Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 08 abr. 2018, 12:09

conan_1989 ha escrit:
He pensat que apart de donar audiència a la web podem agraïr al servei d'atenció a l'audiència amb missatges http://www.ccma.cat/atencio/ només hem de seleccionar programes El Detectiu Conan i fer algun comentari donant gràcies o preguntant de pas per més pelis. Què us sembla? Jo ja ho he fet!


Molt d'acord :excl: Fem-ho :yeah:

cb18ana ha escrit:
lluc_2004 ha escrit:
Els nous capitols que s'han emes i els que vindran, hi haura link de descarrega?


ya lo estan haciendo aqui viewtopic.php?f=72&t=19868 pero va atrasado, te recomiendo que te los bajes del 3alacarta o aqui https://paste.ee/r/XPHwS


Jo vaig donant visualitzacions als episodis actuals, però alhora estic veient encara els del tram 515-590 a través de l'enllaç aquest que comentes, però veig que aquí no van apareixent els nous episodis (del 590 cap endavant). Hi hauria la possibilitat d'obtenir aquests enllaços també :pregunta: :huh:
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 08 abr. 2018, 17:46

Hi seràn disponibles quan ja no hi siguin al web de tv3, així donem soport als episodis al web.
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 08 abr. 2018, 17:56

dcop ha escrit:
conan_1989 ha escrit:
He pensat que apart de donar audiència a la web podem agraïr al servei d'atenció a l'audiència amb missatges http://www.ccma.cat/atencio/ només hem de seleccionar programes El Detectiu Conan i fer algun comentari donant gràcies o preguntant de pas per més pelis. Què us sembla? Jo ja ho he fet!


Molt d'acord :excl: Fem-ho :yeah:

cb18ana ha escrit:
lluc_2004 ha escrit:
Els nous capitols que s'han emes i els que vindran, hi haura link de descarrega?


ya lo estan haciendo aqui viewtopic.php?f=72&t=19868 pero va atrasado, te recomiendo que te los bajes del 3alacarta o aqui https://paste.ee/r/XPHwS


Jo vaig donant visualitzacions als episodis actuals, però alhora estic veient encara els del tram 515-590 a través de l'enllaç aquest que comentes, però veig que aquí no van apareixent els nous episodis (del 590 cap endavant). Hi hauria la possibilitat d'obtenir aquests enllaços també :pregunta: :huh:


https://pastebin.com/MZDSZEF5
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 08 abr. 2018, 19:43

Oh, moltes gràcies, Nallzeta :excl: :excl: :excl:

Igualment, com he dit, seguim visionant els episodis pel web de TV3 sens falta :excl: :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 11 abr. 2018, 14:09

dcop ha escrit:
Oh, moltes gràcies, Nallzeta :excl: :excl: :excl:

Igualment, com he dit, seguim visionant els episodis pel web de TV3 sens falta :excl: :yeah:

Exacte, a seguir donant audiència!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 11 abr. 2018, 15:27

Caram me despistat aquest últims 2 dies.
Cap a la tarda em pasaré pel 3alacarta i em miraré el de Dilluns i Dimarts.
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 13 abr. 2018, 12:40

no se que pasa pero estos últimos capítulos del 3alacarta se ven borrosos, los dos primeros de esta nueva tanda están perfectos pero a partir de ahí se ven bastante mal, no creéis? espero que lo arreglen para los próximos que cuelguen.
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 13 abr. 2018, 18:09

Yo también me he dado cuenta que no se ven muy nitidos, o al menos no igual que en la tv.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 13 abr. 2018, 18:31

Si es nota inclus amb els que estan en HD 720. Jo els miro en una tv de 50 pulgades i la anterior tanda de capitols es veia genial.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 13 abr. 2018, 21:41

Sembla que els estan pujant entrellaçats, no se si el problema es d'origen (dels masters de TMS, cosa que dubto) o d'alguna mala transformacio per part de TV3 a l'hora de publicar-ho online.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 13 abr. 2018, 21:46

No sé si estan tenint menys audiència aquests episodis nous que els anteriors però no els veig mai als més vistos de tv3... no oblidem donar audiència a la web, si us plau, si no no en portaran més: http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 14 abr. 2018, 02:21

Jo es on els miro sempre. I per força. A l'hora d'inici encara no he arribat a casa.
Parlant de entrellaçats. Hi ha algun programa que els deixi mes nitids o no es pot fer res.
Ho dic perqué me'ls guardo per colecció i si es pot millorar la imatge molt millor.

conan_1989 ha escrit:
No sé si estan tenint menys audiència aquests episodis nous que els anteriors però no els veig mai als més vistos de tv3... no oblidem donar audiència a la web, si us plau, si no no en portaran més: http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/


Jo crec que tv3 tindria de haver emes l'anunci unes setmanes abans i no els ultims dies.
Jo em vaig enterar dels nous per aqui i no pas per tv3.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 14 abr. 2018, 02:24

xagasa ha escrit:
Jo es on els miro sempre. I per força. A l'hora d'inici encara no he arribat a casa.
Parlant de entrellaçats. Hi ha algun programa que els deixi mes nitids o no es pot fer res.
Ho dic perqué me'ls guardo per colecció i si es pot millorar la imatge molt millor.

Se que vaig lent, pero en algun moment tindrem tots els capitols en HD amb el video de la TV japonesa, aixi que tampoc et capfiquis massa.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 14 abr. 2018, 02:31

fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Jo es on els miro sempre. I per força. A l'hora d'inici encara no he arribat a casa.
Parlant de entrellaçats. Hi ha algun programa que els deixi mes nitids o no es pot fer res.
Ho dic perqué me'ls guardo per colecció i si es pot millorar la imatge molt millor.

Se que vaig lent, pero en algun moment tindrem tots els capitols en HD amb el video de la TV japonesa, aixi que tampoc et capfiquis massa.

Si ja ho se. I es el que faig. Vaig substituint els del 3alacarta pels nous que vas fent.
Salut i gràcies. Imagino que deu ser una bona feinada anar sincronitzant.

-I per cert uns dubtes que jo no acabo de notar però que poden estar pasant com l'altre tanda de capitols.
1- Els fps del audio estan correctes?
2- Alguna censura?

Això ultim seria una mica extrany però s'ha de dir que tv3 ha aplicat alguna censura. Encara que si no vaig equivocat va ser en 2 capitols del pack de 515.
I una mini censura en un avançament en un capitol de la tanda dels anteriors nous.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 14 abr. 2018, 02:36, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 14 abr. 2018, 02:35

xagasa ha escrit:
-I per cert uns dubtes que jo no acabo de notar però que poden estar pasant com l'altre tanda de capitols.
1- Els fps del audio estan correctes?
2- Alguna censura?

Això ultim seria una mica extrany però no s'ha de dir que tv3 ha aplicat alguna censura. Encara que si no vaig equivocat va ser en 2 capitols del pack de 515.
I una mini censura en un avançament en un capitol de la tanda dels anteriors nous.

1 - El tema segueix igual, doblat a 25 fps.
2 - Cap que jo sapiga, sobre el que dius despres, allo dels avanços no era cap censura, simplement tots o casi tots els avanços tenen 2 versions, una curta d'uns 15 segons (aquesta versio curta sol ser quan hi ha alguna peli o especial i tambe despres hi posen un anunci de la peli, o pel motiu que sigui) i una mes llarga de 30 segons, normalment a l'edicio en DVD (japones) i l'edicio internacional s'agafa a versio llarga de 30 segons, en aquells casos no va ser aixi, pero no es cap censura.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 14 visitants