Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 08 set. 2016, 22:06

El capitol d'avui de ''L'assassinat de L'esquiada'' ha estat molt be. Pero entre les imatges del ending i l'avançament de capitol
han fet un super spoiler de qui es l' asssassí. Jo realment com la majoria ja ho s'havia qui es perque recordava l'antiga emisio.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 09 set. 2016, 00:02, en total s’ha editat 2 vegades.
 
pepe23
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dl. 08 ago. 2016, 01:14

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 08 set. 2016, 23:53

xagasa ha escrit:
El capitol d'avui de ''L'assassinat de L'esquiada'' ha estat molt be. Pero entre les imatges del ending i l'avançament de capitol
han fet un super spoiler de qui es l' asssassí. Jo realment com la majoria ja ho s'havia qui es perque recordava l'antiga edició.

Hi ha capítols bons. A mi m'agrada un en particular que crec que és un dels millors, s'anomena el cas de l'investigació del castell antic de color blau, és el 100 i pico.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 08 set. 2016, 23:57

pepe23 ha escrit:
xagasa ha escrit:
El capitol d'avui de ''L'assassinat de L'esquiada'' ha estat molt be. Pero entre les imatges del ending i l'avançament de capitol
han fet un super spoiler de qui es l' asssassí. Jo realment com la majoria ja ho s'havia qui es perque recordava l'antiga edició.

Hi ha capítols bons. A mi m'agrada un en particular que crec que és un dels millors, s'anomena el cas de l'investigació del castell antic de color blau, és el 100 i pico.

136 i 137, si no recordo malament. Ho recordo perque son 2 dels que van remasteritzar al Japo. Per cert, vosaltres creieu que emetran els mateixos capitols que va dir Arait que posaria al Youtube (200, suposo que en numeracio internacional, que per a la japonesa seria 185: "El famós detectiu assassinat (I)"? Ho dic perque em sembla molt sospitos que just ara que ho emeten al Super3 a Arait els dona per fer una emisio pel youtube...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 09 set. 2016, 11:12

No acostumo a veure els capitols a 3alacarta. Pero ahir em va donar per tornar a mirar el capitol de detectiu conan i la qualitat de 3alacarta no es dolenta sino lo seguent. ¿Te opcions de qualitat 3alacarta com te youtube o es la qualitat que surt predefinida?
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 09 set. 2016, 18:32

La qualitat per defecte es la mitja.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 09 set. 2016, 18:35

AOCarallo ha escrit:
La qualitat per defecte es la mitja.

Depen del dispositiu, al PC, consoles i Smart TV es en high, als mobils i tabletes es en medium. El que passa es que han tornat als 576p per a Conan (els 20 primers capitols o aixi els van publicar en 720p, que tot i ser un reescalat i tenir una qualitat regular es veia molt millor ja que usaba mes bitrate).
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 10 set. 2016, 02:10

Hi ha una certa temporada que tallaven els epílegs i un dels episodis es va notar massa perquè sortia als avanços.

Va ser en un que la Ran parlavà amb l'Ai sobre Conan però aquesta escena la van tallar.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 10 set. 2016, 12:15

Ara que comença septembre em de demostrar que l'èxit de la sèrie fins ara no ha sigut només per vacances, tothom a picar als capitols si us plau: http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/

El futur de la sèrie i de l'anime en català d'aqui a un temps quan torni a tenir tv3 diners depèn d'accions com veure els episodis de conan!
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 10 set. 2016, 15:19

Donava per fet que es conectava desde l'ordinador.

Com que existeix la qualitat high es evident que en algún moment es fa servir, per sort també la podem fer servir per ordinador.
fabrebatalla18 ha escrit:
AOCarallo ha escrit:
La qualitat per defecte es la mitja.

Depen del dispositiu, al PC, consoles i Smart TV es en high, als mobils i tabletes es en medium. El que passa es que han tornat als 576p per a Conan (els 20 primers capitols o aixi els van publicar en 720p, que tot i ser un reescalat i tenir una qualitat regular es veia molt millor ja que usaba mes bitrate).
 
Avatar de l’usuari
Jopath
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 10 set. 2016, 17:50
Ubicació: Barcelona

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 10 set. 2016, 18:09

xagasa ha escrit:
No acostumo a veure els capitols a 3alacarta. Pero ahir em va donar per tornar a mirar el capitol de detectiu conan i la qualitat de 3alacarta no es dolenta sino lo seguent. ¿Te opcions de qualitat 3alacarta com te youtube o es la qualitat que surt predefinida?

Tot depèn de la connexió a internet, és com el youtube. Se't carrega automàticament la qualitat adequada per a que no et tinguis d'esperar a carregar el vídeo. Parlant del 3alacarta, cada cop posen més anuncis.
© Jopath 2017
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 10 set. 2016, 21:04

No estic d'acord, el 3alacarta depen del dispositiu, tinguis l'internet que tinguis es carrega el video en high si estas al PC (fins fa poc ho carregaba en medium i l'high era exclusiu de consoles i Smart TV).
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 10 set. 2016, 21:13

fabrebatalla18 ha escrit:
Per cert, vosaltres creieu que emetran els mateixos capitols que va dir Arait que posaria al Youtube (200, suposo que en numeracio internacional, que per a la japonesa seria 185: "El famós detectiu assassinat (I)"? Ho dic perque em sembla molt sospitos que just ara que ho emeten al Super3 a Arait els dona per fer una emisio pel youtube...

Em cito a mi mateix per a autorespondrem:
Doncs es veu que tenia rao... justament tenen els mateixos capitols que pensa emetre Arait Multimedia.
Imatge

https://twitter.com/TerryWolles/status/ ... 8049130496


PD: Recordeu que ells parlen en numeracio internacional, es a dir que segons aquest missatge nomes emetran fins al 186....
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 10 set. 2016, 21:41

Sense comentaris que ara només siguin 186 episodis, esperem que amb l'èxit es replantegin més però malament anem
 
gigiabbak
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 10 set. 2016, 22:12

El detectiu Conan

ds. 10 set. 2016, 22:16

Si voleu que portin nous capitols de detectiu conan escriviu a atencio al public de tv3. http://www.ccma.cat/atencio/
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 10 set. 2016, 22:26

gigiabbak, no facis fils nous quan ja hi ha altres iguals, combino el teu missatge amb el tema ;)
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants