Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 26 maig 2018, 00:29

Hi ha un document amb els enllaços "directes" dels videos, però jo no el tinc a mà ^^"
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Aleix121
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 30
Membre des de: dg. 19 abr. 2015, 10:54

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 26 maig 2018, 14:05

bos257 ha escrit:
Algu em pot dir com puc veure els ultims capitols, s'estan pujant o alguna cosa?

Podries intentar de fer servir una extensió pel google chrome que es diu "Hola" https://chrome.google.com/webstore/detail/unlimited-free-vpn-hola/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=ca
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 02 juny 2018, 10:21

No oblidem fer un clic als vídeos de la web de tv3 perquè tinguin audiència i portin més episodis d'aquesta i altres sèries, http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/

Si portar nou anime no és rentable no crec que en portin més, gràcies per la col·laboració!
 
 
Avatar de l’usuari
Aleix121
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 30
Membre des de: dg. 19 abr. 2015, 10:54

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 06 juny 2018, 20:55

dcop ha escrit:
El detectiu Conan ho peta al Super3!

Quina bona notícia, espero que això els faci pensar en la possibilitat de porta més anime. Però amb totes les peticions de que TV3 tanqui no se jo...
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 07 juny 2018, 20:18

No em funciona la vpn, segueix dient que estic fora de espanya, podrieu actualitzar el fitxer aquest del paste? Que allà si que els puc veure.
Imatge
 
Dinosaure Denver
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dj. 01 feb. 2018, 15:15
Ubicació: boladedrac.cat

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 07 juny 2018, 22:13

dcop ha escrit:
El detectiu Conan ho peta al Super3!

https://comunicacio21.cat/noticies-comu ... a-internet


alguns d'aquest forum deuen tenir els dits destrossats de tant pitjar el butó de reproduir
Imatge
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 08 juny 2018, 00:32

bos257 ha escrit:
No em funciona la vpn, segueix dient que estic fora de espanya, podrieu actualitzar el fitxer aquest del paste? Que allà si que els puc veure.


https://pastebin.com/MZDSZEF5
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 08 juny 2018, 11:37

Aleix121 ha escrit:
dcop ha escrit:
El detectiu Conan ho peta al Super3!

Quina bona notícia, espero que això els faci pensar en la possibilitat de porta més anime. Però amb totes les peticions de que TV3 tanqui no se jo...


No tancarà. A més, el nou govern català ja ha fet una partida extraordinària de 20 M€ per ajudar TV3 amb el problema de l'IVA que tenia. En altres paraules, si en un futur proper no porten nous episodis de DC, no serà pas per problemes de diners. Jo crec que a l'estiu repetiran la última tanda d'episodis, que ja s'està acabant, i al setembre en faran de nous. Els temps crec que els quadren. I potser durant l'estiu estrenin alguna peli, qui sap.
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 08 juny 2018, 13:22

Dinosaure Denver ha escrit:
dcop ha escrit:
El detectiu Conan ho peta al Super3!

https://comunicacio21.cat/noticies-comu ... a-internet


alguns d'aquest forum deuen tenir els dits destrossats de tant pitjar el butó de reproduir


No et cansas de fer el troll home d'odiar tots els animes excepte Bola de drac webmaster de boladedrac.cat això és caura molt Baix..
 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 09 juny 2018, 11:24

Feia força temps que no veia aquesta sèrie per televisió; l'altre dia vaig veure un episodi... i he de dir que em vaig dur una gran decepció.

No m'agrada gens el nou estil de dibuix i direcció artística.

L'inspector Takagi em va costar de reconèixer... quin canvi (a pitjor) tant de la veu com del disseny...

Abans:
Imatge

Ara:
Imatge

És una vergonya.

Em recorda més a en Hikaru Gosunkugi (el que feia voodoo a en Ranma)

Imatge


I millor no parlar de la resta de personatges... no em convenç gens el nou estil.

https://youtu.be/iUvKUW-ROYg

Estic veient més episodis dels "nous" i trobo que l'ambientació i assassinats fan pena (vull dir que no generen cap mena d'impacte), sembla una paròdia del que una vegada havia sigut aquesta sèrie.

L'enfocament que tenia abans era també per a un públic adult. De fet, per confirmar que no és la nostàlgia estic veient ara els episodis de Detectiu Conan "136-137-138-139 (129) - La noia que va venir de l'organització dels homes de negre" i de debò que la cosa ha canviat molt.

Ara clarament està destinat a les noves generacions de criatures... i sento llàstima per ells perquè aquesta sèrie no té res a veure amb el que era en els anys 90 (i principis del 2000).
Considero que l'estan allargat massa i això no li fa cap bé. M'agradaria que se centressin en la trama de l'organització dels homes de negre i el creador li donès punt i final d'una vegada, abans que sigui massa tard.

L'intro i ending no m'agraden gens tampoc.
(He vist algun dels nous openings i endings i n'hi ha que no estan malament, però justament el que hi ha en emissió és horrible)

El cas és que no tenen res a veure amb els openings i endings que feien llavors:

https://youtu.be/6vwG2FvwA0U

https://youtu.be/gHGzScIZq_M

Espero no ser l'únic que pensa això i que troba molt a faltar aquells temps, quan el Detectiu Conan era una gran sèrie. Ara ha degenerat moltíssim pel que he vist.

El mateix s'aplica a totes aquelles sèries de la nostra infància que han retornat. El dibuix i colorejat digital han fet molt mal. S'ha perdut la visió artística i el factor humà.
Avui dia la majoria dels dibuixos ja no transmeten res de res.

Tot i la pifiada que han fet amb la veu de l'inspector Takagi i la meva opinió al respecte de "l'evolució" que ha tingut aquesta mítica sèrie, s'agraeix sincerament l'esforç de doblar nous episodis i només per això caldrà donar-li tota l'audiència possible. Encara que només sigui per poder veure els episodis que encara no s'han emès de la trama principal en català.
JamesJack l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 09 juny 2018, 14:39, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 09 juny 2018, 13:03

Nallzeta ha escrit:
bos257 ha escrit:
No em funciona la vpn, segueix dient que estic fora de espanya, podrieu actualitzar el fitxer aquest del paste? Que allà si que els puc veure.


https://pastebin.com/MZDSZEF5

Gracies.
bos257 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 09 juny 2018, 20:07, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 09 juny 2018, 16:37

Estic força d'acord amb la teva valoració de la sèrie JamesJack. Lo del dibuix ja ho vaig comentar fa temps que em semblava pitjor, i si, en general trobo que l'animació digital, pel que fa als colors, ha fet bastant mal..
Lo de la trama és el mateix de sempre. Ara portem dues tongades de 80 capítols(160), i quants cops han aparegut els homes de negre? un?. és evident que l'autor s'esforça a crear nous casos, i alguns són força originals, però al final tot es fa pesat i s'agrairia anar una mica més per feina. De fet els capítols que actualment emeten al migdia s'observa que la trama de l'FBI i els homes de negre va avançant a un bon ritme sense necessitat de fer capítols especials constantment.

A més, com sempre he dit, la trama avança en alguns aspectes però realment està estàtica. No paren de sortir personatges nous però al final tot segueix igual que sempre, i finalment ja vaig dir fa temps que em semblava una presa de pel que la Haibara fes un antídot temporal i no fes un definitiu. Sembla una conya que ja facin jocs per calcular el temps de quan dura una pastilla i quantes pot prendre.

Un altra element que trobo que en general és de l'anime d'avui dia son les OST. Cada cop més americanitzades, planes, sense transmetre res. A Conan, almenys, han fet reversions d'algunes clàssiques, però tot i així han perdut impacte. Realment comparar la OST dels capítols del migdia amb els nous és demolidor
Respecte als openings i endins fa molt que penso que l'anime a vegades esta mes pendent de fer-ne que de millorar la qualitat de les series. Com més openings "millor"

En tot cas donarem audiència perquè ara mateix és l'únic anime juvenil, juntament amb Bola de drac, que hi ha al super3.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 09 juny 2018, 16:40

Jo no entenc les crítiques a detectiu Conan i no és el primer que ho fa.
Les trames són bones i aquesta nova tongada de nous n'hi ha hagut de molt bons.
En tema homes de negre estan una mica oblidats això sí però si no fos així la sèrie ja hauria acabat fa anys.
En tema opening ni ha de bons i altres més fluixos però els canvien molt sovint.
- Un dels canvis més actuals dels últims temps ha estat que els assassins tenen un motiu.
Per part meva espero que al finalitzar aquests 80 pel setembre O octubre puguin
emetre 80 més.
Ànims fans a donar click al enllaç del 3alacarta jo ho faig a cada capítol.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 09 juny 2018, 19:30

Jo, personalment, estic d'acord en les crítiques a l'apartat gràfic, m'agradava molt més en els primers episodis, i també trobo que tan sols amb el color i la manera de posar brillantors es carreguen gran part de l'ambient, a part que es troben a faltar plans impactants en els assassinats, sí que sembla fet i fet que de mica amb mica s'infatilitzi el públic objectiu, però bé... sobre la resta de temes per a mi és una altra història: la veu d'en Takagi també m'agrada la nova, els openings nous, com a mínim la música, se m'ha acabat enganxant, les versions de la OST doncs mira, sí que l'original era més expressiva però tampoc em sembla malament que vagi variant una mica sense defugir dels motius inicials...

I el tema de la trama, vaja, això jo vaig per allà on va ara el Super3 així que tampoc puc dir res més enllà, però suposo que la sèrie ha de jugar una mica amb tot, a donar pausa, a accelerar, a anar afegint detalls de mica en mica... a mi se'm fa pesat, però al final precisament he de reconèixer que la gestió dels capítols és bona ja que aconsegueixen generar-me intriga. Ara està enlaire tot el tema d'en Subaru, na Rena i n'Akai... i em mor de ganes que arribin episodis que avancin el tema, però per a mi almenys no tendria gràcia si tot s'aclarís d'una estocada... mentrestant a gaudir dels casos, que jo també crec que n'hi ha de bons. El d'ahir mateix em va semblar molt original, a pesar que la resolució la vaig trobar una mica accelerada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: jangimper i 22 visitants