Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

ds. 06 maig 2017, 17:55

¡¡Quin puntás!! Doncs no ho sabia que l´haguessin pujat. Doncs la visualitzaré de nou al web per veure-la altre cop i donar-lis audiencia abans que la retirin. Ja estic amb ganes de que en fabre puji la 10ª. :) Confio que en un termini de 3-5 anys portin la resta de pelis amb una altre bona tanda de capitols.

PD: I mira que soc fan de Detectiu Conan pero aviam si Aoyama acaba el manga i l´anime ja perquè sino será impossible tenir-lo mai acabat i complet. :furios:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

ds. 06 maig 2017, 19:12

MarshmallowMan ha escrit:
¡¡Quin puntás!! Doncs no ho sabia que l´haguessin pujat. Doncs la visualitzaré de nou al web per veure-la altre cop i donar-lis audiencia abans que la retirin.


M'acabo de fixar en que la peli 10 al 3alacarta no té "data de caducitat". No hi ha allò de "Disponible fins <tal_dia> a les 23:59". Potser la deixen penjada indefinidament.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

ds. 06 maig 2017, 19:22

fabrebatalla18 ha escrit:
Saggio ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
PD: El que si necesitaria es el nom del doblador de Kaito Kid per a posar-lo als credits de la intro...


No estic segur, però podria ser Toni Astigarraga.

Segons m'han dit no es aquest, haure de seguir indagant, tot i aixi gracies per mirarte-ho.


Juraria que és la mateixa veu que té en Gin Ichimaru de Bleach (en català). Si la meva teoria és correcte, llavors en Marc Zanni et podria dir via facebook el nom de l'actor.

EDIT: Crec que també és la veu del Dr. Kazato de la 4a pel·li.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

ds. 06 maig 2017, 19:50

Saggio ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Saggio ha escrit:

No estic segur, però podria ser Toni Astigarraga.

Segons m'han dit no es aquest, haure de seguir indagant, tot i aixi gracies per mirarte-ho.


Juraria que és la mateixa veu que té en Gin Ichimaru de Bleach (en català). Si la meva teoria és correcte, llavors en Marc Zanni et podria dir via facebook el nom de l'actor.

EDIT: Crec que també és la veu del Dr. Kazato de la 4a pel·li.

Gracies, mirare si amb aquesta informacio puc averiguar qui es!

Loco87 ha escrit:
MarshmallowMan ha escrit:
¡¡Quin puntás!! Doncs no ho sabia que l´haguessin pujat. Doncs la visualitzaré de nou al web per veure-la altre cop i donar-lis audiencia abans que la retirin.


M'acabo de fixar en que la peli 10 al 3alacarta no té "data de caducitat". No hi ha allò de "Disponible fins <tal_dia> a les 23:59". Potser la deixen penjada indefinidament.

Internament si que te data, i si no surt publicament es perque encara falten molts dies, la data es fins al dia 16.
 
Avatar de l’usuari
dharma18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 103
Membre des de: dt. 14 maig 2013, 03:36

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

ds. 06 maig 2017, 19:57

Gin Ichimaru de Bleach tenia la veu d'en Marcel Navarro, altre actor que havia fet de kaito kid en el passat o en la peli10 feia d'en Hakuba, pero no es en Kaito Kid :/ No hi ha manera de trobar qui era
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 09:31

Quasi tres setmanes per contestar xD, ho considerava perdut i que no em contestarien però avui he revisat el correu i aquí està la resposta.

Imatge

Ara mateix buscaré informació d'aquesta empresa de doblatge i els enviaré un correu demanant-los la llista amb els noms dels actors de doblatge a veure si hi ha sort. No crec que hi hagi cap problema.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 10:45

Doncs una vegada més canviem d'estudi i de director de doblatge, que a la llarga ni és nota perque les veus es mantenen. El director Carles Nogueras no es gaire habitual posant veu, però ha fet bastants doblatges, sobretot d'alguns videojocs.
Tinc ganes de veure capitols per observar com van de veus, tot i que de moment ja veig que l'Aleix Estadella i en Josep Maria Mas fan de secundaris habituals (quina qualitat de veus secundaries tot sigui dit)
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 12:53

Si que lo pone.
Imatge
Loco87 ha escrit:
MarshmallowMan ha escrit:
¡¡Quin puntás!! Doncs no ho sabia que l´haguessin pujat. Doncs la visualitzaré de nou al web per veure-la altre cop i donar-lis audiencia abans que la retirin.


M'acabo de fixar en que la peli 10 al 3alacarta no té "data de caducitat". No hi ha allò de "Disponible fins <tal_dia> a les 23:59". Potser la deixen penjada indefinidament.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 17:43

Bona tarda. Potser lo que demanaré ara no va aquí. Però ¿Algu hem podria passar la llista dels 514 capítols de detectiu Conan en català? Moltes gràcies. La versió que tinc els títols estan en castella. Hi he eliminat els àudios castella només me quedat el àudio català. Per això busco el titols per canviar-los.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 17:52

xagasa ha escrit:
Bona tarda. Potser lo que demanaré ara no va aquí. Però ¿Algu hem podria passar la llista dels 514 capítols de detectiu Conan en català? Moltes gràcies. La versió que tinc els títols estan en castella. Hi he eliminat els àudios castella només me quedat el àudio català. Per això busco el titols per canviar-los.

http://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d'e ... ctiu_Conan
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 18:22

:yeah:
fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Bona tarda. Potser lo que demanaré ara no va aquí. Però ¿Algu hem podria passar la llista dels 514 capítols de detectiu Conan en català? Moltes gràcies. La versió que tinc els títols estan en castella. Hi he eliminat els àudios castella només me quedat el àudio català. Per això busco el titols per canviar-los.

http://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d'e ... ctiu_Conan

Perfecte. Moltes gràcies.
 
OriolPuigt
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 23 abr. 2017, 14:14

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 20:06

Podriem substituir alguns episodis? Hi han molts episodis aqui penjats que son en castella, podriem descarregar els que estan publican al super 3 y substituir los també m'he descarregat la 10 pelicula que estaba en Japones y la tinc en catala, si voleu la podriem substituir.
Gracies
 
OriolPuigt
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 23 abr. 2017, 14:14

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 20:08

xagasa ha escrit:
:yeah:
fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Bona tarda. Potser lo que demanaré ara no va aquí. Però ¿Algu hem podria passar la llista dels 514 capítols de detectiu Conan en català? Moltes gràcies. La versió que tinc els títols estan en castella. Hi he eliminat els àudios castella només me quedat el àudio català. Per això busco el titols per canviar-los.

http://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d'e ... ctiu_Conan

Perfecte. Moltes gràcies.

Escolta em podries pasar els episodis en catala?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 20:08

OriolPuigt ha escrit:
Podriem substituir alguns episodis? Hi han molts episodis aqui penjats que son en castella, podriem descarregar els que estan publican al super 3 y substituir los també m'he descarregat la 10 pelicula que estaba en Japones y la tinc en catala, si voleu la podriem substituir.
Gracies

Crec que no estas massa al dia pero al forum esta TOT el doblat en catala, els 514 capitols i les 9 pelis (aviat la 10 quan caduqui del 3alacarta), i en castella nomes hi ha 350 capitols doblats i les pelis 1, 2 i 4, per tant no se exactament que vols dir amb substituir.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dg. 07 maig 2017, 20:21

Si jo tinc els que estan en aquesta web. Potser a creat confusio que aquests 350 porten l'audio castella predefinit. Jo amb el mkvmerge he deixat nomès la pista d'audio en català.

Edit: Vaig tenir un error al dir que els titols estaven escrits en castella. Realment estan tots 514 en català. Lo unic es que em vaig confondre. Quan estic mirant un capitol amb el programa
VLC media player a la part superior de la pantalla si es pot llegir el titol escrit en castella.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants