Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Detectiu Conan: avui 1 maig estrena peli nº10 a les 19:28! Donem audiència per la web!

dl. 01 maig 2017, 22:02

Yusuke Urameshi ha escrit:
Saggio ha escrit:
Quan hi haurà un motatge per veure-la? Espero que alguna ànima caritativa s'ho curri.

Em sorpren que amb lo actiu que ets encara preguntis aquestes coses la veritat.


He mirat per sobre les dues últimes pàgines i no he llegit res al respecte.

EDIT: El que m'interessa és el "quan" no el "qui".
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: avui 1 maig estrena peli nº10 a les 19:28! Donem audiència per la web!

dl. 01 maig 2017, 22:23

Saggio ha escrit:
Yusuke Urameshi ha escrit:
Saggio ha escrit:
Quan hi haurà un motatge per veure-la? Espero que alguna ànima caritativa s'ho curri.

Em sorpren que amb lo actiu que ets encara preguntis aquestes coses la veritat.


He mirat per sobre les dues últimes pàgines i no he llegit res al respecte.

EDIT: El que m'interessa és el "quan" no el "qui".

Estoy en ello :P

PD: Suposo que com a molt trigare 2 dies ja que ja tenia força feina feta durant la setmana passada.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan: enviada missatges a tv3 per agraïr l'estrena de la peli 10!

dl. 01 maig 2017, 22:41

Ara estaria bé que enviessim missatges al servei d'atenció d'audiència de tv3 agraïnt l'estrena de la peli, si algú vol col·laborar, seleccionar programes, el detectiu conan i escriure el que volgueu:


http://www.ccma.cat/atencio/

Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan: enviada missatges a tv3 per agraïr l'estrena de la peli 10!

dl. 01 maig 2017, 22:50

Bones. Jo he posat la peli a la web de tv3 perqué contes com audiencia. Però no le vist. He tingut de marxar poca estona desprès del començament.
M' imaginava que posiblement en fabrebatalla18 faria el montatge de la peli 10. Actualment les estic tornan a mirar i vaig per la numero 7. Totes son
molt bones però la 6 es de les que mes m'ha agradat. Moltès gràcies a tots els que colaboreu en el montatge de la serie i les pelis. Salutacions. :yeah:
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan: enviada missatges a tv3 per agraïr l'estrena de la peli 10!

dt. 02 maig 2017, 10:23

Si no m'eqiivoco va ser quart trending topic a Espanya, i primer a Barcelona fet que demostra que el gran èxit que va tenir, i l'audiència segur que es reflectira. El que segur que preferiria TV3 és que el hashtag utilitzat inclogués "Super 3" o "TV3 en comptes de 3XL.
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Detectiu Conan: enviada missatges a tv3 per agraïr l'estrena de la peli 10!

dt. 02 maig 2017, 11:25

Noín ha escrit:
Si no m'eqiivoco va ser quart trending topic a Espanya, i primer a Barcelona fet que demostra que el gran èxit que va tenir, i l'audiència segur que es reflectira. El que segur que preferiria TV3 és que el hashtag utilitzat inclogués "Super 3" o "TV3 en comptes de 3XL.


Que es fotin, aquesta es la idea, a veure si torna el Canal 3XL.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan: avui 1 maig estrena peli nº10 a les 19:28! Donem audiència per la web!

dt. 02 maig 2017, 12:37

Es molt fàcil de fer servir.

Un cop has premut a "Grabar" s'obre una finestra negre (cmd) que no has de tocar per a res, quan vulguis deixar de gravar, has d'anar a aquesta finestra (que estarà o hauria de ser a la barra d'inici) y pulsar la combinació de tecles "Ctrl+C", això aturarà la gravació de forma correcte, un cop s'hagi aturat, ja pots tancar la finestra cmd.

El que ha grabat es guarda a la mateixa carpeta on es troba el programa, es a dir, tindràs el programa.exe, cmd.exe, ffmpeg.exe y finalment el video que hagis fet .mp4.

Com ja he comentat mes amunt, se sap que està gravant perque els numeros es van bellugant, a vegades sembla que s'ha aturar però continua.

El programa el vaig fer ahir correns perque no en tinc molt de temps per dedicar-m'hi a altres projectes, però en tinc algún altre al cap, espero acabar aviat amb el que estic ara i possar-me amb els altres avanç que se m'oblidin. XD
Loco87 ha escrit:
Com funciona aquest programa? L'he descomprimit i executat, i he fet clic a "grabar". Un cop s'ha fet això, què se suposa que ha de passar? Com se sap si està gravant? On es guarda el que s'ha gravat?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: enviada missatges a tv3 per agraïr l'estrena de la peli 10!

dt. 02 maig 2017, 14:43

Vist que TV3 l'ha publicat, jo no publicare res (i agrairia que ningu tampoc ho fes) fins que no caduqui del 3alacarta.

http://www.ccma.cat/tv3/super3/el-detec ... o/5664837/
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan: avui 1 maig estrena peli nº10 a les 19:28! Donem audiència per la web!

dt. 02 maig 2017, 15:35

AOCarallo ha escrit:
Es molt fàcil de fer servir.

Un cop has premut a "Grabar" s'obre una finestra negre (cmd) que no has de tocar per a res, quan vulguis deixar de gravar, has d'anar a aquesta finestra (que estarà o hauria de ser a la barra d'inici) y pulsar la combinació de tecles "Ctrl+C", això aturarà la gravació de forma correcte, un cop s'hagi aturat, ja pots tancar la finestra cmd.

Loco87 ha escrit:
Com funciona aquest programa? L'he descomprimit i executat, i he fet clic a "grabar". Un cop s'ha fet això, què se suposa que ha de passar? Com se sap si està gravant? On es guarda el que s'ha gravat?


És que la cmd només apareix a la barra d'inici durant menys d'un segon i llavors desapareix(al fer clic a "grabar"). No m'ha donat temps de veure que hi posa abans que desapareixi, però diria que abans de que es tanqui la cmd surt un text vermell. No dona temps a llegir-ho.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan: enviada missatges a tv3 per agraïr l'estrena de la peli 10!

dt. 02 maig 2017, 15:42

Ostres, per fi la pengen! Bona idea no compartir-la fins que no estigui a la web, hem de donar-li audiència perquè continuïn doblant nou material de la sèrie. I encara que l'hagueu vista no costa res fer un clic perquè vegin una visita més al vídeo, digueu a tothom que aquest forum no el veu massa gent, també podem seguir a twitter amb el hastag #DetectiuConan3XL a veure si aconseguim ser Trending topic com ahir però compartint l'enllaç :

http://www.ccma.cat/tv3/super3/el-detec ... o/5664837/

Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan: enviada missatges a tv3 per agraïr l'estrena de la peli 10!

dt. 02 maig 2017, 17:39

fabrebatalla18 ha escrit:
Vist que TV3 l'ha publicat, jo no publicare res (i agrairia que ningu tampoc ho fes) fins que no caduqui del 3alacarta.

http://www.ccma.cat/tv3/super3/el-detec ... o/5664837/


muchas gracias por compartir el enlace, pensé que no podían colgarlas online xd.
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 02 maig 2017, 21:02

Acabo de veure la peli i és molt bona al igual que totes (la vaig veure subtitulada fa temps i no recordava gran cosa). En Kaito Kid està clarament ficat amb calçador.

En el doblatge s'han tirat una mica a la bartola fent servir veus de protes per secundaris.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 02 maig 2017, 23:09

Doncs la mirare desde la web la 10. ¿Contara com audiencia si ja la vaig possar en el moment que s'emetia en directe?
Dir que totes les pelis son molt bones. La unica que m'ha semblat una mica fluixa es la 7.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 02 maig 2017, 23:57

Quina gran pelicula.

Jo me vaig perdre els primers 45 minuts, ja que no estaba en la meva ciutat, i estaba de vacances en barcerlona.

M'agrada molt totes les veus, sobre tot la d'en kaito kid que pareix nova pero es mate al seu estil. Tenia por per les veus de hatori i kashua.

Ahara a la espera de la seguent peli, encara que la 12 (L'autentica partitura de la por) m'agrada per la rao de la musica i shinichi. Cuan ja estiga emessa, contare els motius per si algu no la vist.

Tocara donar les gracies, i que no paren!!
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan: avui 1 maig estrena peli nº10 a les 19:28! Donem audiència per la web!

dc. 03 maig 2017, 13:48

Ho acabo de probar i funciona, potser ho vas probar quan hi feien alguna cosa que no poden emitir pel web.
Loco87 ha escrit:
AOCarallo ha escrit:
Es molt fàcil de fer servir.

Un cop has premut a "Grabar" s'obre una finestra negre (cmd) que no has de tocar per a res, quan vulguis deixar de gravar, has d'anar a aquesta finestra (que estarà o hauria de ser a la barra d'inici) y pulsar la combinació de tecles "Ctrl+C", això aturarà la gravació de forma correcte, un cop s'hagi aturat, ja pots tancar la finestra cmd.

Loco87 ha escrit:
Com funciona aquest programa? L'he descomprimit i executat, i he fet clic a "grabar". Un cop s'ha fet això, què se suposa que ha de passar? Com se sap si està gravant? On es guarda el que s'ha gravat?


És que la cmd només apareix a la barra d'inici durant menys d'un segon i llavors desapareix(al fer clic a "grabar"). No m'ha donat temps de veure que hi posa abans que desapareixi, però diria que abans de que es tanqui la cmd surt un text vermell. No dona temps a llegir-ho.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Comte Urà i 21 visitants