Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 10 jul. 2015, 18:54

L'ultim que s'ha de perdre es l'esperança, no estic d'acord amb el que has dit, i insisteixo amb el que he dit al meu ultim missatge, hauriem de unir forçes amb alguna pagina de facebook....
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 10 jul. 2015, 21:31

Doncs a la segona página de Facebook que has posat ara plantegen fer una enviada de missatges i estan posant les sèries per decidir, si posem m'agrada al detectiu conan n'enviaran d'aquesta sèrie. Jo enviaré algún missatge els propers diez i potser si es bona idea de cara a després d'estiu o de les eleccions fer una enviada masiva pero amb molta gent i ben preparada, que fa anys que ho fem i cada cop participa menys gent aquí. A mi encara que no m'agradés la sèries si es proposés fer una enviada per una altra sèrie ho faria per ajudar, dos minutos o cinc no costen gaire i poden fer feliç a molta gent.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 11 jul. 2015, 21:00

Teniu el meu suport! No sóc gaire fanàtic d'aquesta série (més que res perquè no m'hi he ficat de ple) però he vist alguns capitols en varïs idiomes i en català m'ha semblat el més fidel i, sobretot, el de més qualitat, que era el que li faltava a la majoria de doblatges.
Per quan arribi l'hora, podré ajudar-vos a fer córrer la veu. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 13 jul. 2015, 23:04

Jo estic d'acord en que s'hauria d'esperar fins a desprès de les eleccions autonòmiques. I mi m'agrada veure series doblades. En alguns casos es millor el doblatge, con en Cowboy Bebop.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 14 jul. 2015, 00:40

condedooku ha escrit:
El doblatge sempre i sempre farà malbé l'obra original, això és irrefutable.


Aixó es completament cert. Per molt bo que sigui un doblatge mai serà més fidel que l'original. El doblatge es una adaptació a una llengüa d'un contingut audiovisual i, a menys que els mateixos actors de doblatge originals doblin aquesta versió, és impossible que expressi totalment el mateix, i més encara parlant d'anime ja que els japos hi fiquen unes veus molt particulars.
En el meu cas, prefereixo perdre una mica de "qualitat" veient un doblatge (si es bo) i, a canvi, poder prestar atenció totalment a l'animació i no als subtitols.

Killy ha escrit:
En alguns casos es millor el doblatge, con en Cowboy Bebop.


Home, millor depén de com es miri. Com ja he comentat, més original no serà però potser que sigui de més qualitat (no he sentit la versió original de Cowboy Bebop però les veus en català em sonen molt bé).

PD: Jo crec que els hi hauriem d'enviar ara també missatges a TVC abans de les noves eleccions autonòmiques. Així, si hi veuen que els espectadors hi ténen interés, també es podrien pensar alguna cosa per la remodelació de Septembre. Tot i axí, dubto que hi canvïn res però com ha dit en Fabre, l'últim que s'ha de perdre és l'esperança ;-)
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 20 jul. 2015, 19:49

A Facebook una página ha fet un esdeveniment per una nova enviada de missatges massius per demanar conan, podeu apuntar-vos i informar-vos aquí:

https://www.facebook.com/events/1466637090298055/

Gràcies!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 22 jul. 2015, 21:26

Ningú s'anima a participar a l'enviada de missatges? Seria la setmana que ve!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 22 jul. 2015, 21:35

conan_1989 ha escrit:
Ningú s'anima a participar a l'enviada de missatges? Seria la setmana que ve!

Be jo ja ho he comentat al facebook ja que per aqui esta força mes "mort" tot plegat.... ^^u
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 26 jul. 2015, 18:37

Demà es farà una enviada masiva de missatges a tv3 y al super 3, si algú vol participar aquí teniu més detalls:

https://www.facebook.com/events/1466637090298055/

gracies!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 29 jul. 2015, 19:13

Continua l'enviada de missatges al super 3 i a tv3, necessitem la vostra col·laboració que un missatge no costa res! Lluitem per l'anime en català! gràcies!!
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 30 jul. 2015, 21:53

doncs jo he enviat i me'n vaig enterar per aquí :) així que.. gràcies per escriure-ho!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 01 ago. 2015, 00:05

Realmente veo dificil que os hagan caso, y mira que es una pena, porque dejar series incompletas es una chapuza, pero tv3 no le importa ya nada que no sea el futbol.
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 01 ago. 2015, 11:48

Estic veient en el facebook de l'esdeveniment les respostes que ha donat tv3 i cap sorpresa, diuen el de sempre, no tenim diners.

Està clar que el no tenir diners els afecta, però les retallades els hi dona simplement l'excusa perfecte, tampoc i tenen cap interès.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 01 ago. 2015, 14:44

terminator ha escrit:
Realmente veo dificil que os hagan caso, y mira que es una pena, porque dejar series incompletas es una chapuza, pero tv3 no le importa ya nada que no sea el futbol.

el futbol???? pro si ia casi no foten res en obert!!! nomes uns quants partits de copa dl rei dels quals nomes son minimament interessants els ultims 3 o 4 si el barça arriba a semis i final XD i ia, pk abanda d'aixo ia.. la pretemporada i para de comptar..
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 01 ago. 2015, 15:20

Des del mail del super3 no contesten, nosaltres continuarem enviant missatges allà a veure si canvien d'opinió poc a poco si som més gent.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 32 visitants