Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 29 jul. 2016, 00:35

Nallzeta ha escrit:
I per al dilluns 8 començará la temporada 2. Si no haguessin saltat capítols, la segona temporada començaria el dimarts o el dimecres. És com si ho haguessin fet a posta.

No crec que es saltin capitols per motius tant absurds, jo sospito de que els falta material (s'ha espatllat alguna cinta/DVD i potser l'han demanat al Japo o a Arait i fins que no els hi enviin no poden emetrels, almenys es l'unica excusa que tindria una mica de logica, la resta es o que TVC no sap l'ordre dels capitols o que ho emeten com els dona la gana.

PD: Te sentit el que he dit tambe perque fins i tot abans de començar l'emisio els vaig avisar de si es saltarien o no el capitol 3 i em van dir que sel saltarien i que ho feien sabent-ho pero que l'emetrien mes tard (tot i que l'excusa de qu no es important per a la trama es falsa ja que el 3 era important i molt...).
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 29 jul. 2016, 11:46

Quin és el capítol que s'han saltat?
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 29 jul. 2016, 13:34

Comte Urà ha escrit:
Quin és el capítol que s'han saltat?


S'han saltat, crec i de moment, 3 capítols.

(Numeració japonesa)
Capítol 03 - Compte amb els ídols
Capítol 12 - El segrest de l'Ayumi
Capítol 26 - En John i el cas de l'assassinat

Els he vist tots 3 abans que emetessin el següent capítol.

fabrebatalla18 ha escrit:
No crec que es saltin capitols per motius tant absurds, jo sospito de que els falta material (s'ha espatllat alguna cinta/DVD i potser l'han demanat al Japo o a Arait i fins que no els hi enviin no poden emetrels, almenys es l'unica excusa que tindria una mica de logica, la resta es o que TVC no sap l'ordre dels capitols o que ho emeten com els dona la gana.

PD: Te sentit el que he dit tambe perque fins i tot abans de començar l'emisio els vaig avisar de si es saltarien o no el capitol 3 i em van dir que sel saltarien i que ho feien sabent-ho pero que l'emetrien mes tard (tot i que l'excusa de qu no es important per a la trama es falsa ja que el 3 era important i molt...).


Tens raó, té més sentit el que dius, no havia pensat en cap moment que podria ser això. Es una mica extrany que els passi això, però es una possibilitat. 5 anys amb els DVD fent pols en el magatzem xD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 29 jul. 2016, 17:14

Ostres! Ja deia jo que faltaba un capítol! El capitol d'en John és per mi un dels més emotius de tota la serie. Dons molt malament...
I parlant de coses dolentes. Avui he descobert de que l'actor de veu Enric Serra Frediani (Dabra a Bola de Drac, Hadler a Fly i veus secundaries a Detectiu Conan) va morir en abril. D.E.P
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 30 jul. 2016, 10:49

Això explica perque no va sortir a Bola de Dra Kai, una llastima(DEP). Per mi el que més recordaré és el seu riure, molt malèvol, especialment fent de Hadler.

A Detectiu Conan sempre serà la primera veu d'en Gin
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 30 jul. 2016, 12:47

A mi me faltan los capítulos 20 y 27 (Numeración de tv3)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 30 jul. 2016, 12:50

AOCarallo ha escrit:
A mi me faltan los capítulos 20 y 27 (Numeración de tv3)

El primero fallo de TVC por no ponerlo en 3alacarta (curiosamente creo que nunca lo han puesto ya que no lo encuentro en la cache de google), el segundo es porque TVC no lo emitio en la TV, se saltaron ese capitulo (ya es el tercero que se saltan).
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 30 jul. 2016, 13:02, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 30 jul. 2016, 12:53

Pues vaya, que despiste llevan.
Por lo que dices, el primero si lo emitieron por la tv.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 30 jul. 2016, 13:04

AOCarallo ha escrit:
Pues vaya, que despiste llevan.
Por lo que dices, el primero si lo emitieron por la tv.

Si lo emitieron y el mismo dia les dije que no lo habian puesto en el 3alacarta pero pasaron de mi mensaje... y ahora ya es demasiado tarde para que lo pongan, quizas en otra reposicion (cosa que dudo ya que parece que nunca pusieron ese capitulo en el 3alcarta en las otras emisiones... Me gustaria mucho que el servicio de atencion a la audencia fuera mas eficiente y que si les dices que falla X cosa la arreglara a tiempo (ahora mismo solo dan 2 dias para informar ya que en 2 dias retiran los capitulos :(
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 30 jul. 2016, 17:19

Pensarán que como solo lo ven niños pequeños no se fijarán en eso y que da igual si se saltan alguno.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 30 jul. 2016, 21:40

Segueix estan entre els videos mes vistos, veig que te força bona acollida, esta al "top 5":

Imatge
 
 
Kanbeisuikoden
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dt. 23 abr. 2013, 22:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dg. 31 jul. 2016, 10:27

Jo vaig enviar un correu a TV3 preguntant per la possibilitat de emetre nous capitols i m`han dit que de moment han comprat 7 temporades i una mica mes.

Per altre banda, es una llastima que L´actor de doblatge d´en Dabla/Dabra en hagi deixat. Era una veu unica molt bona. Cada cop tenim menys i menys actors amb veus potents o greus, o com a minim es la sensacio que yo tinc
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dg. 31 jul. 2016, 16:33

Acabo de mirar el capitol 26 En John i el cas de l'assassinat i si que era un capitol molt bo. LLastima que no l'hagin emes
Jo le vist de la relese de Adria. Salut
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 01 ago. 2016, 09:59

L'assassinat de la cafeteria en 5e lloc. No m'extranya. És molt bo el capítol, i a més surt l'Eri Kisaki. XD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 59 visitants