Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
pepe23
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dl. 08 ago. 2016, 01:14

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 08 ago. 2016, 01:17

Bones!
L'altre dia veient un capítol del conan, em vaig adonar que han canviat el doblador de la Sonoko, als capítols que s'emetien al k3 tenia una veu diferent. Sóc l'únic que se'n va adonar? Esperem que duri la sèrie !!
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 08 ago. 2016, 02:02

Jo crec que sempre ha estat l'Eva Lluch l'actriu de doblatge de la Sonoko.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 08 ago. 2016, 13:36

Probablement t'has confós. Als primers episodis a vegades era la Berta Cortés i a vegades l'Anna Maria Camps, fins que van estabilitzar a l'Eva Lluch.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 08 ago. 2016, 19:49

Exacte, el canvi de de la Sonoko crec que es produeix en la primera aparició d'en Kaito Kid. Igual que en Heiji Hattori no té la seva veu habitual fins la seva segona aparició (el cas de l'assassinat de la trobada de fans de Holmes)
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 08 ago. 2016, 22:01

Noín ha escrit:
Exacte, el canvi de de la Sonoko crec que es produeix en la primera aparició d'en Kaito Kid.


El canvi permanent va ser a partir de l'episodi "El cas de l'hereva assassinada (2a part)". En els següents dos episodis (el de la bandera estripada y el del karaoke) la Sonoko també surt i suposo que en Joan Pera es va adonar que no era un personatge tan secundari i que hauria de tenir veu fixa.

En quant a canvis de veus, els que es porten la palma son els homes de negre. El fet de sortir cada 60 ó 70 episodis va fer que tinguèssin una veu diferent cada vegada, més o menys igual que en Kid Cat.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 08 ago. 2016, 22:10

Saggio ha escrit:
El canvi permanent va ser a partir de l'episodi "El cas de l'hereva assassinada (2a part)". En els següents dos episodis (el de la bandera estripada y el del karaoke) la Sonoko també surt i suposo que en Joan Pera es va adonar que no era un personatge tan secundari i que hauria de tenir veu fixa.

En quant a canvis de veus, els que es porten la palma son els homes de negre. El fet de sortir cada 60 ó 70 episodis va fer que tinguèssin una veu diferent cada vegada, més o menys igual que en Kid Cat.

Mes o menys es com dius tu, llastima que no redoblesin els primers capitols per mantenir les veus.... per cert, Kid Cat es un error de traduccio procedent dels guions anglesos de TMS (el capitol 76 es va traduir del guio angles), de fet casi tots els doblatges que he escoltat tenen aquest error a causa del guio de doblatge, pero despres a Kaito Kid se l'anomena o be "Kaito Kid" o be "Kid el lladre" al doblatge catala.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 09 ago. 2016, 11:00

Una vegada em vaig atrevir a fer el llistat sencer de veus d'en kaito Kid en català, i la vaig voler penjar a la web eldoblatge.com, però no mho van posar.Realment és molt complicat mantenir una veu en personatges que surten molt poc, i jo ho justifico perque ha de ser complicat. En català a en Kaito Kid jo sempre el recordo com a Claudi Domingom la seva primera veu, tot i que també li quedava bé la de l'Arlbert Trifol o en Carles Lladó(va ser una sorpresa agradable que en Claudi fes de nou de Kaito Kid en una de les pelis).

Lo dels homes de negre també és complicat, si bé s'han fet esforços, a vegades per matenir les veus, especialment si aquests personatges surten mes d'un cop en una mateixa tongada d'episodis (rares vegades).Però és molt complicat. A mi em va encantar la veu d'en Domenech Farel fent de Gin, quan apareix la Haibara, però bé tampoc emqueixo dels canvis de veu perque és realment complicat mantenir. (per cert, per variar l'oriol de Batlle, amb la seva peculiar veu, va fer de Gin, una vegada, quan maten l'Akemi Miyano(Masami Hirota).

El canvi de veu que si em va saber greu va ser el de la Jodie, crec que la Teresa Manresa ho clavava,sobretot quan feia l'accent anglés però va deixar la serie. També he de dir que la seva darrera veu, la de la Montse Puga(Robin a One Piece) li quedava bé.

Realment crec que podem estar satisfets que una serie taaaaaaaant llarga, amb canvis de directors i anys i anys de doblatgemhagi conservat les seves principals veus(tret la d'en Kogoro)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 09 ago. 2016, 19:40

Imatge

Aixo nomes pot voler dir 2 coses:

- Detectiu conan es molt vist (almenys a la web).

- Casi ningu usa el 3alacarta i es molt "facil" arrirbar a la 3a posicio i mantenirse al ranking dels 20 mes vistos (fins i tot arribant a la posicio 10 o 5 desde que ho fan).

Esperem que sigui la primera :)
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 10 ago. 2016, 00:13

Com se li dona audiència a això exactament? Veient-lo en directe? O es pot veure també en diferit?
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 11 ago. 2016, 08:58

Algú va veure ahir Detectiu Conan? Sabeu qui li va posar veu al Heiji? A mi la veu em recordava en alguna cosa a la d'en Kizaru. (No recordo ara el seu nom.)
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 11 ago. 2016, 11:02

La veu d'en Heji era la de l'Eduard Itchart (que fa de Doraemon xd). El pròxim cop que surti ja tindrà la veu habitual.

Encara recordo el dia que van emetre per primera vegada el capitol d'ahir, em vaig quedar amb les ganes de veure el següent al saber que sortiria en Shinichi
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 11 ago. 2016, 11:10

Es tornen a saltar un altre capítol, aquesta vegada: "02x052-El cas de l'assassinat del follet de la boira" especial de 40 min. que Super3 ho hauria emès en dues parts.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 11 ago. 2016, 13:15

Saggio ha escrit:
Noín ha escrit:
Exacte, el canvi de de la Sonoko crec que es produeix en la primera aparició d'en Kaito Kid.


El canvi permanent va ser a partir de l'episodi "El cas de l'hereva assassinada (2a part)". En els següents dos episodis (el de la bandera estripada y el del karaoke) la Sonoko també surt i suposo que en Joan Pera es va adonar que no era un personatge tan secundari i que hauria de tenir veu fixa.

En quant a canvis de veus, els que es porten la palma son els homes de negre. El fet de sortir cada 60 ó 70 episodis va fer que tinguèssin una veu diferent cada vegada, més o menys igual que en Kid Cat.


Exactament. Pena, els homes de negre haurien de conservar-la, tant canvi talla una mica el rollo xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 11 ago. 2016, 13:26

Nallzeta ha escrit:
Es tornen a saltar un altre capítol, aquesta vegada: "02x052-El cas de l'assassinat del follet de la boira" especial de 40 min. que Super3 ho hauria emès en dues parts.

I encara no han donat cap explicacio convincent... molt mal per part de TV3.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 11 ago. 2016, 14:24

Gràcies al Noin per respondre el meu dubte. No m'haguès imaginat que era la veu d'en Doraemon. XD
I jo tinc una teoria sobre el motiu per el cual es salten l'episodi del follet de la boira. En aquest capítol maten a un sacerdot, i com fa poc en van matar un a França, no el volen emetre por similituts. Torno a repetir, això que he escrit és una teoria meva.
I segurament es van saltar el d'en John per no tenir problemes amb els animalistes.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants