Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 18 març 2017, 15:18

Jo ja els ho he agraït via atenció a l'audiència. M'han dit allò que volen emetre les pelis per Setmana Santa i res més.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 18 març 2017, 17:55

Doncs no emetràn episodis nous? Només pel·lícules?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 18 març 2017, 17:56

Django ha escrit:
Doncs no emetràn episodis nous? Només pel·lícules?

Clar que els emetran, ja o va confirmar la veu d'en Conan, pero curt termini (Setmana Santa) nomes emetran les pelicules, els capitols encara no tenen un data determinada.
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 18 març 2017, 17:58, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 18 març 2017, 17:57

Gracies! Ja m'havia asustat.
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 24 març 2017, 23:36

¡¡Doncs mira que bé!! Ostres doncs hauré d´anar preparant espai d´enmagatzenament per els nous capitols i pel·licules del DC que segur compartireu per aquí ¿No? :profident: Jo també els hi enviaré un missatge d´agraïment a els de TVC per molestar-se en reengegar-lo. :sant:
 
Avatar de l’usuari
Airin
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dg. 28 ago. 2016, 13:02

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 29 març 2017, 20:07

......
Airin l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 22 jul. 2017, 16:56, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 29 març 2017, 22:14

Editat.
Ramon10 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 30 març 2017, 11:49, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 30 març 2017, 00:58

Si ja van avisar a alguns dobladors fa unes setmanes, està clar que al doblador d'en Kogoro també l'avisarien, i té totes les paperetes de ser en Jordi, i si és el cas, obviament no li diran ara que no.

Mentre que aquí es parlava d'enviar missatges simplement agraint per rescatar la sèrie, amb aquest missatge pareix que no s'aprecia gens això, i a més exigint, donant per suposat que tothom pensa el mateix, i amb un to que es pot interpretar com amenaçant. La part final del missatge és...

Penseu que si canvieu la veu i no poseu la d'en Mark Ullod perdreu audencia, som una pàgina de Facebook amb més de 300 persones, els que opinem el mateix


En fi, cadascu enviarà el missatge si vol, però pareix més una pataleta que una petició real.

Pd: I a mi realment m'agrada també més en Mark Ullod com Kogoro, però a aquestes alçades ja...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 30 març 2017, 01:14

Sí, en Jordi Royo ja està confirmat.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 30 març 2017, 05:01

Jo tambe trobo a faltar en aquell missatge mes gratitud per haberse esforçat en portar 4 pelicules i 80 capitols, tot nou, entenc i comparteixo l'argument que Mark Ullod ho feia millor, pero en Jordi Royo no ho feia pas malament i va doblar moltisi mes material, les 8 pelis i 333 capitols front els 180 capitols d'en Mark i crec que ara que tornara la serie el millor seria demanar la maxima continuitat de veus possible en personatges "secundaris" com els homes de negre, Subaru (que va tenir una veu molt bona), etc.

Tambe cal recordar que altres personatges com Heiji o Sonoko van tenir una primera veu diferent durant uns pocs capitols i ningu s'ha plantejat que tornin, perque les veus de despres ja s'han convertit en "habituals", per tant l'argument de ser la primera no crec que sigui valid, tot i que 180 capitols son força, comparats amb els 333 i 8 pelis de l'altre doblador, son "pocs".

Aclarat tot aixo, si algu li vol demanar a TV3 (que es qui sembla ser que te l'ultima paraula) li recomano que ho faci amb el maxim respecte i la maxima gratitud i que si finalment TV3 no cedeix no feu cap "boicot" ni amenaça perque l'audiencia d'aquesta nova tongada es clau per a doblar mes material d'aquesta serie (i fins i tot per a altres series).
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 30 març 2017, 07:11

Com he dit al face, el millor és no fer res. Si voleu enviar algo, jo ho faria com a agraïment i si voleu posar propostes, feu el que em va dir fabre i proposeu de doblar les pistes i els acudits i mantenir el repartiment el màxim possible.

Portem molts anys demanant que tornin i, ara que tornen, els amenacem? No. Si realment Conan costa la pasta que diuen i els anem amenaçant per simples capritxos, doblaran els 80 caps i a tomar vent. Si veuen gent interessada, quan acabin els 80 caps aquests potser compren un pack més o alguna peli més.

En el meu cas, enviaré per mi sol un missatge d'agraïment que porto temps pensant-hi (però se m'oblida com sempre xd), i demanaria que es doblés tot, respectessin la cortineta i que els OP/ED els traduissin. Però sense amenaçar ni molt menys, ho faria com a proposta ja que no costa res (almenys l'acudit i la pista).

PD. Ramon, jo retiraria el missatge. No tots els seguidors de la pàgina hi estem d'acord, i menys amb amenaces, sinó des-seguiré la pàgina perquè el missatge no em representa.
 
Avatar de l’usuari
mangacatalanenc
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 06 març 2017, 20:08

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 30 març 2017, 10:25

Adrià ha escrit:
Com he dit al face, el millor és no fer res. Si voleu enviar algo, jo ho faria com a agraïment i si voleu posar propostes, feu el que em va dir fabre i proposeu de doblar les pistes i els acudits i mantenir el repartiment el màxim possible.

Portem molts anys demanant que tornin i, ara que tornen, els amenacem? No. Si realment Conan costa la pasta que diuen i els anem amenaçant per simples capritxos, doblaran els 80 caps i a tomar vent. Si veuen gent interessada, quan acabin els 80 caps aquests potser compren un pack més o alguna peli més.

En el meu cas, enviaré per mi sol un missatge d'agraïment que porto temps pensant-hi (però se m'oblida com sempre xd), i demanaria que es doblés tot, respectessin la cortineta i que els OP/ED els traduissin. Però sense amenaçar ni molt menys, ho faria com a proposta ja que no costa res (almenys l'acudit i la pista).

PD. Ramon, jo retiraria el missatge. No tots els seguidors de la pàgina hi estem d'acord, i menys amb amenaces, sinó des-seguiré la pàgina perquè el missatge no em representa.


Totalment d'acord nanu!! Subscric cada paraula, no treuria ni una coma de la teva opinió. Amb lo que ha costat portar aquest nou material, la única cosa que podem fer, es agraïro al màxim. S'ha de valorar l'esforç fet. I com diu el company Adrià, mai es sap, si potser s'animen i compren més capítols.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 30 març 2017, 10:40

Més o menys subscric tot el que heu dit. I jo també sóc dels que vull que en Jordi Royo segueixi sent en Kogoro per mi és de justícia que ho faci ell. A més, trobo sincerament que la seva veu s'aproxima més a l'roginal japonesa.

Si haguéssim pogut veure durant aquest temps tots els capítols en català disponibles, estic segur que no hi hauria tant debat amb lo de la veu, perque tornaríem a acostumar-nos a veure en Kogoro amb la veu d'en Jordi. D'altra banda, sempre he dit que "l'efecte Mark Ullod" no només es deu a la seva característica veu, sinó, almenys pe rmi, perquè va tenir el privilegi de doblar els millors episodis de la serie amb diferència (per mi la seria es fa molt repetitiva al final, amb constants casos de dos i tres capítols).

Aquesta petició de facebook, legitima, em sembla una criaturada per l'amenaça que fan a TV3(també absurd perquè saben que la serie tindrà la mateixa audiència). Agraïm-los que comprin material i deixem-nos estar de punyetes!

Finalment dir que vejam qui tenim de director de doblatge.Sincerament les veus secundaries a mi tant me fa, és molt difícil això en quan serie infinita com aquesta. Aixo`si, m'encantaria que la Jodie la fes la Teresa Manresa de nou, em sembla que ho va fer genial, i em va saber greu el canvi.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 30 març 2017, 16:31

Jo crec que tant en Mark Ullod com en Jordi Royo fan bé la veu d'en Kogoro. He mirat un munt d'episodis saltejats gràcies a la mega-release d'Animelliure, i així com hi ha sèries on pots mirar capítols saltejats on també hi ha hagut canvis de veus i de seguida penses "aquest capítol és amb la segona veu del personatge", amb DC i en Kogoro no hi ha massa aquesta sensació. Es percep les dues veus, però al final sembla que la 2a veu sigui una versió "més evolucionada" de la 1a. Suposo que amb doblatges de sèries llargues com DC, els dobladors van perfeccionant les veus dels personatges afegint matissos, etc.

Total, que mentre en Kogoro el dobli en Mark Ullod o en Jordi Royo estarà bé. I si no, al final ens acabaríem acostumant a la nova veu.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 30 març 2017, 16:42

Loco87 ha escrit:
Total, que mentre en Kogoro el dobli en Mark Ullod o en Jordi Royo estarà bé. I si no, al final ens acabaríem acostumant a la nova veu.

amén

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants