Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 08 jul. 2016, 19:18

tambe pot ser que tinguin alguna clausula de confidencialitat i no puguin dir encara res....
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 11 jul. 2016, 19:33

Nois i Noies recordeu que avui a les 21:00 estrenen el Detectiu Conan!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 11 jul. 2016, 21:18

Enllaç en directe que ara l'estan fent!: http://www.ccma.cat/tv3/directe/super3/#


Recordeu dos episodis diaris i que li em de donar audiencia per web també perquè tingui èxit i portin nous! és la nostra oportunitat de demostrar interès en la sèrie i potser l'última!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 11 jul. 2016, 21:20

conan_1989 ha escrit:
Enllaç en directe que ara l'estan fent!: http://www.ccma.cat/tv3/directe/super3/#


Recordeu dos episodis diaris i que li em de donar audiencia per web també perquè tingui èxit i portin nous! és la nostra oportunitat de demostrar interès en la sèrie i potser l'última!

De fet el tambe sobra, nomes qui te un audimetre a casa pot donar audencia "directa" per la tele, ja que el TDT nomes rep senyal, no l'envia... per tant es obligatori mirarlo a la web per a donar audencia la gent que no te un audimetre (que son molt pocs).
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dl. 11 jul. 2016, 21:47

Genial els capitols.
Feia molt que no veia els primers capitols.
Salut.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dl. 11 jul. 2016, 22:03

Cert, molts pocs tenen audimetre d'aquells, jo l'he posat de fons a l'ordinador que aquests episodis ja mel's sé de memòria però així dono audiencia.

A la web del super 3 han penjat enllaç dels capítols però només em surt el 2 i amb audio japo (es pot posar subs.), estrany: http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu ... o/3832490/

El primer cap l'han fet en 16:9? El segon ja he vist en 4:3, o això o no m'he fixat massa en el 1. Veig que han tallat l'opening i la pista del pròxim conan. I el resum de l'anterior em sembla que també però el final el mantenen.
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dl. 11 jul. 2016, 22:11

La veritat es que estic content que hagin inclòs a la graella de l´estiu el Detectiu Conan. M´he els miro un i un altre cop i no hem canso. :)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dl. 11 jul. 2016, 22:13

Han fet coses molt rares, primer han començat emitint en 4:3 pero sense franjes ni res, per tant la gent que te configurada la tele a 16:9 doncs ho podien veure omplint tota la pantalla (aixo si deformat) o sino podien forçar a 4:3 i veurel be, despres al segon capitol el qeu han fet ha estar incloure unes franges amb el logo del C-33 pero sense canviar la proporcio per tant es veia amb dobles barres, les del C33 i unes barres negres, aixo es solucionaba forçant la tele a 16:9 per a que es treiesen les barres negres adicionals i nomes veure les del C33...

Sobre el qeu han talla doncs ha estat l'ending del capitol 1, el opening del 2 i l'avanç del 2.

Les pistes i acudits mai han estat doblades en aquestos capitols aixi que mes que tallarles simplement ho han emes com sempre.

I sobre el 3alacarta doncs es senten 2 audios a l'hora, un per cada altaveu, el japones i el catala, els he avisat per a que ho arreglin (amb Codi: Lyoko els passaba el mateixi i despres d'avisarlos els van repujar be, tot i que dies despres van tornar a fer el mateix fallo en nous capitols :v)... aviam si repugen el capitol 2 arreglat i posen l'1.

PD: Podries editar el primer post de tots i dir que es important que la gent ho miri pel 3alacarta?
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dl. 11 jul. 2016, 22:27

Per TDT no es pot donar audiència, però suposo que sí poden calcular l'audiència de la televisió per internet (Movistar+, etc.), ja que és vídeo per demanda.
Per cert fabrebatalla, t'has fixat en la qualitat del vídeo? En el vídeo de mala qualitat han posat el que fins ara era bona qualitat (480p, ~200MB), i en el vídeo de IPTV han posat un d'encara millor (720p, ~475MB). Això sí, com els sol passar amb les sèries antigues, es nota la qualitat perduda pel desentrellaçat i que la font és dolenta. Per la seva part, la qualitat de l'àudio també és millorable (això sense tenir en compte que, com que només està en un canal, queda en mono).

Aquí estan els enllaços:
* Mala qualitat: http://mp4-medium-dwn-es.media.tv3.cat/ ... 681068.mp4
* Alta qualitat: http://mp4-high-dwn-es.media.tv3.cat/8/ ... 714638.mp4

EDIT: Quant al que deia del desentrellaçat, no sempre és fàcil de veure, però per exemple aquí es nota. Mireu en Conan:

Spoiler: mostra
Imatge
magiblot l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 11 jul. 2016, 22:35, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dl. 11 jul. 2016, 22:30

magiblot ha escrit:
Per TDT no es pot donar audiència, però suposo que sí poden calcular l'audiència de la televisió per internet (Movistar+, etc.), ja que és vídeo per demanda.
Per cert fabrebatalla, t'has fixat en la qualitat del vídeo? En el vídeo de mala qualitat han posat el que fins ara era bona qualitat (480p, ~200MB), i en el vídeo de IPTV han posat un d'encara millor (720p, ~475MB). Això sí, com els sol passar amb les sèries antigues, es nota la qualitat perduda pel desentrellaçat i que la font és dolenta. Per la seva part, la qualitat de l'àudio també és millorable (això sense tenir en compte que, com que només està en un canal, queda en mono).

Aixo del canvi del 3alcarta ho vaig comentar en un altre fil (que vaig obrir expresament per a aixo xD), ara els medium tenen la qualitat de l'antic high, i el nou high te una qualitat de 720p (clar que es un reescalat en la majoria dels casos, pero al tenir mes bitrate doncs es veu millor).

Sobre el primer que dius tens rao, els qui tenen TDT no poden donar audencia sense audimetre, pero els que tenen Movistar+ o similars doncs no ho se ja que no controlo aquest tema.

Sigui com sigui tothom hauriem de mirar els capitols del 3alcarta tot i mirar tambe els de la tele, es molt important crec jo.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dl. 11 jul. 2016, 22:38

fabrebatalla18 ha escrit:
Aixo del canvi del 3alcarta ho vaig comentar en un altre fil (que vaig obrir expresament per a aixo xD), ara els medium tenen la qualitat de l'antic high, i el nou high te una qualitat de 720p (clar que es un reescalat en la majoria dels casos, pero al tenir mes bitrate doncs es veu millor).

Ostres, doncs jo no me n'havia adonat fins avui. Em pots passar l'enllaç del fil que dius?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dl. 11 jul. 2016, 22:41

magiblot ha escrit:
Ostres, doncs jo no me n'havia adonat fins avui. Em pots passar l'enllaç del fil que dius?

viewtopic.php?f=5&t=20617

EDITO: Al twitter ha estat molt comentat amb aquest hastag: https://twitter.com/hashtag/detectiucon ... t&src=hash i de fet crec que es on hauriem de passar a dir a la gent de mirar els capitols pel 3alacarta ja que alla sempre hi haura molta mes gent que en aquest forum...
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dt. 12 jul. 2016, 00:27

estaria tambe be fer saber a tv3 que han sigut TT a twitter amb Detectiu conan, no seria el primer programa, serie que renovan per bona critica a les xarxes socials
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dt. 12 jul. 2016, 22:01

S'han saltat el capitol 3.... molt malament, espero que algun dia donin algun motiu de perque han pres aquesta decisio ja que justament era un capitol important:
- Agasa dona el llaçet que canvia la veu a Conan.
- Kogoro coneix la Yoko.
- Els nens es fan amics de Conan.
....


PD: A banda de que no paren de "jugar" amb la proporcio del video, a meitat capitol 5 de cop han canvit la proporcio i es força incomode haber de tocar la configuracio de la tele per a ajustar-ho de nou.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Detectiu conan: cada dia al súper 3 a les 21 hores dos episodis! Donem audiència perquè portin nous!

dt. 12 jul. 2016, 22:10

Ja està disponible el vídeo de l'episodi primer (afortunadament us han fet cas).
http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu ... o/3828710/

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants