop passades les properes eleccions autonomiques potser canvie la cosa, aixi que tambe estic d'acord en enviar missatges passades les eleccions.

Per ultim dir que haurieu de "unir forçes" amb pagines de facebook com ara aquestes:

https://www.facebook.com/pages/Jo-mirav ... ts&fref=ts (aquesta per exemple te 14078 "me gusta")
https://www.facebook.com/pages/Volem-m% ... 18?fref=ts (aquesta en te menys pero colabora amb l'anterior)

Amb aquella xifra de mes de 14 mil persones que han donat a "me gusta" crec que la cosa podria anar millor que 4 gats a un forum que per desgracia cada dia comenta menys gent... se molt be que aquelles 14 mil persones no enviaran el missatge, pero nomes que ho fecin un 10% jo ja estaria content i crec que serien força missatges.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 10 jul. 2015, 18:21

El doblatge sempre i sempre farà malbé l'obra original, això és irrefutable. Ara bé, entenc que hi hagi gent que no li agradi en V.O.
Amb tot, s'ha malinterpretat el que eh dit. Ja que el que volia dir, és que crec que això dels missatges i de somiar amb tantes llicencies, va a fons perdut. I per altra banda hi ha molt fansubs mig oblidats que estan traduint en català/castellà i que personalment són els que em donen el que m'agrada i els hi estic agrait.
K3/3xl ja forma part del passat i és quelcom que no tornarà.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: jangimper i 19 visitants