Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Jopath
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 10 set. 2016, 17:50
Ubicació: Barcelona

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 10 set. 2016, 23:10

fabrebatalla18 ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Per cert, vosaltres creieu que emetran els mateixos capitols que va dir Arait que posaria al Youtube (200, suposo que en numeracio internacional, que per a la japonesa seria 185: "El famós detectiu assassinat (I)"? Ho dic perque em sembla molt sospitos que just ara que ho emeten al Super3 a Arait els dona per fer una emisio pel youtube...

Em cito a mi mateix per a autorespondrem:
Doncs es veu que tenia rao... justament tenen els mateixos capitols que pensa emetre Arait Multimedia.
Imatge

https://twitter.com/TerryWolles/status/ ... 8049130496


PD: Recordeu que ells parlen en numeracio internacional, es a dir que segons aquest missatge nomes emetran fins al 186....

Quins pebrots que tenen! Això sí, per comprar noves llicències de bola de drac no els hi falten calers. Poden fer que el super3 es torni a convertir en un canal de referència i deixen escapar-ho de les mans.
© Jopath 2017
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dg. 11 set. 2016, 19:22

S'aurien de pasar pel forum els de tv3 per fer la programació.

Jo m'enrecordo d'una serie d'un monstre de xocolata, es deia Horry (o una cosa així).
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dg. 11 set. 2016, 21:13

AOCarallo ha escrit:
S'aurien de pasar pel forum els de tv3 per fer la programació.

Jo m'enrecordo d'una serie d'un monstre de xocolata, es deia Horry (o una cosa així).



Jo l'estic buscant fa temps i es impossible :(






Per cert, quins cabrons els de TV3. Primer diuen que podrien portar nous capitols i ara diuen que no emetran ni els que tenen ja doblats.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 11:35

La plantilla pre hivern que estan anuncian de dibuixos es penosa. Ya podrien currarsu mes
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 11:48

Han comprat 4 o 5 series de dibuixos. Si als nens (repeteixo NENS) els hi agrada bé per ells.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 13:17

fabrebatalla18 ha escrit:
No estic d'acord, el 3alacarta depen del dispositiu, tinguis l'internet que tinguis es carrega el video en high si estas al PC (fins fa poc ho carregaba en medium i l'high era exclusiu de consoles i Smart TV).

Tens raó, però hi ha un problema: els primers episodis van ser reencodejats (i per tant les versions 480p eren de major qualitat), però des de que ja no hi ha la versió 720p és perquè estan fent servir els vídeos encodejats al 2011, amb una versió i configuració del còdec molt menys eficient (que, si no tenen cap bon motiu per explicar això, em sembla que són una colla de mandrosos).

I per cert: crec que ja podríeu agrair que estiguin fent la sèrie. Començar a queixar-se fins i tot abans que acabin la tongada actual és abusiu. I la veritat sigui dita: dels episodis nous sense doblar, molts són de relleno, excepte alguns que venen quasi justament després d'on ho van deixar. No exagero dient que són avorrits de veure, i que ningú amb dos dits de seny gastaria diners en ells anant justos de pressupost (encara que aquí podem discutir la situació financera de TV3 malgrat tenir un pressupost anual de més de 200 milions d'euros que segurament mai ens posarem d'acord sobre si estan ben invertits). En tot cas, aplaudiria el doblatge d'episodis selectius (la qual cosa faria molt més agradable seguir la sèrie perquè tos els episidis serien interessants o significatius per la trama). Però no crec que TMS permeti fer coses així.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 13:33

hola

Jo si donare una petita solucio, ja que si hara ens porten capitols, ja emessos, com aconseguir que compren de nous o els doblen.

Jo per la meua part, si donaria una ajuda economica, de una petita cantitat de diners per a que porten nous capitols, pero que TV3, sapiga que si fem una donacio economica es per a comprar aquest nous capitols d'en conan.

