Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 13 maig 2018, 18:19

lizgon ha escrit:
Pep Anton ha tingut una confusió amb un altre doblatge que va fer on el personatge també es deia Hades, aquest:

http://www.eldoblatge.com/fitxa/190

http://www.eldoblatge.com/mostres_audio/97-2.mp3

Spoiler: mostra
Imatge


Aquesta tongada estic segur que el doblatge és recent. (Fi de l'offtopic ^^u )


Oki doki. Confusio. Ja m'extranyava. Tot entes doncs.
Interesant trama. Espero que hi hagui mes capitols d'aquest estil.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 14 maig 2018, 02:02

Ramon10 ha escrit:
I també aprofito per posar una entrevista que li vaig fer a l'actor Oscar Muñoz, que ha posat veu en Shinichi. L'entrevista la podeu llegir o escoltar l'àudio que em va fer. https://eldetectiuconanencat.blogspot.c ... munoz.html


Molt interessant l'entrevista! Gràcies per compartir-la :)
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 14 maig 2018, 15:05

Hi ha més entrevistes d'aquestes recents?
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 14 maig 2018, 15:36

També li vaig fer una entrevista a Mark Ullod, us deixo l'enllaç: https://eldetectiuconanencat.blogspot.c ... ullod.html De moment tinc dues entrevistes, estic pensant a fer més. Espero que us agradi.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 14 maig 2018, 18:42

Sembla que l'èxit de detectiu Conan continua. Planeta ha reeditat els primers tomos en català. Just els he vist en prestatgeries de 3 llibreries diferents.
Aveure si amb sort continuen traduint després del últim tomo.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 14 maig 2018, 19:31

xagasa ha escrit:
Sembla que l'èxit de detectiu Conan continua. Planeta ha reeditat els primers tomos en català. Just els he vist en prestatgeries de 3 llibreries diferents.
Aveure si amb sort continuen traduint després del últim tomo.

Aixo es una PU*A ESTAFA, reeditar una serie que es va cancelar sabent que mai es seguira, ja vaig preguntarlos en el seu moment i no tenen cap intencio de continuarla, aixi que estan reeditant una serie a sabendes de que nomes son uns 8 tomos... com dic, una ESTAFA.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 14 maig 2018, 20:09

xagasa ha escrit:
Planeta ha reeditat els primers tomos en català.


Crec que els va republicant periòdicament, la darrera vegada que recordo va ser fa un parell d'anys. De fet, els nous volums tenen la portada satinada en lloc de mate com les primeres edicions. De fet, la va reeditar alhora que magic kaito i totes dues les va vendre com "sèries noves".

I el que podrien fer es canviar la frase de la contraportada "el famós detectiu del 3xl.net" per "el famós detectiu del súper3"

fabrebatalla18 ha escrit:
Aixo es una PU*A ESTAFA, reeditar una serie que es va cancelar sabent que mai es seguira


Actualment son uns volums per qui vol comprar-ne un puntualment. Cal considerar que la sèrie en català la varen cancel·lar dos cops (4 volums al 2004 i 4 més al 2008) i pel que sembla va venent de tant en tant, però no per continuar la sèrie sencera (no oblidem que la traducció era del castellà, així que hauria de ser barata). Tot i això, és lleig si no informes que no hi haurà més números.

De totes maneres, les edicions de Planeta ja són prou estafa, esquerrans que es tornen ambidextres, trossos mal traduïts, tossos traduïts al contrari de l'original, errors d'impremta (encara recordo el pel que hi havia imprès en una fulla), els embolics amb les numeracions, moltes vegades es deixen de posar l'autor del final i la introducció de Gosho Aoyama, a més que el running gag dels laterals amb la cara de Conan no hi és al vol2. Al final em varen fer decantar a fer-me la sèrie en un altre idioma que no tingués tantes tonteries.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 14 maig 2018, 21:54

lizgon ha escrit:
Pep Anton ha tingut una confusió amb un altre doblatge que va fer on el personatge també es deia Hades, aquest:
http://www.eldoblatge.com/fitxa/190
http://www.eldoblatge.com/mostres_audio/97-2.mp3

Curiós que sàpiga que va doblar un personatge anomenat Hades fa 20 anys però no es recordi que ha doblat un amb aquest mateix nom fa poques setmanes xd
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 15 maig 2018, 11:53

La canción de la intro de ahora ¿El grupo es Janne da Arc?
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 15 maig 2018, 13:14

La dona cega és la veu d'en krilin de bola de drac z no? Em recorda a la marta barbara però poder estic equivocat huh?
carlos25 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 15 maig 2018, 17:24, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 15 maig 2018, 16:16

Avui gran final de l'arc de Londres!!
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 15 maig 2018, 18:57

Me respondo a mi mismo, no son Janne da Arc, son B'z (Banzai)
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 15 maig 2018, 19:55

carlos25 ha escrit:
La dona cega és la veu d'en krilin de bola de drac z no? Em recorda a la marta barbara però poder estic equivocat huh?

Exacte es la Marta. Destacar també que la Reina de la pista és la Maria Moscardó, que havia aparegut poc a la sèrie, per no dir que no la recordo ara mateix.

D'aquests capítols em resulta cursióis el cas dels extres parlant anglès. Imagino que els capítols deuen distribuir-se des del Japó ja amb els extres parlant en anglès. ja que imagino que la versió japonesa va agafar actors amb un nivell excel·lent d'anglès, i així de pas que tots els idiomes comptessin amb aquets mateix nivell.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 15 maig 2018, 20:19

Noín ha escrit:
carlos25 ha escrit:
La dona cega és la veu d'en krilin de bola de drac z no? Em recorda a la marta barbara però poder estic equivocat huh?

Exacte es la Marta. Destacar també que la Reina de la pista és la Maria Moscardó, que havia aparegut poc a la sèrie, per no dir que no la recordo ara mateix.

D'aquests capítols em resulta cursióis el cas dels extres parlant anglès. Imagino que els capítols deuen distribuir-se des del Japó ja amb els extres parlant en anglès. ja que imagino que la versió japonesa va agafar actors amb un nivell excel·lent d'anglès, i així de pas que tots els idiomes comptessin amb aquets mateix nivell.

Exacte, en aquests capitols, a diferencia d'altres, els que parlen en angles a la VO ho fan be (suposo que ja saps que els japonesos pronuncien l'angles d'una forma força peculiar... xD), el problema es que aqui ens ha arribat accelerat i aguditzat aixi que algunes veus sonen un poc estranyes, l'altre problema ha estat el no doblar en angles als personatges que tenen veu en catala perque en algun moment a la VO parlen en japones.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 16 maig 2018, 19:18

Per què sempre que hi ha uns capítols de trama, el seguent és un de la Lliga de desgraciats Junior? tota la sèrie igual

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants