Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Aleix121
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 30
Membre des de: dg. 19 abr. 2015, 10:54

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 10 set. 2018, 15:02

intervención ha escrit:
Aleix121 ha escrit:
intervención ha escrit:

Quina sort que no la porti Selecta vols dir

Per que ho dius? Ara mateix no se que han fet malament, o es per el monopoli?


Quasi tot ho fan malament jajaja
Però ja no és això, és que segurament no hagués vingut en català.Y haguesim tingut quelcom com la peli de Lupin III vs Conan..

En això tens raó, perque si no recordo malament, les uniques pelis que han estat en català al cine és la de One piece Gold i Your name. Aquest any han tret la de fireworks i ara esta mary, aquestes dues no estan en català. Un dia els hi vaig preguntar i hem van dir que aixo depenia de TV3 i el departament de cultura, però no se fins a quin punt aixo es cert
 
Avatar de l’usuari
rambaldi
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: ds. 02 jul. 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 11 set. 2018, 09:41

vull continuar la serie per on la vaig deixar, que ja no m'enrecordo però seria 300 i pico. Es pujaràn els nous episodis al forum per descarregar? No trobo quin és el fill més complet ara, per continuar baixant el episodis per on em vaig quedar :(
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 11 set. 2018, 10:53

rambaldi ha escrit:
vull continuar la serie per on la vaig deixar, que ja no m'enrecordo però seria 300 i pico. Es pujaràn els nous episodis al forum per descarregar? No trobo quin és el fill més complet ara, per continuar baixant el episodis per on em vaig quedar :(


Al megapost hi ha fins al 514.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 11 set. 2018, 21:17

Doncs no hi ha hagut sort. Llàstima jaja.
Demà nous capis! :D Si teniu grabador, i podeu grabar, s'agrairia ^^
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 11 set. 2018, 21:44

intervención ha escrit:
Doncs no hi ha hagut sort. Llàstima jaja.
Demà nous capis! :D Si teniu grabador, i podeu grabar, s'agrairia ^^

Per descomptat :yeah:. Jo des de l'últim capitol emés al Juny que el tinc programat perquè torni a gravar cada dia a partir de demà. (Bé, vaig fer els meus càlculs i pensava que tornarien el dia 10. Fa uns dies vaig canviar el 10 pel 12).
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 13 set. 2018, 13:23

Acabo de veure que la nova pel·lícula de Detectiu Conan (22) s'estrenarà al festival de Sitges el 6 d'octubre. Que fort que passin una pel·lícula de DC al festival de Sitges!

https://sitgesfilmfestival.com/cas/film?id=10005568
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 13 set. 2018, 13:49

Aleix121 ha escrit:
intervención ha escrit:
Aleix121 ha escrit:
Per que ho dius? Ara mateix no se que han fet malament, o es per el monopoli?


Quasi tot ho fan malament jajaja
Però ja no és això, és que segurament no hagués vingut en català.Y haguesim tingut quelcom com la peli de Lupin III vs Conan..

En això tens raó, perque si no recordo malament, les uniques pelis que han estat en català al cine és la de One piece Gold i Your name. Aquest any han tret la de fireworks i ara esta mary, aquestes dues no estan en català. Un dia els hi vaig preguntar i hem van dir que aixo depenia de TV3 i el departament de cultura, però no se fins a quin punt aixo es cert



En això que t'han comentat els de Selecta, tenen raó, els doblatges en català depenen exclusivament del Departament de Cultura de la Generalitat i de TV3.
Ninguna distribuïdora que vulgui guanyar diners inverteix en un segon doblatge com el català, l'euskera, el gallec, etc...
Si inclouen tal doblatge es perque els hi subvencionen íntegrament el cost del doblatge, encara que essent una peli de gent que prové del Studio Ghibli i sent de fantasia estraña y molt que no els hi hagin finançat.

Potser ho fan més endevant, no seria la primera vegada que doblen una peli exclusivament per emetre-la en TV.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 13 set. 2018, 14:47

pinya ha escrit:
Acabo de veure que la nova pel·lícula de Detectiu Conan (22) s'estrenarà al festival de Sitges el 6 d'octubre. Que fort que passin una pel·lícula de DC al festival de Sitges!

https://sitgesfilmfestival.com/cas/film?id=10005568

Posiblement sera en VOSE, us ho dic per si algu va esperant algun doblatge, el doblatge estara per a l'estrena normal.

PD: Es nomes una suposicio pero es força segur el que dic.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 13 set. 2018, 19:15

Caram que interesant que ha començat els nous.
Me spoilejat una mica per veure qui es ''Sera''

Spoiler: mostra
-Es una noia que realment ja es veu bastant com disimula amb el post plan machito.
I es la germana den Shuichi Akai.


Alguns direu vaja gracia spoilejarse.
Però li he agafat molt mes interes ara a aquest personatge.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 13 set. 2018, 23:24

Frydivx ha escrit:
Aleix121 ha escrit:
intervención ha escrit:

Quasi tot ho fan malament jajaja
Però ja no és això, és que segurament no hagués vingut en català.Y haguesim tingut quelcom com la peli de Lupin III vs Conan..

En això tens raó, perque si no recordo malament, les uniques pelis que han estat en català al cine és la de One piece Gold i Your name. Aquest any han tret la de fireworks i ara esta mary, aquestes dues no estan en català. Un dia els hi vaig preguntar i hem van dir que aixo depenia de TV3 i el departament de cultura, però no se fins a quin punt aixo es cert



En això que t'han comentat els de Selecta, tenen raó, els doblatges en català depenen exclusivament del Departament de Cultura de la Generalitat i de TV3.
Ninguna distribuïdora que vulgui guanyar diners inverteix en un segon doblatge com el català, l'euskera, el gallec, etc...
Si inclouen tal doblatge es perque els hi subvencionen íntegrament el cost del doblatge, encara que essent una peli de gent que prové del Studio Ghibli i sent de fantasia estraña y molt que no els hi hagin finançat.

Potser ho fan més endevant, no seria la primera vegada que doblen una peli exclusivament per emetre-la en TV.

Salut!


Jo no crec que SV deixés de guanyar diner si doblés ella mateixa al català, més aviat al contrari. Pelis com Lupin III vs Detective Conan, One Piece Strong World o One Piece Z haurien venut MOLT bé en català. Mé que suficient per a que surti a compte.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dv. 14 set. 2018, 09:21

Els japonesos estan obsessionats amb els canvis de sexe cd
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dv. 14 set. 2018, 11:00

Diumenge 23 de Setembre emeten "El detectiu Conan: La catorzena víctima" (la peli 2) al s3. Segueixen amb aquest cicle de pelis els diumenges a partir del dia 16.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dv. 14 set. 2018, 14:26

Noín ha escrit:
Els japonesos estan obsessionats amb els canvis de sexe cd


Els dos capítols aquests de l'Hotel m'han recordat molt a l'aparició de l'Ukyo a Ranma 1/2. Gairebé pastat!
victorpvadell l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 14 set. 2018, 20:10, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dv. 14 set. 2018, 19:09

Loco87 ha escrit:
Diumenge 23 de Setembre emeten "El detectiu Conan: La catorzena víctima" (la peli 2) al s3. Segueixen amb aquest cicle de pelis els diumenges a partir del dia 16.


Això sembla, si. Quin ordre més estrany fan jaja, a veure quina serà la següent!
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

ds. 15 set. 2018, 03:15

Ja no puc descarregar els episodis... ja no estan en format mp4 sinó que ara estan segmentats a trossos... i a més estan protegits i no trobo manera d'iniciar una descàrrega, una pena.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 38 visitants