Avui en dia, es molt dificil que ens porten mes anime, ja que pareix que la gent jove estem oblidats per a TV3, i volem anime. No dibuixos que per a mi, la cualitat es roina, perque es per a nens de menys de 5 anys.

pd. Ja tinc la pelicula 20, pero esta en Korea.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 13:39

magiblot ha escrit:
I per cert: crec que ja podríeu agrair que estiguin fent la sèrie. Començar a queixar-se fins i tot abans que acabin la tongada actual és abusiu. I la veritat sigui dita: dels episodis nous sense doblar, molts són de relleno, excepte alguns que venen quasi justament després d'on ho van deixar. No exagero dient que són avorrits de veure, i que ningú amb dos dits de seny gastaria diners en ells anant justos de pressupost (encara que aquí podem discutir la situació financera de TV3 malgrat tenir un pressupost anual de més de 200 milions d'euros que segurament mai ens posarem d'acord sobre si estan ben invertits). En tot cas, aplaudiria el doblatge d'episodis selectius (la qual cosa faria molt més agradable seguir la sèrie perquè tos els episidis serien interessants o significatius per la trama). Però no crec que TMS permeti fer coses així.

Diria que ho hem agrait força, pero no deixa de ser decepcionant que doblin series com bola de drac kai (que a sobre l'ultima saga no necesitaba ser redoblada ja que originalment (Z) ja es va traduir de forma força correcta) i que en canvi a l'hora de dur novetats de debo ens vinguin amb l'excusa de la falta de diners.... sobre l'idea que dius, espero que no et facin cas, no m'agradaria que comencin a mutilar la serie....
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 14:46

Audiencies de la setmana passada:
https://twitter.com/fabrebatalla/status ... 1464531968

Segueix sent el mes vist del canal i ja van 4 setmanes consecutives que es aixi...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 18:08

Caram m'ha decepcionat molt que no haguin comprat mes capitols. Esperem que quan arribin al ultim que volen emetre les audiencies donin a comprar un altre pack de capitols. No se si ho vaig veure malament perque estava per la cuina preparant el dinar pero em va semblar que anunciaben la serie de dibuixos ''Calimero''. Mare meva jo la veia per tv1 quan tenia 4 anys. Soposo que una serie tan vella quasi els haura sortit regalada. Bueno de fet el xou del corre camins es de la epoca de me mare. Ole visca els clasics. Si compren algu mes antic ja sera en blanc i negre. Salut.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 19:11

No podria ser que fessin com amb Shin Chan? Des de que van comprar shinchan han anat emetent tongades de capítols doblats cada cert temps.Primer una tongada, després una altra i fa no gaire van començar una nova.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 19:55

Quins records... gràcies.
Django ha escrit:
AOCarallo ha escrit:
S'aurien de pasar pel forum els de tv3 per fer la programació.

Jo m'enrecordo d'una serie d'un monstre de xocolata, es deia Horry (o una cosa així).



Jo l'estic buscant fa temps i es impossible :(






Per cert, quins cabrons els de TV3. Primer diuen que podrien portar nous capitols i ara diuen que no emetran ni els que tenen ja doblats.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 20:51

xagasa ha escrit:
Caram m'ha decepcionat molt que no haguin comprat mes capitols. Esperem que quan arribin al ultim que volen emetre les audiencies donin a comprar un altre pack de capitols. No se si ho vaig veure malament perque estava per la cuina preparant el dinar pero em va semblar que anunciaben la serie de dibuixos ''Calimero''. Mare meva jo la veia per tv1 quan tenia 4 anys. Soposo que una serie tan vella quasi els haura sortit regalada. Bueno de fet el xou del corre camins es de la epoca de me mare. Ole visca els clasics. Si compren algu mes antic ja sera en blanc i negre. Salut.


sera la versio en animacio en 3d que ja emet algun canal de pagament
 
 
Avatar de l’usuari
Jopath
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 10 set. 2016, 17:50
Ubicació: Barcelona

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 21:15

Fa uns anys, l'anime era gairebé tot el que es veia a la televisió, els nens d'avui en dia s'entretenen amb qualsevol tonteria que fagi una mica de gràcia. La nostra generació ha caducat.
Jopath l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 12 set. 2016, 22:08, en total s’ha editat 1 vegada.
© Jopath 2017

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants