Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 18 jul. 2016, 11:40

Hola, jo tinc una pàgina del Facebook, que es diu el Detectiu Conan en Català, si vols puc publicar, això que acabes de dir, a la meva pagina, ja que tinc molta gent a la pàgina que li agrada molt el Detectiu Conan.

https://www.facebook.com/ElDetectiuConanenCatala/

Gracies!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 18 jul. 2016, 21:30

Avui es salten el capitol 12: "El segrest de l'Ayumi" i la setmana que ve es saltaran el 26: "En John i el cas de l'assassinat" si la programacio de la web esta be (que tot sembla indicar que esta be ja que per ara s'han saltat els capitols que deien que es saltarien...) no entenc que esta fent TV3, han perdut els masters? sels han fet mal be? els aguarden per a emetrels mes tard? Si es aixo ultim, per que? Justament el capitol 3 era molt important com per a saltarsel...
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 19 jul. 2016, 00:18, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 19 jul. 2016, 00:15

Per una vegada que tenen els cullons d'emetre alguna cosa interessant en aquest canal que no és ni la sombra del que va ser el K3 ni en els darrers anys (ja no dic ni a l'època daurada del K3) no poden ni fer-ho bé.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 19 jul. 2016, 09:23

també ho van fer fa uns anys amb code lyoko, es van saltar 3 o 4 capis i potser per les queixes els van emetre al final... aixo deuen ser el coi de becaris k no saben k foten, si esk a l'estiu les tv van com el putu cul (per si no fessin prou pifiades amb l'equip "titular"...)
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 20 jul. 2016, 10:55

No oblidem veure els episodis a la web del super 3 perquè doni audiència!: http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu ... o/3852370/
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 20 jul. 2016, 11:30

En els doblatges de vegades no es dobla els episodis per ordre en algunes ocasions l'únic que puc pensar es que ho hagin donat tal cual com ho van doblar en el seu dia sense posar els episodis per ordre.

No sèria la primera vegada que hi han sèries o remisions que passa això per culpa de un responsable que no està atent on ha d'estar-hi .
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 22 jul. 2016, 15:23

¿No han penjat a la web el capítol 'L'assassinat de l'ascensor'?. M'ho vaig perdre ahir tots dos capítols i només he pogut veure el capítol 'L'assassinat de la núvia' a la web.
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 22 jul. 2016, 19:22

Tindré que reportar a TV3 com de costum Detectiu conan es penja molt i la app de TV3 per TV samsung dona pena i no se que fan els desevolupadors web.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 26 jul. 2016, 21:36

Algú ha enviat missatges a tv3 o al super 3 com vaig dir posts enrere? A mi em van contestar que esperen que la sèrie tingui un llarg recorregut i que si funciona no descarten portar nous episodis.

Pero primer cal veure els episodis diariament a la web perquè els conta com audiència, no costa res picar l'enllaç: http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 26 jul. 2016, 21:49

Fabrebatalla18 ha escrit:
Tinc varies coses a comentar-vos i m'agradaria obtenir resposta de tots els punts, per tant intentare remarcar els punts en qüestio:

A) De moment ja us heu saltat dos capitols: el 3 i el 13 amb els següents titols respectivament: "Compte amb els ídols" i "El segrest de l'Ayumi", la pregunta es, per quin motiu? He "perdut" les "cintes" originals? Heu pres aquesta decisio per algun motiu en especial? Teniu mal ordenada la llista de capitols? Si fos aixo ultim problablement us podria ajudar ja que se l'orde de tots els capitols, a mes de que a la wikipedia en catala estan perfectament ordenats: https://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d% ... ctiu_Conan

B ) Aquest punt te a veure amb l'anterior, segons la vostra programacio us tornareu a saltar un altre capitol la setmana vinenent, el capitol 27 titolat "En John i el cas de l'assassinat", de nou us pregunto el mateix que a l'anterior, per quin motiu preneu aquesta decisio?

C) Finalment us volia informar de que ahir (21/07/2016) vareu emetre dos capitols pel TDT, fins aquin normal i correcte, pero al 3alacarta no els vau publicar tots dos, nomes un, i de fet el que si que vau publicar tampoc ho vau fer "correctament" ja que no esta en la nova qualitat HD com si estan els altres capitols, el vau publicar amb menys qualitat, aixo es un error o es que heu tornat a la qualitat anterior per algun motiu?

Espero que s'entengui la meva critica constructiva ja que l'unic que vull es veure la meva serie preferida amb ordre i sense errors, com us vaig dir us estic eternament agrait per haberla tornat a emetre!

PD: Si us puc ajudar en res (amb l'ordre dels capitols) a mi no m'importaria colaborar de forma desinsteresada!



Servei d'Atenció a l'Audiència ha escrit:
Benvolgut ... :

Gràcies per contactar amb nosaltres.
Li donem les gràcies per estar tant al cas de la nostra programació i si mai el necessitem, ens hi posaríem en contacte amb vostè.
Respecte de les seves consultes i apreciacions , hem de dir-li que estem fent alguns petits canvis informàtics que poden generar que algunes vegades que es cometin errors involuntaris.
Gràcies per la seva comprensió.

Cordialment,

Servei d'Atenció a l'Audiència


Amb respostes com aquesta em pregunto si hi ha un huma atenent als espectadors... Pero be, no vull dir que no haguem d'enviar missatges ni desanimar a ningu, nomes volia exposar la meva experiencia amb aquest servei d'atencio a l'audencia...
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 27 jul. 2016, 17:48

Aquests missatges arriben al Servei d'Atenció a l'Audiència i no al departament corresponent.
La clau seria aconseguir contacte amb el departament directament, tot i que no sé si ho tenen permès. Malauradament, tampoc no tinc ni idea de com aconseguir això ^^u
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 28 jul. 2016, 20:28

Mireu aixo:

#DetectiuConan3xl entre els 10 videos mes vistos del 3alacarta: http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/mes-vist/

Hauriem d'aconseguir que els capitols de Conan sempre estiguin en aquesta llista!

PD: Crec que als "7 dies" no surt simplement perque els retiren als 2 dies els videos...
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 28 jul. 2016, 23:54

Seria bona idea fer una captura de pantalla i enviar-la al servei d'atenció d'audiència perquè n'estiguin al tant, jo vaig picant a l'episodi quasi tots els dies encara que després no els vegi, no costa res.

Us deixo la resposta que em van donar el dia 13 quan els vaig dir que es saltaven un episodi i preguntant per nous episodis. Els vaig dir que la sèrie al Japó encara té molt èxit i que la peli d'aquest any es la segona més vista després d'Star Wars.

Resposta tv3:

Benvolgut David :

Gràcies per dir-nos ho.

És veritat que ens hem saltat el capítol 3. No és un error i tenim intenció de recuperar-lo més endavant. De totes maneres, malgrat que tots els capítols són importants, aquest no ho és per la trama.



Tenim l’esperança que la sèrie ens funcioni molt bé i si és així, la nostra intenció és que tingui un llarg recorregut, fins i tot amb el doblatge català de capítols nous.

Esperem que sigui possible .

Moltes gràcies .

Cordialment,

Servei d'Atenció a l'Audiència
www.ccma.cat/atencio


Com us vaig dir, no descarten portar-ne nous si té èxit així que fem el que puguem mirant els episodis! http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 29 jul. 2016, 00:10

conan_1989 ha escrit:
Seria bona idea fer una captura de pantalla i enviar-la al servei d'atenció d'audiència perquè n'estiguin al tant, jo vaig picant a l'episodi quasi tots els dies encara que després no els vegi, no costa res.

Imatge

De fet no coneixia fins avui aquest apartat amb els 20 videos mes vistos del 3alacarta pero no dubto de que ha hagut de pujar mes posicions altres dies, el problema es que com que els retiren en 2 dies (molt abans del que tocaria segons la data de caducitat) doncs no poden acumular tantes visites com altres videos propis de TV3...

PD: Es una molt bona noticia el que t'han dit, molt esperançador, tot i que no podem cantar victoria ja que correriem el risc de que la gent passes de mirar els capitols fins la suposada emisio de nous capitols i llavors al perdre audencia potser mai arribariem, insisteixo en que hem de posar mes inpetut en que la gent miri els capitols al 3alacarta ja que penso que potser la clau.
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 29 jul. 2016, 00:30

Divendres 29
Assassinat als estudis de televisió
L'assassinat de la cafeteria

Dilluns 01
Un tresor molt amagat
L'home misteriós del cas de l'assassinat de la casa de la muntanya (I)

Dimarts 02
L'home misteriós del cas de l'assassinat de la casa de la muntanya (II)
El cas de l'assassinat de dilluns a dos quarts de vuit del vespre

Dimecres 03
El cas de l'assassinat del cactus
El cas de l'assassinat de la festa del foc

Dijous 04
El cas de l'hereva assassinada (I)
El cas de l'hereva assassinada (II)

Divendres 05
L'incident de la bandera estripada
L'assassinat del karaoke

I per al dilluns 8 començará la temporada 2. Si no haguessin saltat capítols, la segona temporada començaria el dimarts o el dimecres. És com si ho haguessin fet a posta.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants