Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 01 gen. 2018, 13:59

Josep.v ha escrit:
conanmania ha escrit:
el servei d'atenció a l'audiència em va dir que de moment estaven doblant fins al 641. Nose quan quedarà perquè ho publiquin ...

Doncs si és així, ja estan tots programats. El 641 és "El pitjor aniversari (II)", que el fan el dijous 4.

Ara mateix, gaudim dels tres episodis (i les dues pel·lícules) que queden i esperem nous episodis (i pel·lícules?) en un futur. Si ha tingut prou audiència com per compensar els diners gastats, en compraran més (i sabem que sempre està en primera posició d'audiència al Canal). Però cal pensar que ara mateix TV3 està amb el pressupost sota mínims, així que...


No vull ser negatiu ( i més ara per festes) però, dubto molt que amorteixin els diners gastats tant en la llicència com en cost del doblatge en un sol pase (inclòs en el TV3alacarta), les audiències no són les mateixes per un canal temàtic autonòmic y la publicitat d'aquestes no es paga igual que les generalistes, per tant per amortitzar els diners invertits hauríen de fer varis passis per recuperar-ho.
El pressupost es que el que és, el problema es del maleit Montoro, que ara vol cobrar el IVA de les subvencions quan MAI s'ha fet, el molt fill de sa mare esta collant a les autonomies per que paguin aquest IVA de les subvencions en cultura.
Dit això, esperem que puguin aconseguir mica en mica que arribi més anime, en això si que i confío.

Bon any i bons reis.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: Detectiu conan pel.licula 11 en catala.

dl. 01 gen. 2018, 19:59

lizgon ha escrit:
A mi em surt que aquesta (la nº 11) la fan dissabte dia 6, tal i com sortia a la llista de les pelis programades que es va publicar per aqui, diumenge és "El rèquiem dels detectius" la nº 10

el dia 6 donen la 11 i el 7 donen la 12 la partitura de la por


Imatge


la del requiem dels detectius la donen avui.

dimarts dimecres i dijous donen capitols nous.
jo tinc ganes de veure el del dilluns dia 8 la teletransportacio magica d'en kaito.
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 01 gen. 2018, 20:22

Doncs jo espero que no emetin (La teletransportació màgica d'en kaito kid)
Si és així estarem davant de capítols repetits. Si és així deixare de veure Conan una temporada. Espero emetin capítols nous. Apartir del 590. El que comentes és el 515. Si emeten repetits i la gent pensa com jo baixarà la audiència. Lo de la repetició d'estiu guai. Però eren capítols emesos fa 7 anys o més. El 515 es va emetre el 12 de septembre. No ven gens. La repetició de repetició.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 01 gen. 2018, 20:27

xagasa ha escrit:
Doncs jo espero que no emetin (La teletransportació màgica d'en kaito kit)
Si és així estem davant de capítols repetits. Vaja que si és així deixare de veure Conan una temporada. Espero emetin capítols nous. Apartir del 590. El que comentes és el 515. Si emeten repetits i la gent pensa com jo baixarà la audiència. Lo de la repetició d'estiu guai. Però eren capítols emesos fa 7 anys o més. El 515 es va emetre el 12 de septembre.

Una reemisio es necesaria per molts motius:
- Hi ha gent que ni es va enterar els primers capitols i no ho van veure.
- Una nova oportunitat per a capturar de nou els audios que ens hagin pogut fallar.
- TV3 necesita fer varies reemisions per a garantir beneficis amb els anuncis.
- Fins i tot encara que compresin una nova temporada ara mateix (cosa que ni esta confirmada ni es sap si passara), necesitarien uns mesos per a fer la traduccio i doblatge, i es millor que El Detectiu Conan segueixi en antena durant aquest periode a deixarlo d'emetre, aixi que es millor tenir una reemisio esperant nous capitols a no emetre res, aixi la gent no s'oblida de la serie i pot recollir la gent del punt 1 que no ho va poder veure a temps.

Jo no em queixare pas perque facin reemisions mentres no siguin per a sempre com certes series (Bola de drac, ejem), com he dit, necesiten temps fins i tot encara que vulguin comprarne de nous.

PD: Estic fart de dir que la programacio de la web de TV3 falla desde les 00:00h fins les 06:00h, per tant si consulteu la programacio per la nit us sortiran els dies de la setmana mal posats, aixi que per favor, vigileu.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 01 gen. 2018, 20:41

Ok tens certa raó. Una repetició de la temporada 14 i 15 sempre donarà la oportunitat a qui no hagués vist els primers. M'havia alterat una mica. Avui era la segona mala notícia de repeticions. La primera de dragon ball súper avui últim capítol i apartir de demà apartir del cap 1. Lo de Conan lo que s'ha comentat també. Repetició.
 
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 01 gen. 2018, 21:18

xagasa ha escrit:
Ok tens certa raó. Una repetició de la temporada 14 i 15 sempre donarà la oportunitat a qui no hagués vist els primers. M'havia alterat una mica. Avui era la segona mala notícia de repeticions. La primera de dragon ball súper avui últim capítol i apartir de demà apartir del cap 1. Lo de Conan lo que s'ha comentat també. Repetició.


Cal trobar la part positiva de tot. Una repetició dels capítols més recents pot ser bo per fer que qui no havia vist els primers ara ho faci i per tant, aconseguir més audiència en futures tandes de nous capítols.

Canviant de tema, diumenge a la nit ja hi haurà més de la meitat de les pelis de DC doblades en català! (12 de 21-22) Això és bo! No hi ha gaires doblatges de DC que puguin dir-ho!
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 01 gen. 2018, 23:44

Loco87 ha escrit:
Canviant de tema, diumenge a la nit ja hi haurà més de la meitat de les pelis de DC doblades en català! (12 de 21-22) Això és bo! No hi ha gaires doblatges de DC que puguin dir-ho!

De fet, diria que el català és el segon idioma occidental amb més episodis i pel·lícules doblades, després de l'italià.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 01 gen. 2018, 23:47

Si i no, en alemany es l'idioma occidental que hi ha mes pelis doblades, la diferencia es que alla la serie la tenen completament abandonada, nomes van doblar uns 200 caps o 300 com a molt, aixi que hi ha personatges que nomes han conegut a les pelis.. un poc absurd, la veritat.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 02 gen. 2018, 00:08

fabrebatalla18 ha escrit:
Si i no, en alemany es l'idioma occidental que hi ha mes pelis doblades, la diferencia es que alla la serie la tenen completament abandonada, nomes van doblar uns 200 caps o 300 com a molt, aixi que hi ha personatges que nomes han conegut a les pelis.. un poc absurd, la veritat.

És realment curiós! És similar al fet que One Piece Gold la van doblar en Català i Castellà i en cap dels dos doblatges s'havia arribat al punt en que se suposa que passa la peli (almenys en el doblatge català ja havia sortit en Brook; en castellà diria que només ha sortit a One Piece Gold)
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 02 gen. 2018, 00:16

Bones. Amb aquests dies de festa me fet un lio. He anat guardant els ultims links de capitols per mirarlos seguits i per mala sort me ne saltat un.
Concretament es aquest.
15x584 El desengany amoros del inspector Shiratori.
Si algu guarda el enllaç de 3alacarta mel podria pasar sisplau?. A la web ja lan tret.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Detectiu conan pel.licula 11 en catala.

dt. 02 gen. 2018, 10:31

evilgio88 ha escrit:
lizgon ha escrit:
A mi em surt que aquesta (la nº 11) la fan dissabte dia 6, tal i com sortia a la llista de les pelis programades que es va publicar per aqui, diumenge és "El rèquiem dels detectius" la nº 10

el dia 6 donen la 11 i el 7 donen la 12 la partitura de la por


Imatge


la del requiem dels detectius la donen avui.


Si en la del dia 12 estava equivocat, es debia posar la programació del mateix dia en que estava i per això m'apareixia l'altra pel·lícula ^^u ^^u
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 02 gen. 2018, 12:40

xagasa ha escrit:
Bones. Amb aquests dies de festa me fet un lio. He anat guardant els ultims links de capitols per mirarlos seguits i per mala sort me ne saltat un.
Concretament es aquest.
15x584 El desengany amoros del inspector Shiratori.
Si algu guarda el enllaç de 3alacarta mel podria pasar sisplau?. A la web ja lan tret.


L'enllaç del 3alacarta no el tinc, però sí que el vaig gravar. Si vols et passo el capítol gravat.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 02 gen. 2018, 16:14

Males notícies:
http://www.ccma.cat/324/sanchis-sobre-l ... a/2829465/

Si el director de TV3 diu que programes [mítics i líders d'audiència] com "Polònia" no tenen assegurada la continuitat a la graella de TV3 pel tema de l'IVA, llavors ves a saber amb Detectiu Conan!!!

Després de llegir això, jo crec que passarà molt temps abans que portin nous capítols (esperem que sigui menys de 7 anys :( :ein: ) !
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 02 gen. 2018, 16:41

Loco87 ha escrit:
Males notícies:
http://www.ccma.cat/324/sanchis-sobre-l ... a/2829465/

Si el director de TV3 diu que programes [mítics i líders d'audiència] com "Polònia" no tenen assegurada la continuitat a la graella de TV3 pel tema de l'IVA, llavors ves a saber amb Detectiu Conan!!!

Després de llegir això, jo crec que passarà molt temps abans que portin nous capítols (esperem que sigui menys de 7 anys :( :ein: ) !

Tambe diu aqui https://www.ara.cat/media/Vicent-Sanchi ... 06518.html que
A més, penja sobre la ràdio i la televisió públiques catalanes una amenaça de 147 milions suplementaris, si es perd el contenciós sobre l'IVA dels exercicis anteriors. (En el cas dels 20 milions d'enguany, són inapel·lables, perquè el PP ha canviat la llei, mentre que en els dels altres anys es tracta d'una interpretació de la norma que la Corporació confia a revertir als jutjats.)


Es a dir, pot no ser tant dolent com sembla si guanyen aquest judici per a no haver de pagar els 147 milions.

Sigui com sigui, a l'hora que tenim aquest missatge tant pesimista tenim un altre de l'atencio a l'audiencia:
Imatge

Jo vull pensar que si guanyen aquest judici que diuen i es donen pressa potser podran comprar la nova tanda abans de l'estiu i aixi ja estaria pagat per a abans d'aquesta incertesa que viurem...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants